пAрно
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: пAрно
UBAH5 написа:6estaka написа:eklips83 написа:Здр.Колата е на гас при висока и ниска скорост парното е все така слабо.Ако требва да се обезвадуши как става.
Еми водата за стопляне на изпарителя 99% е хваната от подаващия и връщащия маркуч за парното...затова може би ти е по слабо парното
А как трябва да стане, за да има парно и изпарителя да си е наред
От подгряването на дросела става най-добре и парното остава на 6...5години експлоатация вече...

- brankovv
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 20.02.2010
- Местоположение: с. Казичене
- Кара: c220 diesel
- Мечтае да кара: e30 m50b25
Re: пAрно
eklips83 написа:Здр.Можели некой да каже трудно ли му е подмианата на моторчето на парното и колко ли струва понеже старото брамчи много.Чудех се ако махна пласмасовите неща около перките дали ще стане нещо.
Моторчето не е трудно за подмяна но проблемът не ти е в него а по решението на твоя проблем преди да започнеш да разглобяваш кажи с кой мотор ти е колата после запали колата остави я да поработи 5-6 мин да подгрее течността и провери:
1во. маркучите от водния радиатор към мотора - топли ли са - горния и долния
2ро. провери изпарителя загрял ли е
3то виж в задната част на мотора (откъм купето) точно под шофиорската чистачка са тръбите на парното там трябва да са и тройниците за изпарителя - пипни и тях и виж дали са топли - горният е вход, долният е изход, трябва да съответстват и на вход-изход на изпарителя
цялото това нещо трябва да стане когато колата е в работна температура или иначе казано - стрелката на таблото да е на 11-12 часа
имаш и ЛС

17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани