Бавно изгасващи интериорни светлини - DIY (моднати "лампи")

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3285
Регистриран на: 25.02.2008
Местоположение: Somewhere In Space
Пол: Мъж
Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527

Re: Бавно изгасващи интериорни светлини - DIY (моднати "лампи")

Мнение от stony1 » 28 Сеп 2011, 21:02

За управляващи сигнали в автомобилите се използва предимно маса. Така е и при бутоните на вратите. В случая реле не е необходимо, само 4 микро ключета, които подават маса към съответния вход на комфорта или да се дублират ключетата на вратите.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 30.12.2008
Кара: kolite da se 4upqt
Мечтае да кара: E30 s izgled kum zvesdite(kabrio)mai mu vikat :D
Детайли за колата: E30 s dve porti namru6tena usmivka na farovete s lupi i kunec :)

Re: Бавно изгасващи интериорни светлини - DIY (моднати "лампи")

Мнение от Egoist » 29 Сеп 2011, 23:44

venek написа:Това при Е34-ката става защото ако сте забелязали има малко ключе на дръжката и ако дръпнете дръжката дори и до половината пак светва вътре.
Може да стане,но трябва да се имплантира ключе при дръжката от вътрешната страна и да се върже към реле което се управлява от контактния ключ,като съответно единя от управляващите плюсове да е на контактния ключ,а другия от ключето на вратата,но задължително релето трябва да е постоянно захранено!
Успех! :yes:

това с ключето на дръжката не е толкова трудното по интересното е дали можем да ползваме релето от е34 :)
всеки истински ентусиаст рано или къснно прави двигателя на мармалад :)

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook