мнението ви за това окачване
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: мнението ви за това окачване
на теб ти трябват нови амортисъори и нормални пружини, ти няма да си караш колата на писта никога, но ако искаш да е просто по-ниска невиждам проблем да й сложиш едно ФК при полужение че твойта кола никога няма да се кара на "спорт" режим мисля че е добре като цена
Бате забравяш за картера. Той колегата не знам дали знае, ама аз чак след като го чупих 4 пъти се научих да го пазя! С туй мекото фк още на 15км след смяната ще треа да търси нов картер. М40 е ту лоу. Направо 4л. масло, гарнитурка и още един картер в багажника за всеки случай.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Re: мнението ви за това окачване
абе то и аз карах едно време м40 ,после няколко години м42.....ама картер не съм чупил никога
,пък и двете коли си бяха доста долу
, то като неможеш да пазиш и като планинска коза да е пак ще го счупиш 




- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: мнението ви за това окачване
Ти според мен си някъф феномен
В София капаците на шахтите и релсите на трамваите са особенно агресивно настроени към м40 картер в сток 16-ка, за черен път да не говорим. То имаше едно време една тема, кой колко пъти е чупил картер, ама няма значение...(е я viewtopic.php?f=6&t=43828&hilit=%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80). успех на колегата с окачването.

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: мнението ви за това окачване



'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- kokala
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 268
- Регистриран на: 1.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2 - BMW E30 touring
- Мечтае да кара: BMW E30 катафалка
- Детайли за колата: Детайлите са перфектни.
Re: мнението ви за това окачване
brankovv написа:
Kokala - на теб ти трябват нови амортисъори и нормални пружини, ти няма да си караш колата на писта никога, но ако искаш да е просто по-ниска невиждам проблем да й сложиш едно ФК при полужение че твойта кола никога няма да се кара на "спорт" режим мисля че е добре като цена
Айде бе

Искам от сега да надграждам и накрая да остане двигателя.


Re: мнението ви за това окачване
Аз лично се бях излъгал да купя ФК окачване, карах 3 дни с него и го продадох - ПЪЛЕН БОКЛУК !
- Projektzwo
-
-
- Мнения: 750
- Регистриран на: 18.02.2008
- Местоположение: Broken Balkanz
- Пол: Мъж
- Кара: 200CE
Re: мнението ви за това окачване
предвид бюджета - най-добре ще е да се ориентираш към JOM, м/у другото на по-тежки купета (конструкции) се държат значително по-добре...
най-евтино (предполагам) можеш да си ги поръчаш през EBAY.
най-евтино (предполагам) можеш да си ги поръчаш през EBAY.
- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: мнението ви за това окачване
Конито го препоръчвам от РУДИ-96 за кола не за писта аз съм с тъкова отпред и отзад отпред са маслени отзад са газови карам си вече 2 години ,но ако иска някой по твърдо да търси маслено много по добре си държи колата .А за ФК - то купех често ново и то не от тук бяха много твърди на натиск свалени и на колата но ми опираха 10 -кете отзад реших да зема кони, от руди сложех ги и бяха по меки но само за около 1 сант и до там, от тогава много рядко опира, като возя някой ,сажелявам само, че не зех маслени, че са още по твърди, така че съм за кони, ако имаш толкова свободни пари взимай . 


- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: мнението ви за това окачване
staisa написа:Конито го препоръчвам от РУДИ-96 за кола не за писта аз съм с тъкова отпред и отзад отпред са маслени отзад са газови карам си вече 2 години ,но ако иска някой по твърдо да търси маслено много по добре си държи колата .А за ФК - то купех често ново и то не от тук бяха много твърди на натиск свалени и на колата но ми опираха 10 -кете отзад реших да зема кони, от руди сложех ги и бяха по меки но само за около 1 сант и до там, от тогава много рядко опира, като возя някой ,сажелявам само, че не зех маслени, че са още по твърди, така че съм за кони, ако имаш толкова свободни пари взимай .
Значи сме на едно мнение, то като се замисля аз като купувах моите преди около 2 години, пак ти ме съветваше същите неща, за съжаление аз моите ги покарах около 3-4 месеца и после отлетяха с колата, но за кабриолета пак на такива ще се хвърлям

КРЕТЕН - прав си че е нисичко аз докато го карах за 4 дни смених 7 картера, Иван Асен го заобикалях през Подуене

Кокала - ако ще ползваш това комби за "друго" в такъв случай инвестирай 100лв. и си купи втора ръка амортисъори (предни и задни) и аз лично ще ти подаря 4 пружини (2 предни и 2 задни) докато събереш капитал за нещо истинско, лично аз мисля че е по-добре да дадеш 100+7-800лв. за Конита вместо 400+лв. за ФК, като искаш да караш на писта и ще имаш повечко време за размисъл кое какво и как
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани