Температура М10Б18
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Температура М10Б18
Колеги имам следния проблем с колата БМВ М10Б18. Колата загрява нормално. В градски условия няма проблем, температурата е на 12ч. Проблема се показва, когато има по-продължително изкачване, или каране с по-висока скорост и започва да загрява. Стрелката подминава средата и достига до средата между средната и следващата чертичка.
Прави ми впечатление, че при продължително спускане започва да изстива, като стрелката се връща по средата между средната и предишната чертичка.
Искам да ви попитам дали това е нормално (поне изстиването) за Е30. За да се ориентирам къде да търся проблема.
пп Имам предположения за радиатора, но без да съм сигурен как да дам 200+ лв.
Прави ми впечатление, че при продължително спускане започва да изстива, като стрелката се връща по средата между средната и предишната чертичка.
Искам да ви попитам дали това е нормално (поне изстиването) за Е30. За да се ориентирам къде да търся проблема.
пп Имам предположения за радиатора, но без да съм сигурен как да дам 200+ лв.
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Температура М10Б18
Това изстиване обикновено се дължи на заминал термостат - останал отворен, или частично отворен. Ако е частично отворен се връзва и прегряването при продължително натоварване, защото циркулацията към радиатора и обратно се забавя. Те поне са евтини и не е излишно да го смениш, дори да се окаже само профилактично. Обаче за е30 съм чувал, че стрелката не стои много по средата
леко мърдала наляво-надясно. Дали е вярно обаче не зная. Според мен е редно да не мърда от 12ч.

- владимир 0711
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 22.06.2012
- Пол: Мъж
Re: Температура М10Б18
за загряването измий радиатора външно на пароструйка а при спускане да изстива малко е нормално
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Температура М10Б18
Dirty M5 driveR написа:Обаче за е30 съм чувал, че стрелката не стои много по средаталеко мърдала наляво-надясно. Дали е вярно обаче не зная.
Над Е30 с М10 нямам наблюдения, обаче на 02ката ми е точно така - температурата играе при повече газ и пада доста при спускане. Аз си го обяснявам с перката която фучи яко постоянно. Колата е с нов термостат и антифриз, на малко километри - в радиатора няма боклуци и всичко по мотора е в добро състоние (за разлика от купето

- kokala
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: Температура М10Б18
И аз много се чудя на моята (М40В18) карам 3-4 минути и бам като погледна стрелката в червеното
а съм с ел. перка и работи постоянно... понякога седи малко над средата, понякога и в червеното, има и случаи като ударя километража да падне но съвсем малко
абе прави си каквото иска. От какво може да е проблема?




- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Температура М10Б18
M10 написа:Dirty M5 driveR написа:Обаче за е30 съм чувал, че стрелката не стои много по средаталеко мърдала наляво-надясно. Дали е вярно обаче не зная.
Над Е30 с М10 нямам наблюдения, обаче на 02ката ми е точно така - температурата играе при повече газ и пада доста при спускане. Аз си го обяснявам с перката която фучи яко постоянно. Колата е с нов термостат и антифриз, на малко километри - в радиатора няма боклуци и всичко по мотора е в добро състоние (за разлика от купето).
Не веднъж съм писал, че на Е30/Е34 и по-старите модели уреда на таблото отчита пряко промените в температурата на водата подавани от датчика. Това ще рече, че при всяка промяна стрелката се мърда. На по-новите модели стрелката стои закована на средата в доста голям температурен диапазон, някъде между 85 и 105 градуса.
При всички случаи обаче не е нормално стрелката да достига чертата след средата, така че автора да си провери охлаждането.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Температура М10Б18
За автора на темата, долей си охладителна течност, М10 мотора няма преливник и изхвърля водата направо на вън през един маркуч до капачката на радиатора, грубо при нормално каране губи по около литър на 6 месечие естествено това зависи и от интензивността и вида на карането, но като спадне нивото на охладителната течност точно това почва да прави, а за пича с М40 да си прегледа цялата охладителна система 

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- cgm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 306
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Температура М10Б18
Мисля, че намерих отговор 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Температура М10Б18
При мен нямаше проблеми с охлаждането и стрелката си стоеше закована на 12 без 1. Реших профилактично да сменя термостата - махнах оригиналния Бер и сложих нов Вернет. Резултата - стрелката започна да се държи по горе-описания начин. Тия дни изхвърлям френския боклук и ще си купя БЕР, че нещо хич не ми харесва да се потя заедно с мотора в баирите 

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани