мнението ви за това окачване

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: мнението ви за това окачване

Мнение от KPETEH » 06 Авг 2012, 11:06

на теб ти трябват нови амортисъори и нормални пружини, ти няма да си караш колата на писта никога, но ако искаш да е просто по-ниска невиждам проблем да й сложиш едно ФК при полужение че твойта кола никога няма да се кара на "спорт" режим мисля че е добре като цена

Бате забравяш за картера. Той колегата не знам дали знае, ама аз чак след като го чупих 4 пъти се научих да го пазя! С туй мекото фк още на 15км след смяната ще треа да търси нов картер. М40 е ту лоу. Направо 4л. масло, гарнитурка и още един картер в багажника за всеки случай.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: мнението ви за това окачване

Мнение от GEORGIEV » 06 Авг 2012, 11:28

абе то и аз карах едно време м40 ,после няколко години м42.....ама картер не съм чупил никога :roll: ,пък и двете коли си бяха доста долу :dunno: , то като неможеш да пазиш и като планинска коза да е пак ще го счупиш :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: мнението ви за това окачване

Мнение от KPETEH » 06 Авг 2012, 11:47

Ти според мен си някъф феномен :mhihi: В София капаците на шахтите и релсите на трамваите са особенно агресивно настроени към м40 картер в сток 16-ка, за черен път да не говорим. То имаше едно време една тема, кой колко пъти е чупил картер, ама няма значение...(е я viewtopic.php?f=6&t=43828&hilit=%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80). успех на колегата с окачването.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: мнението ви за това окачване

Мнение от alpina-ma6inata » 06 Авг 2012, 12:22

:OT: Просто има едно основно правило, което гласи, че изпъкнали неща като капаци на шахти и т.н., не трябва да минават между двете гуми, където е картера, а да се заобикалят. С легнали полицаи и релси няма проблем, ако ги пресичаш чисто перпендикулярно, защото картера се изкачва заедно с гумите. :) С това правило картера на старата ми 30-ка си остана девствен и не съм го чупил. За справка беше хвърлена на земята М40-ка, после сложих М20, но си остана с 4-цилиндровото окачване, което ще рече, че се хвърли още повече на земята. :mhihi:
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 268
Регистриран на: 1.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2 - BMW E30 touring
Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
Детайли за колата: Детайлите са перфектни.

Re: мнението ви за това окачване

Мнение от kokala » 06 Авг 2012, 12:55

brankovv написа:
Kokala - на теб ти трябват нови амортисъори и нормални пружини, ти няма да си караш колата на писта никога, но ако искаш да е просто по-ниска невиждам проблем да й сложиш едно ФК при полужение че твойта кола никога няма да се кара на "спорт" режим мисля че е добре като цена

Айде бе :lol: за кво според теб искам спортни амортисьори? Почвам да събирам пари за другото лято за друг двигател иначе до сега да съм сменил един амортисьор, да съм си взел едни нормални пружини и да я карам. Тая е30-ка за кво мислиш е взета ако може да я направя така както искам ако не здраве да е.
Искам от сега да надграждам и накрая да остане двигателя.
Изображение Изображение Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 18.01.2010
Пол: Мъж

Re: мнението ви за това окачване

Мнение от 6aro » 06 Авг 2012, 14:13

Аз лично се бях излъгал да купя ФК окачване, карах 3 дни с него и го продадох - ПЪЛЕН БОКЛУК !


Аватар
Мнения: 750
Регистриран на: 18.02.2008
Местоположение: Broken Balkanz
Пол: Мъж
Кара: 200CE

Re: мнението ви за това окачване

Мнение от Projektzwo » 06 Авг 2012, 15:13

предвид бюджета - най-добре ще е да се ориентираш към JOM, м/у другото на по-тежки купета (конструкции) се държат значително по-добре...

най-евтино (предполагам) можеш да си ги поръчаш през EBAY.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
Мечтае да кара: Вече го кара!
Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo

Re: мнението ви за това окачване

Мнение от staisa » 06 Авг 2012, 18:20

Конито го препоръчвам от РУДИ-96 за кола не за писта аз съм с тъкова отпред и отзад отпред са маслени отзад са газови карам си вече 2 години ,но ако иска някой по твърдо да търси маслено много по добре си държи колата .А за ФК - то купех често ново и то не от тук бяха много твърди на натиск свалени и на колата но ми опираха 10 -кете отзад реших да зема кони, от руди сложех ги и бяха по меки но само за около 1 сант и до там, от тогава много рядко опира, като возя някой ,сажелявам само, че не зех маслени, че са още по твърди, така че съм за кони, ако имаш толкова свободни пари взимай . :yes:
Изображение[img]http://store.picbg.net/pubpic/C4/91/7fb41a5ce168c491.JPG[img]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 20.02.2010
Местоположение: с. Казичене
Кара: c220 diesel
Мечтае да кара: e30 m50b25

Re: мнението ви за това окачване

Мнение от brankovv » 07 Авг 2012, 0:31

staisa написа:Конито го препоръчвам от РУДИ-96 за кола не за писта аз съм с тъкова отпред и отзад отпред са маслени отзад са газови карам си вече 2 години ,но ако иска някой по твърдо да търси маслено много по добре си държи колата .А за ФК - то купех често ново и то не от тук бяха много твърди на натиск свалени и на колата но ми опираха 10 -кете отзад реших да зема кони, от руди сложех ги и бяха по меки но само за около 1 сант и до там, от тогава много рядко опира, като возя някой ,сажелявам само, че не зех маслени, че са още по твърди, така че съм за кони, ако имаш толкова свободни пари взимай . :yes:


Значи сме на едно мнение, то като се замисля аз като купувах моите преди около 2 години, пак ти ме съветваше същите неща, за съжаление аз моите ги покарах около 3-4 месеца и после отлетяха с колата, но за кабриолета пак на такива ще се хвърлям :)

КРЕТЕН - прав си че е нисичко аз докато го карах за 4 дни смених 7 картера, Иван Асен го заобикалях през Подуене :mhihi: след като се излъгах да мина 1 път през него, но само защото бях с гуми 185.55.14 иначе малко преди да ги монтирам тях карах с 205.55.16 и смело минавах по паветата с 30-40км/ч. без да се притеснявам, та в общи линий мисля че ако се кара с малко по-високи гуми и се внимава за шахти и разни други фрапиращи неравности няма да има проблем.

Кокала - ако ще ползваш това комби за "друго" в такъв случай инвестирай 100лв. и си купи втора ръка амортисъори (предни и задни) и аз лично ще ти подаря 4 пружини (2 предни и 2 задни) докато събереш капитал за нещо истинско, лично аз мисля че е по-добре да дадеш 100+7-800лв. за Конита вместо 400+лв. за ФК, като искаш да караш на писта и ще имаш повечко време за размисъл кое какво и как
Изображение
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook