Разплетени колектори-заплетен въпрос :)

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: Разплетени колектори-заплетен въпрос :)

Мнение от mladfen » 22 Фев 2012, 21:17

Ето ви отговор на дерзанията
http://www.mez.co.uk/mezporting/exhaust_length.html
Ако не се справиш с английския ползвай онлайн преводач
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 63
Регистриран на: 31.01.2012
Местоположение: Софията
Пол: Мъж
Кара: Е34 525TDS, E32 735i, E30 320i
Мечтае да кара: S50 нещо си ....

Re: Разплетени колектори-заплетен въпрос :)

Мнение от кобрата » 22 Фев 2012, 21:49

това как го реши че трябва да е не повече от 60мм?
сметна широчината на клапана изпускателния порт въздушния поток на всмукателния/изпускателния порт горивната камера също както и съпротивлението на една тръба ли?
питам съвсем сериозно и не търся заяждане.


Еми да, и аз няма да се заяждам правил съм експерименти със доста 25-ци верно M50 нe M20 със гърнетата и за мен с една тръба колата върви доста повече. Така че нещата за мен са доказани не на теория а на практика :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Разплетени колектори-заплетен въпрос :)

Мнение от M10 » 23 Фев 2012, 18:20

Хм, за М42 дават 60-63мм, ти за М50Б25 казваш толкова :paranoid:
Като казах М42 на мен ми предстои да правя генерация на такъв и мисля да експериментирам с двойна - Х където се съединява оригинално двуцевката, 2х45мм тръби, два резонатора-пури и крайно гърне с два входа/изхода... ще видим какво ще се получи :ok:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 582
Регистриран на: 7.09.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: се на жена си
Мечтае да кара: нещо с шест дросела

Re: Разплетени колектори-заплетен въпрос :)

Мнение от mladfen » 23 Фев 2012, 23:07

М52В28 в е36 е с 1хФ50 и 1хФ45, а в е39 е 1хФ65 - това го пиша само като пример, а за изчисляване на диаметъра за М42 ползвайте калкулатора който постнах по-горе
Сигурен съм че ще се "изненадате" колко са точни в сметките инженерите от БМВ
След повече секс се чувстваш далеч по-добре, отколкото след повече алкохол!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Разплетени колектори-заплетен въпрос :)

Мнение от Делян » 25 Фев 2012, 10:43

На е46 м52TUB28 e точно 63мм(вътрешен диаметър) стоковата, мерих го оня ден :D
Къде дават за м42 такива мм не знам, стоковата им е на 55мм и е пре-достатъчна. За 60-63мм требе да е към 180-200 коня, че да и е таман, иначе с някви мизерни "модчета" и широката генерация ще върви по-малко от колкото със стоковата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 28.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: дифа да вие...

Re: Разплетени колектори-заплетен въпрос :)

Мнение от power of bmw » 25 Фев 2012, 11:56

Dpy написа:На е46 м52TUB28 e точно 63мм(вътрешен диаметър) стоковата, мерих го оня ден :D
Къде дават за м42 такива мм не знам, стоковата им е на 55мм и е пре-достатъчна. За 60-63мм требе да е към 180-200 коня, че да и е таман, иначе с някви мизерни "модчета" и широката генерация ще върви по-малко от колкото със стоковата.


точно така,имам едни гърнета от Е39 528 и отвора на тръбата е 60мм вътрешен,така че мисля всичко над това за двигател около тия коне си са излишни мм
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook