M10B18 карб. проблем с запалването?!?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- S1lv1o
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.11.2011
- Местоположение: Зад волана
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 M10B18 1985г.
- Мечтае да кара: М3 Е30 Evo III 2.5L 235hp
M10B18 карб. проблем с запалването?!?
Значи колеги..вчера тръгнах да излизам и по стечение на обстоятелствата(сняг,лед,бмв...) разхода се е качил и несъм преценил правилно горивото си.С две думи колата не запали(Е30 316 M10B18 карб. 89кс).Снощи баща ми провери и остановихме,че бензиновата помпа не работи.Днес е приспособил нова бензинова помпа от друга кола.Но резултат никакъв.. Моля помогнете



"If everything seems under control, you're just not going fast enough."-Mario Andretti
- M10
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: M10B18 карб. проблем с запалването?!?
Като за начало, защо изобщо трябваше нещо да се приспособява
Да кажеш че М10 е някакъв супер екзотичен и рядък мотор донякъде щях да те разбера...
Тая новата бензинова помпа доставя ли бензин, не си казал какво се получава а искаш да помогнем
Проверил ли си си маркучите, да не смуче въздух вместо гориво?

Тая новата бензинова помпа доставя ли бензин, не си казал какво се получава а искаш да помогнем

Re: M10B18 карб. проблем с запалването?!?
Миналият месец и аз сменях бензинова помпа на същият двигател... Помпата чисто нова е 27лв., така че няма какво да се приспособява ами направо си купи една и виж какъв ще е резултата
Успех !

- cargo22
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 225
- Регистриран на: 3.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw 316 84г. м10б18
- Мечтае да кара: на рали съзтезание :)
Re: M10B18 карб. проблем с запалването?!?
Как го установихте, че помпата не работи, върти на стартер и гледай дали мокри в първа камера, ако няма никой липсва гориво, капни малко бензин в камерата и пробвай, би трябвало да запали за кратко. Ако е мокро и неще, може да си зацапал свещите, притвори с ръка въздушната клапа най-отгоре, би трябвало да запали за момент. Ако пак неще, нещо по тоците, размърдай си буксите на комутатора, при мен се е случвало да са си вкарани хубаво и колата да неще да запали и след случайно, викам да не би нещо да се ебава ги размърдах и натиснах леко и запали от раз, иначе си беше като мъртва, върти и неще да отпецне.
- S1lv1o
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.11.2011
- Местоположение: Зад волана
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 M10B18 1985г.
- Мечтае да кара: М3 Е30 Evo III 2.5L 235hp
Re: M10B18 карб. проблем с запалването?!?
Така...да започнем с приспособената помпа-беше от Заз и предполагам е добре позната на всички но понеже и тя като моята беше седяла много време на сухо и се сцепи платното и тя замина..Днес пристигна новата помпа монтирахме я, колата запали баща ми отиде да си свърши работа и аз му звъня след 30-40 мин да го питам какво става..? И той изнервен от другата страна ми отговаря че колата пак е огаснала помпата си работи и незнае какъв е проблема..!?! Пак идваме на въпроса-- Помощ




"If everything seems under control, you're just not going fast enough."-Mario Andretti
- S1lv1o
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 30.11.2011
- Местоположение: Зад волана
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 M10B18 1985г.
- Мечтае да кара: М3 Е30 Evo III 2.5L 235hp
Re: M10B18 карб. проблем с запалването?!?
Ехеее евала разглобихме новата помпата от седенето по складовете беше "запекла"
но баща ми я оправи слава богу... ии отново бръъъм с вратите напред
Благодаря за отзовалите се
и весело посрещане на новата година







"If everything seems under control, you're just not going fast enough."-Mario Andretti
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани