За силикона на перката

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1040
Регистриран на: 6.07.2005
Местоположение: East side
Пол: Мъж
Кара: 316

За силикона на перката

Мнение от dopestar » 10 Юли 2006, 20:42

хора купих си два който се въртят трудно, единия е нов но като свалих моя стария и тои се въртеше трудно, само че като правя пълен оборот на гайката и около 30% от въртящият момент е доста по лесен отколкото в началото, това знак че се е преебал
:)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 11 Юли 2006, 10:53

Ами по принцип тия силиконови съединители имат един странен ефект - когато са студени, са като на зацепено и трудно се превъртат. След като позагреят малко и разхлабват. Ето защо, ако вземеш новия и си поиграеш малко с него, след малко отпуска и почва да върти по-хлабаво и си мислиш, че е менте или нещо подобно. Това да не те притеснява обаче, защото разликата между читав и нечитав си проличава, когато работата се "напече" :mhihi: . Тогава читавият зацепва, а другият само се манда. И аз наскоро смених тоя съединител (отидоха 135 кинти), та сега в жегата и в задръставнията не пускам парното като по-рано :mhihi: . А иначе стария на съвсем студен мотор се превърташе тегаво в гайката, ма на жежко му се "олабваше халката" :mhihi: .
It's not who You are, it's who You know...

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 11 Юли 2006, 22:12

Ми принципно като е студено са зацепени щото силиконовата паста се стича надолу и първоначално докато я развърти и разбие му е трудно... в последствие се охлабва и като почне да загрява тая паста се разширява и започва да и става вътре тясно и за това зацепва перката :mhihi:

Аз съм пълнил виско със ЛИТОЛ бързоскоростна грес и работи ама има недостатък че като се нагрее започва да охлабва като уредее греста :mhihi:

Търсил съм някаква такава паста която да се сгъстява при нагряване...но нямах достатъчно време да намеря! Та ако намерим пълненето е за нула време ;) :idea:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 12 Юли 2006, 0:31

някакво силиконово масло било, ама къде расте не знам :)
имам някакви подозрения, че във viscous coupling диференциалите се налива подобно нещо...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 12 Юли 2006, 8:40

:) аз съм пълнил и то е успех ... намерих силиконово масло (използваха го да смазват некви принтери) обаче не беше толко гъсто като оригиналното , но пак стана .Пробата беше на Е36 с М40 - свалих дефузйора и оставих колата да работи на место докато не загрее доста добре . Перката е далече от радиатора и Без дефузйор не се нагрява за да зацепи ... та колата загря и аз сложих дефузйора, паля пак и след 10 секунди перката изви като хеликоптер . Търсих силиконово масло в нета и бях намерил една софииска фирма дето продава , обаче така и не стигнах до нея ....
Пенчев ... не се разширява пастата , а биметалната пластина отпред кара влака ... и щом перката е тегава докато е студена значи може и въпросната пластина да се е поизкривила , на повечето съединители дет съм виждал се сваля лесно ..... трябва да се огъне леко да надстърча напред та да се задейства по-бързо виското
И я вижте това http://members.rennlist.com/blueshark/page13.html
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 12 Юли 2006, 14:43

нещо не мога да схвана идеята на биметалната пластинка... огъва се от температурата ок и какво се случва?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 13 Юли 2006, 7:52

има една ос под нея дето движи едни неща въте , е тая пластина по-точно,тя запушва една дупшича , тук се вижда ... http://bmwpower-bg.net/forums/files/muf-2.jpg
http://bmwpower-bg.net/forums/files/muf-3.jpg
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook