обработка след кърпене
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- georde123000
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 435
- Регистриран на: 22.02.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 316.BMW E46 320D
- Мечтае да кара: BMW E30 M3
обработка след кърпене
здр колеги предстои ми да изкърпя багажника на е30-ката и малко под калниците та въпроса ми е след като изкърпи както трябва с какво да обработя новата ламарина това което съм говорил с майстори и прочетох е че
1-трябва да се изпилат заварките
2-ако трябва някъде да се сложи влакнест кит
3-да се грундира с сив грунд уж бил по добър
4-да се мине с бяло боди 999
5-след това да се пръсне с цвета на колата
също искам да си освежа и праговете мисля да ги сваля старото покритие да ги мина с грунд,след това с боди 999 и след това с черен
автоемаилак
приемам всякак ви съвети ,снимки и прочие ще съм благодарен ако някои сподели мнението си поздрави
1-трябва да се изпилат заварките
2-ако трябва някъде да се сложи влакнест кит
3-да се грундира с сив грунд уж бил по добър
4-да се мине с бяло боди 999
5-след това да се пръсне с цвета на колата
също искам да си освежа и праговете мисля да ги сваля старото покритие да ги мина с грунд,след това с боди 999 и след това с черен
автоемаилак
приемам всякак ви съвети ,снимки и прочие ще съм благодарен ако някои сподели мнението си поздрави

Re: обработка след кърпене
Недей сваля старото покритие на праговете, освен на местата където е избила ръжда. Никога не можеш да постигнеш такава защита като с оригиналното покритие.
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: обработка след кърпене
Не ползвай продуктите на Боди ... не съм доволен, тва са тотални боклуци по-добре от Боди е дори свинската мас...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- NoMoreRules
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 4.01.2012
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 320i Coupe, BMW e46 ci
- Детайли за колата: шест цилиндров звяр
Re: обработка след кърпене
1.пилене на заварките
2.нанасяне на влакнест кит
3.шкурене на влакнестия кит
4.шприц кит (или само шприц го знаят някой)
5.шкурене на шприца с водни шкурки
6.пръскане с боя
7.пръскане с лак
Всичко си има тънкости маистора ти би трябвало да ги знае,ако е наистина майстор трябва да стане както трябва
трябва да се осеща всяка неравност която непрофесионално око не би могло да види и да се коригира
Това са основните принципи дано съм бил полезен
2.нанасяне на влакнест кит
3.шкурене на влакнестия кит
4.шприц кит (или само шприц го знаят някой)
5.шкурене на шприца с водни шкурки
6.пръскане с боя
7.пръскане с лак
Всичко си има тънкости маистора ти би трябвало да ги знае,ако е наистина майстор трябва да стане както трябва
трябва да се осеща всяка неравност която непрофесионално око не би могло да види и да се коригира
Това са основните принципи дано съм бил полезен

Само че едно е да отворят талона с 316,а под капака ония туч м50, дето и кьорав да си пак ще го чуеш :mhihi:
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: обработка след кърпене
Ето как смятам за правилно да се кърпи и обработва:
1. засегнатите участъци се чистят до метален блясък за да се види какво точно има да се кърпи
2. изрязва се колкото е необходимо
3. прави се нова ламарина със същите размери
4. заваря се челно, не със припокриване на ламарините и ръждите отдолу
5. заварките се пилят - по възможност да не си личи че е кърпено
6. пръска се с цинков спрей на кар систем където е заваряно
7. една ръка обикновен бързосъхнещ грунд, ако се прави отговорно и една ръка епоксиден грунд
10. ако е на видимо място китове, боя и тн, за пода - полиуретан, примерно на новол е приличен (боди 999 в никакъв случай че избиват ръжди през него), после можеш да пръснеш някаква подова защита (битум)
Праговете - стържеш с телена четка за шлайф до метал, грундовете, за да докараш оригиналния вид пръскаш антикор с пистолет (гледал съм и специален за прагове, но не съм пробвал) и боята. По принцип не са целите черни - отгоре са в цвета на купето.

1. засегнатите участъци се чистят до метален блясък за да се види какво точно има да се кърпи
2. изрязва се колкото е необходимо
3. прави се нова ламарина със същите размери
4. заваря се челно, не със припокриване на ламарините и ръждите отдолу
5. заварките се пилят - по възможност да не си личи че е кърпено
6. пръска се с цинков спрей на кар систем където е заваряно
7. една ръка обикновен бързосъхнещ грунд, ако се прави отговорно и една ръка епоксиден грунд
10. ако е на видимо място китове, боя и тн, за пода - полиуретан, примерно на новол е приличен (боди 999 в никакъв случай че избиват ръжди през него), после можеш да пръснеш някаква подова защита (битум)
Праговете - стържеш с телена четка за шлайф до метал, грундовете, за да докараш оригиналния вид пръскаш антикор с пистолет (гледал съм и специален за прагове, но не съм пробвал) и боята. По принцип не са целите черни - отгоре са в цвета на купето.

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: обработка след кърпене
На кар систем продуктите са хубави, НО ако ще е цинк - Zinga е марката.
Е тука ви издирих едно клипче за тия дето не ги плашат сложните думички на чуждоземски - да се надъхвате
http://www.zinga.eu/
Отделно помня в шарк сектора пишеха нещо за оловен миниум ... не трябва да се пренебрегва
тва е кораво 
ПС: За последно си едитвам мнението ама ако искате да си купите Зингата в София има дистрибутор и е евтина 33лв/л
Е тука ви издирих едно клипче за тия дето не ги плашат сложните думички на чуждоземски - да се надъхвате

http://www.zinga.eu/
Отделно помня в шарк сектора пишеха нещо за оловен миниум ... не трябва да се пренебрегва


ПС: За последно си едитвам мнението ама ако искате да си купите Зингата в София има дистрибутор и е евтина 33лв/л
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: обработка след кърпене
Марки много, доколкото знам Zinga е една от първите ако не и първата и е нарицателно за подобни продукти отвъд океана 

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: обработка след кърпене
Аз не виждам закво като се изкърпва и ужким реставрира една кола трябва да се маже с лайна по 7.80лв кофата и след 2-3 години пак да търкаш с флекса и да кърпиш.
Ама може на някой да му харесва.

Ама може на някой да му харесва.

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: обработка след кърпене
deyan-enchev написа:Аз не виждам закво като се изкърпва и ужким реставрира една кола трябва да се маже с лайна по 7.80лв кофата и след 2-3 години пак да търкаш с флекса и да кърпиш.
Ама може на някой да му харесва.
то ако изкара с тея продукти и 2 години трябва да черпи който я е правил

- terziev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 11.07.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: mega10B18
Re: обработка след кърпене
не знам колко от вас с достигали до тази тема и този човек, но мисля че е доста полезна http://aircooledmania.com/forum/viewtop ... f=15&t=470
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: обработка след кърпене
deyan-enchev написа:Аз не виждам закво като се изкърпва и ужким реставрира една кола трябва да се маже с лайна по 7.80лв кофата и след 2-3 години пак да търкаш с флекса и да кърпиш
Прави се с такива материали, защото "изкърпване" и "реставриране" означава за "майсторите" запушване на дупките с неква ламарина, малко плюнчене с цо-то да не падне и за финал - яко льоскане на шегренче ("боди" независимо от марката


terziev, темата е интересна

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани