Динодей
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Ние отпадаме... Влизаме в бокса... Ако искате все пак ще ходим да говорим с Ники Златков за дата която кажете... Ние за сега не се знае кога ще сме на линия...
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Дилян Пенчев написа:.... По принцип на кола отива по около 30 мин с подготовка и връзване на кабеляците и всичко...ако не и повече от 30 мин докато влезне следващата колаТова прави 16 коли на ден и ако уреда не думне
))
Колеги,
имайте в предвид че диното в Проспийд мери мощност на главините,
което означава, че задните гуми трябва да се свалят и главините да
се фиксират към роторите на стенда (ето пример)
http://www.prospeed.bg/pages/index.php? ... 83&page=83
Трябва това де се има в предвид, като се смята времето - т.е. диното
на Проспийд изисква поне 15-20 мин. повече от стандартния вариант
с валците. Другото за което се сещам е че стендовете са натоварени
по принцип и трябва да се говори от по-рано за да може да се влезе
в графика.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
и кво стана сега? Има има и сега няма да има 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Моля придържайте се към темата!
Идеята тук не е да се спестят 20 кинта на кола, ми да отидем всички и да си направим един динодей!
Относно колегите който снощи усраха целия подфорум Е30 само ще им кажа:
и че вече не сте интересни на никой 
Идеята тук не е да се спестят 20 кинта на кола, ми да отидем всички и да си направим един динодей!
Относно колегите който снощи усраха целия подфорум Е30 само ще им кажа:



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Re:
Смея да кажа, че неможе да е реално мощността в Проспийд да се приема като на двигателя.Моита кола изкара в Проспийд 353.7 киловата, което са 480 на хъбовете,НО удари тавана на турбото, което производителя дава, че е 550 коня, следователно като сложиш някакъв процент загуби заради 4х4 се получават нещата.
Интересно ми е има ли някой които да се е мерил с една и съща кола на двете диното ?
rosen.kolarov написа:Мда нещата с диното са сложни, според мен най-важното е да се видят
кривите на мощността и въртящия момент - т.е. как са работните режими
на двигателя и от там да се направят необходимите изводи и да се
коригират настройките на автомобила.
Жоре това нещо мощност на вала е лека измишльотина (поне според мен)
защото по пътя се търкалят гумите ... не вал-а - всичко може да е наред
на стенда и после след добавяне на скорости и диф да се окаже ... олеле
майко. Освен това когато двигателя е на стенда нито обдухването, нито
охлаждането е както в коша, което автоматично променя характеристиката
на мАтора. Разликата между двата дино стенда (Хеед и Проспийд) са
много и това което може да се каже като наложено мнение при мерене
на автомобили и на двата стенда е че има разлика около 15-20% в
полза на проспийдското - т.е. стойностите на диностенда в Проспийд е
правилно да се приемат като мошност на вала, без да се добавят загуби.
....
Ей тук и едно мое мерене на Евото при налягане от 1.1 бара и 385 коня на гумите
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Динодей
Колега какво е турбото и може ли да пуснеш графика на наляганията от двата рън-а?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани