силиконов съединител : дали , как и колко

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 03 Юни 2006, 14:20

amd написа:Всъщност като позагря колата и отворихме колата да пипнем центровката - при форсиране перката се движеше - значи всичко би трябвало да е ОК. Нема такъв читав мотор като тоя моя М10 ;)


Виж са ти май не си разбрал когато загрее хубави колата и силикона на перката се втвърдява и почва да се върти с оборотите на мотора без да приплъзва!
Когато е загряла и и дадеш рязко газ се чува едно силно свистене което идва от силната струя възух която загребва перката.
А когато я загасиш след това трябва трудно да се движи на ръка перката.

шПерко
Аватар
Мнения: 7623
Регистриран на: 25.04.2003
Местоположение: Банкя/София/Перник
Пол: Мъж
Кара: '90 BMW 316i
Мечтае да кара: Платноходка
Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)

Мнение от Иво » 05 Юни 2006, 18:16

Абе хора, колко време ще го дъвчете тоя силикон :shock:
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 249
Регистриран на: 4.07.2005

Мнение от karadimov » 06 Юни 2006, 9:29

кво против силикона има?! :mhihi:

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 06 Юни 2006, 10:46

смятам че темата се ичерпа :idea:
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook