Въпрос към турбираните

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Въпрос към турбираните

Мнение от kam_tod » 16 Май 2006, 12:01

Колеги, турбото отдавна си ми свири, ама ми се струва, че в последно време свири повече от преди, т.е. усилил се е звука (ма може и само да ми се струва :mhihi: нещо да ме лови параноята). Значи чувам най-секви различни мнения - няма проблем карай си така няма страшно, или - турбото си е тръгнало, трябва да го сменяш и т.н.
Айде колегите с опит да споделят проблема чак толкова ли е сериозен или не. И още нещо - като свири, означава ли че не пълни хубаво и с необходимото налягане, т.е. спъва ми машинката? :shock:
Благодарим предварително!
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

кандидат ентусиаст
Мнения: 109
Регистриран на: 21.04.2006
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: 324 ТД

Мнение от dupeto » 16 Май 2006, 15:13

здрасти,
зна4и как да провери6 дали ти е заминала турбината на място без да питаш хората и да 4уваш 1001-но мнения: развърташ скобата която даржи тръбата която влиза в турбото от въздушния филтър, хвашташ с два пръста средната ос на турбината и почваш, нагоре-надолу, навътре-навън. то луфт 6те има 99%, ама работата е колко. до 0.5 мм аз бих казал 4е е ок. какво става ако луфта е пове4е? ами губи се баланса на средната ос, перките (или витла не знам как се казват) запо4ват да блъскат в корпуса на турбото, изкривяват се, 4упят се, излизат през азпуха, или цялата схема направо блокира и на колата и става трудно да запали :twisted: ако има малко луфт, то средната ос е на втулки или на лагери, наи много да по4не да ти гори пове4ко масло, особено ако я понастъпва6. от луфта почва да пуска масло(предполагам турбото ти е с маслено охлаждане), от там в смукателните колектори, в двигателя и пу6ека става доста по 4ерен кат погледнеш в огледалото зад теб... надявам са да сам помогнал, ама това със проверката за луфта е на 100%. виж ако може6 и дали перката на турбото не е наранена...

п.п. а колкото до това дали бута по малко от колкото требва, самниава ме

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 16 Май 2006, 17:01

Хубаво е да видиш дали не пуска масълце... щото на един приятел турбодизеловата печка се прееба много жестоко така!!!

Пускало му турбото по малко масълце и заради екологията дето връща част от газовете в колектора меша сажди с масло и целия му колектор се полепва с такава згмоч и идва момент в който единия от цилиндрите засмуква такава кал и вътре стана дармел... изпотроши всичко!!!

Е вярно че това все пак е Ауди де... но и при БМВ може да се получи ако са на лице тея предпоставки!
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 756
Регистриран на: 11.11.2004
Местоположение: София

Мнение от kam_tod » 18 Май 2006, 12:33

Дляне, още не съм виждал турбо да не пуска масло... сигурно имаш предвид колко масло пуска. Ама това как да го измеря... :uups: А на екологията някой преди мен е приплескал тръбата към колектора (ама не напълно, струва ми се), но аз мисля да прекъсна маркуча за вакуума, дето командва клапана. Мисля, че ще има по-добър ефект.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook