Проблем с работата на бензин на М20В25
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с работата на бензин на М20В25
Привет колеги!
Пиша Ви тъй като от няколко дни имам проблеми с работата на бензин на моя М20В25 двигател.
Най-общо казано мотора не държи празен ход. Когато го запаля студен се форсира доста, до около 2500-3000 оборота, държи така една-две минути, след което започва да се мъчи и накрая гасне.
Преди това положението беше същото, само че като поработи на въпросните високи обороти, постепенно ги намалява и в крайна сметка ги нормализира на около 800, макар постоянно да играеха. Държа да отбележа, че колата има обикновена газова, като на газ нямам такива проблеми.
Другата особеност е, че при форсиране много бавно се дефорсира. На старата ми Е34 с М20Б20 двигател при форсаж стрелката на оборотите се връщаше моментално, а сега понякога остава на 2500-2000, според зависи.
Сменил съм свещите, кабелите имат леки отклонения от нормалните стойности, стъпковото моторче работи, тъй като с напълно проверено и изправно от един приятел положението е същото, смених рейката с дюзите от старият ми мотор, тъй като се съмнявах в изправността им, а старите бяха почиствани месец преди да я сваля окончателно от колата - все същото.
Единствено дебитомер не съм сменял, но на пръв поглед ми изглежда добре (с нажежаема жичка е, която е здрава, а клапата не личи да е деформирана).
Колата има ламбда сонда, а от скоро е без катализатор, ако това има някакво значение.
Има ли вероятност причината да е по вакуумната система, да смуче въздух от някъде? Опитах се да проверя съединенията, но всичко ми се стори наред, а и не би ли се влошила работата на газ при това положение?
Някакви предположения, че се изчерпах?
Пиша Ви тъй като от няколко дни имам проблеми с работата на бензин на моя М20В25 двигател.
Най-общо казано мотора не държи празен ход. Когато го запаля студен се форсира доста, до около 2500-3000 оборота, държи така една-две минути, след което започва да се мъчи и накрая гасне.
Преди това положението беше същото, само че като поработи на въпросните високи обороти, постепенно ги намалява и в крайна сметка ги нормализира на около 800, макар постоянно да играеха. Държа да отбележа, че колата има обикновена газова, като на газ нямам такива проблеми.
Другата особеност е, че при форсиране много бавно се дефорсира. На старата ми Е34 с М20Б20 двигател при форсаж стрелката на оборотите се връщаше моментално, а сега понякога остава на 2500-2000, според зависи.
Сменил съм свещите, кабелите имат леки отклонения от нормалните стойности, стъпковото моторче работи, тъй като с напълно проверено и изправно от един приятел положението е същото, смених рейката с дюзите от старият ми мотор, тъй като се съмнявах в изправността им, а старите бяха почиствани месец преди да я сваля окончателно от колата - все същото.
Единствено дебитомер не съм сменял, но на пръв поглед ми изглежда добре (с нажежаема жичка е, която е здрава, а клапата не личи да е деформирана).
Колата има ламбда сонда, а от скоро е без катализатор, ако това има някакво значение.
Има ли вероятност причината да е по вакуумната система, да смуче въздух от някъде? Опитах се да проверя съединенията, но всичко ми се стори наред, а и не би ли се влошила работата на газ при това положение?
Някакви предположения, че се изчерпах?
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем с работата на бензин на М20В25
manos написа:(с нажежаема жичка е, която е здрава, а клапата не личи да е деформирана)



- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем с работата на бензин на М20В25
Няма жички в тоя модел дебитомери.
ЗАПОМНЕТЕ, за да се развърта на тия обороти трябва въздух, само с бензин не става, но от къде идва........
ЗАПОМНЕТЕ, за да се развърта на тия обороти трябва въздух, само с бензин не става, но от къде идва........
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем с работата на бензин на М20В25
manos написа:Не те разбрах
АКо говориш за това

то е дачтика за температура на въздуха

Re: Проблем с работата на бензин на М20В25
Да за това говорех, извинявам се, просто един майстор ми беше казал, че това било дебитомер с нажежаема жичка и реших, че затова става въпрос.
А някой да ми помогне по темата? Вчера забелязах, че проблема с дефорсирането го има и при работа на газ
Моля помагайте
А някой да ми помогне по темата? Вчера забелязах, че проблема с дефорсирането го има и при работа на газ

Моля помагайте

- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Проблем с работата на бензин на М20В25
Съветвам те да не ходиш повече при тоя "майстор"
Така по форума малко трудно, защо просто не я закараш на човек който разбира?

Така по форума малко трудно, защо просто не я закараш на човек който разбира?
Re: Проблем с работата на бензин на М20В25
Просто се опитвам да се ориентирам къде може да е проблема, а и не знам къде в Пловдив биха ми помогнали компетентно 

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
Re: Проблем с работата на бензин на М20В25
manos написа:.... а и не знам къде в Пловдив биха ми помогнали компетентно
дааа бе,в плв е един от най-големите

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Re: Проблем с работата на бензин на М20В25
До тук съм установил, че мотора не смуче въздух, моторчето за празен ход работи нормално, а въздушния филтър е нов.
Имам съмнения, че инжекторите не са наред, и за целта искам да ги закарам на стенд, където да ги тестват и ако се налага да ги почистят, но не знам къде в Пловдив има подобен уред.
Как мога да го проверя бензиновия регулатор дали работи нормално?
Същото се отнася и за бензиновата помпа
Имам съмнения, че инжекторите не са наред, и за целта искам да ги закарам на стенд, където да ги тестват и ако се налага да ги почистят, но не знам къде в Пловдив има подобен уред.
Как мога да го проверя бензиновия регулатор дали работи нормално?
Същото се отнася и за бензиновата помпа

Последна промяна manos на 17 Мар 2012, 14:04, променена общо 1 път
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: Проблем с работата на бензин на М20В25
връзваш бензинов уред да установиш налягането..с диагностика и дебилни въпроси нема да стане
..ако не,ходи на врачка
..че тука играчи,бол 




С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: Проблем с работата на бензин на М20В25
Какъв би бил ефекта, ако сложа дюзи от М50В25? Имат ли голяма разлика в дебита и как би се отразил на работата на двигателя?
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: Проблем с работата на бензин на М20В25
Имах същия проблем с моето м20б23.Проблема вероятно е от това че впръсква прекалено много гориво, а въздухът не стига.И при запалване оборотите са високи.Като я изфорсираш впръсква отново мноог гориво, а всъщност като отпунеш педала ти намаляваш само притока на въздух, а дюзите са ти впръскали много гориво и оборотите падат бавно.Провери си термодатчика.При мен проблема излезе от дюзите.Като я запалиш студена сутрин на бензин, работи ли добре или препатква... ?
Re: Проблем с работата на бензин на М20В25
При студен старт мотора работи неравномерно, тресе повече от нормално, според мен.
Като позагрее отново продължава да притриса на празен ход, но малко по-спокойно. Чудя се на какво може да се дължи тази неспокойна работа, тъй като се наблюдаваше и когато мотора си държеше нормален празен ход. Клапаните ми са регулирани, чудя се дали искрата е както трябва, но пък свещите ми са нови, кабелите нямат сериозни отклонения в съпротивлението, палеца не личи да е износен, а самата дистрибуторна капачка е с нормални следи от износване.
Забелязах, че основата, на която се закрепва палеца (не знам как се казва), е с едно счупено ухо, от общо три. Според един познат това влияело на движението на палеца, тъй като вместо на три точки в момента захващането се осъществява на две. Възможно ли е това да бърка искрата?
Като позагрее отново продължава да притриса на празен ход, но малко по-спокойно. Чудя се на какво може да се дължи тази неспокойна работа, тъй като се наблюдаваше и когато мотора си държеше нормален празен ход. Клапаните ми са регулирани, чудя се дали искрата е както трябва, но пък свещите ми са нови, кабелите нямат сериозни отклонения в съпротивлението, палеца не личи да е износен, а самата дистрибуторна капачка е с нормални следи от износване.
Забелязах, че основата, на която се закрепва палеца (не знам как се казва), е с едно счупено ухо, от общо три. Според един познат това влияело на движението на палеца, тъй като вместо на три точки в момента захващането се осъществява на две. Възможно ли е това да бърка искрата?
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: Проблем с работата на бензин на М20В25
По отношение на това което казваш не мога да ти дам съвет, но при мен колата прекъсваше на място на бензин и в момента в който потегля всичко се оправаше.Според мен проблема ти е от дюзи.Това с палеца щеше да ти влияе и на газ ако беше от него. 

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани