Вакуум на делко
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Вакуум на делко
Къде се закача вакуума към делкото /1,8 K-jetronik - мех.инжекция /
Преди или след дроселовата клапа - по посока на въздуха / демек под или над нея /
Благодаря.
Преди или след дроселовата клапа - по посока на въздуха / демек под или над нея /
Благодаря.
Стаевски
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Re: Вакуум на делко
До сега беше така.
Днес го сложих от към колекторите - коренна разлика.
Стана по-пъргава при натискане на газта.
При празен ход - ниски обороти без газ от центробежния регулатор няма предварение,от вакумния регулатор има предварение.
При натискане на газта /натоварване на двигателя/ дроселовата клапа се отваря, вакуума в колекторите намалява, мембраната на делкото дава закъснение на запалването - т.е. приближава се до това при изгасен двигател.При повишаване на оборотите предварението се увеличава от центробежния регулатор и по-бавно от по-вечето количество въздух минаващ през колекторите /по - голям вакуум/.
С други думи вакуум-регулатора дава закъснение при натоварване на двигателя - когато вакуума в колекторите е по-малък - това е при натиснат педал на газта и ниски обороти.
Ако някой ми го обясни по-добре, моля да заповяда. Ако не съм прав, моля да ме поправите. Ако някой има схема на вакуумите ще съм му благодарен да я видя.
Днес го сложих от към колекторите - коренна разлика.
Стана по-пъргава при натискане на газта.
При празен ход - ниски обороти без газ от центробежния регулатор няма предварение,от вакумния регулатор има предварение.
При натискане на газта /натоварване на двигателя/ дроселовата клапа се отваря, вакуума в колекторите намалява, мембраната на делкото дава закъснение на запалването - т.е. приближава се до това при изгасен двигател.При повишаване на оборотите предварението се увеличава от центробежния регулатор и по-бавно от по-вечето количество въздух минаващ през колекторите /по - голям вакуум/.
С други думи вакуум-регулатора дава закъснение при натоварване на двигателя - когато вакуума в колекторите е по-малък - това е при натиснат педал на газта и ниски обороти.
Ако някой ми го обясни по-добре, моля да заповяда. Ако не съм прав, моля да ме поправите. Ако някой има схема на вакуумите ще съм му благодарен да я видя.
Стаевски
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани