Въпрос към турбираните
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Въпрос към турбираните
Колеги, турбото отдавна си ми свири, ама ми се струва, че в последно време свири повече от преди, т.е. усилил се е звука (ма може и само да ми се струва
нещо да ме лови параноята). Значи чувам най-секви различни мнения - няма проблем карай си така няма страшно, или - турбото си е тръгнало, трябва да го сменяш и т.н.
Айде колегите с опит да споделят проблема чак толкова ли е сериозен или не. И още нещо - като свири, означава ли че не пълни хубаво и с необходимото налягане, т.е. спъва ми машинката?
Благодарим предварително!

Айде колегите с опит да споделят проблема чак толкова ли е сериозен или не. И още нещо - като свири, означава ли че не пълни хубаво и с необходимото налягане, т.е. спъва ми машинката?

Благодарим предварително!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
здрасти,
зна4и как да провери6 дали ти е заминала турбината на място без да питаш хората и да 4уваш 1001-но мнения: развърташ скобата която даржи тръбата която влиза в турбото от въздушния филтър, хвашташ с два пръста средната ос на турбината и почваш, нагоре-надолу, навътре-навън. то луфт 6те има 99%, ама работата е колко. до 0.5 мм аз бих казал 4е е ок. какво става ако луфта е пове4е? ами губи се баланса на средната ос, перките (или витла не знам как се казват) запо4ват да блъскат в корпуса на турбото, изкривяват се, 4упят се, излизат през азпуха, или цялата схема направо блокира и на колата и става трудно да запали
ако има малко луфт, то средната ос е на втулки или на лагери, наи много да по4не да ти гори пове4ко масло, особено ако я понастъпва6. от луфта почва да пуска масло(предполагам турбото ти е с маслено охлаждане), от там в смукателните колектори, в двигателя и пу6ека става доста по 4ерен кат погледнеш в огледалото зад теб... надявам са да сам помогнал, ама това със проверката за луфта е на 100%. виж ако може6 и дали перката на турбото не е наранена...
п.п. а колкото до това дали бута по малко от колкото требва, самниава ме
зна4и как да провери6 дали ти е заминала турбината на място без да питаш хората и да 4уваш 1001-но мнения: развърташ скобата която даржи тръбата която влиза в турбото от въздушния филтър, хвашташ с два пръста средната ос на турбината и почваш, нагоре-надолу, навътре-навън. то луфт 6те има 99%, ама работата е колко. до 0.5 мм аз бих казал 4е е ок. какво става ако луфта е пове4е? ами губи се баланса на средната ос, перките (или витла не знам как се казват) запо4ват да блъскат в корпуса на турбото, изкривяват се, 4упят се, излизат през азпуха, или цялата схема направо блокира и на колата и става трудно да запали

п.п. а колкото до това дали бута по малко от колкото требва, самниава ме
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Хубаво е да видиш дали не пуска масълце... щото на един приятел турбодизеловата печка се прееба много жестоко така!!!
Пускало му турбото по малко масълце и заради екологията дето връща част от газовете в колектора меша сажди с масло и целия му колектор се полепва с такава згмоч и идва момент в който единия от цилиндрите засмуква такава кал и вътре стана дармел... изпотроши всичко!!!
Е вярно че това все пак е Ауди де... но и при БМВ може да се получи ако са на лице тея предпоставки!
Пускало му турбото по малко масълце и заради екологията дето връща част от газовете в колектора меша сажди с масло и целия му колектор се полепва с такава згмоч и идва момент в който единия от цилиндрите засмуква такава кал и вътре стана дармел... изпотроши всичко!!!
Е вярно че това все пак е Ауди де... но и при БМВ може да се получи ако са на лице тея предпоставки!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

Дляне, още не съм виждал турбо да не пуска масло... сигурно имаш предвид колко масло пуска. Ама това как да го измеря...
А на екологията някой преди мен е приплескал тръбата към колектора (ама не напълно, струва ми се), но аз мисля да прекъсна маркуча за вакуума, дето командва клапана. Мисля, че ще има по-добър ефект.

Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани