Вакуум на делко

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Вакуум на делко

Мнение от Стаевски » 20 Май 2012, 7:11

Къде се закача вакуума към делкото /1,8 K-jetronik - мех.инжекция /
Преди или след дроселовата клапа - по посока на въздуха / демек под или над нея /
Благодаря.
Стаевски

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Вакуум на делко

Мнение от GEORGIEV » 20 Май 2012, 10:44

под дросела би трябвало да е
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Re: Вакуум на делко

Мнение от Стаевски » 21 Май 2012, 22:48

До сега беше така.
Днес го сложих от към колекторите - коренна разлика.
Стана по-пъргава при натискане на газта.
При празен ход - ниски обороти без газ от центробежния регулатор няма предварение,от вакумния регулатор има предварение.
При натискане на газта /натоварване на двигателя/ дроселовата клапа се отваря, вакуума в колекторите намалява, мембраната на делкото дава закъснение на запалването - т.е. приближава се до това при изгасен двигател.При повишаване на оборотите предварението се увеличава от центробежния регулатор и по-бавно от по-вечето количество въздух минаващ през колекторите /по - голям вакуум/.
С други думи вакуум-регулатора дава закъснение при натоварване на двигателя - когато вакуума в колекторите е по-малък - това е при натиснат педал на газта и ниски обороти.

Ако някой ми го обясни по-добре, моля да заповяда. Ако не съм прав, моля да ме поправите. Ако някой има схема на вакуумите ще съм му благодарен да я видя.
Стаевски

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook