Ел. стъкла на Е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
!!Asen_X написа:ge_a написа:На мен ми звучи добре Ел.люк, мноо сам мераклия на такъв и ако нее зверска интервенцията, ще си сложа
Зверска си е ..... отнема един ден работата и по средата на деня като погледнеш на какво ти прилича колата, усещаш силно желание всичко да е просто лош сънПоне така беше при мен...
Не ме плаши така мноо сам навит на такава глезотия!!! То май трябва цялото под седниците да се сменя барабар с тях, нали ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
!!Asen_X написа:vld
Допълнително ли е слагано или си е заводски ел. задвижването на шибидаха?
Опиши ми малко по-подробно проблема с възможно най-много детайли за да се опитам да отгатна какво точно не е в ред.
Здрасти ,шибидака ми е заводски аз не съм пипал нишо по него за сега.Значи проблема е че не спира сам там където трябва демек в затворено положение ,крайно горно положени(когато е отворендокрай нагоре) е и крайно долно положение(когато е отворен докрай назад)
спира сам малко след отварянето му назад 10см. приблизително(при спирането се чува ясно цък),след това с повторно натискане и задържане на копчето тръгва пак назад и си стига до край.На обратно когато го затварям от крайно долно положени спира на два пъти които са доста близки едно до друго ,като положения,пак с повторно нтискане продължава.А при отваряне на зад пак мисля бяха две спиранията но през по голям интервал.
винаги спира на едно и също място,което ме навежда на мисълта ,че има нещо което го кара да спира точно там.На събора видях как действа на Дилян Пенчев шибидака и ми стана ясно ,че не е повреден ,ами само е разместена посизията на която трябва да се спира сам(като изключим това ,че той си е монтирал допълнително реле да му се движи сам без да държи копчето просто натиска и той си отива в желаната посока без да му държи натиснато копчето и на крайно положение се спира сам и релето изключва тока.)
Та така си мисля аз ,че при мен трябва да прави същото но с държане на копчето.
Сега за да го нагодя в затворено положение се помпам нагоре надолу със съвсем леко докосване на бутоните защото както се сещаш е трудно да го уцелиш от раз .

- Новини
-
ge_a написа:Не ме плаши така мноо сам навит на такава глезотия!!! То май трябва цялото под седниците да се сменя барабар с тях, нали ?
Ще ти трябват:
* Моторчето + релето + кабелите.
* Кората заедно със сенниците и копчето.
* жилата заедно с планката, на която се държи моторчето.
Най-добре е ако сам си ги свалиш тези неща от колата донор. Така ще видиш кое къде седи и пр. Голяма играчка е подмяната на всичкото това и трябва да се въоражиш с много нерви и търпение. Особено като отлепваш и залепваш част от тапицерията

vld
Хм... любопитно. Трябва да свалиш люка (металната му част), след което да тестваш с копчето дали и къде ще спира. Ако пак играе тъпи номера, ще трябва да свалиш и моторчето и да видим дали не е потрошило палчето (пласмасово е). Свалянето на моторчето обаче ще е пълен цирк .. на Туринг да се сваля моторчето на люка е все едно да извадиш зъбите на плъх през гъза.

Това не значи, че няма да го оправим. Идваш с колата на Екото някой четвъртък или неделя (ще се разберем на ЛС) и ще видим каква му е хавата и какво да го правим.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Ще се разберем за неделя дажем може още тая неделя.
Четвътък ми е много къско сбирката.
Мерси предварително за отзивчивостта!
Четвътък ми е много къско сбирката.
Мерси предварително за отзивчивостта!
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани