М10Б18 повишаване на мощноста

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: SOFIA BULGARIA
Мечтае да кара: VARBORGHINI

Re: М10Б18 повишаване на мощноста

Мнение от B2R » 12 Авг 2011, 9:29

Може и тромпети да сложиш но за да стане 200к.с. доста пари ще даваш ми се струва
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-2002 ... ccessories
гледал съм ги много и накрая се отказах. Ако е с механична помпа ще трябва да я изолираш и да си направиш една електрическа да нагнетява. А разхода на гориво става +++ и всякаква поддръжка на тромпетите е доста бавна и сложна/трябва да поръчваш части/ :yes:
NEW ENGINE!!! :yes:
B2R - E30 DREAMS
ИзображениеИзображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Re: М10Б18 повишаване на мощноста

Мнение от димящият вожд » 14 Авг 2011, 12:35

здр колега ,имам същият лебед и се чудя, какво да го правя.
но моят е с инжекцион и му сложих мегаскуърт,и тръгна по-добре.
други работи за момента не са променяни.

но и според мен за 200к.с това желязо бая зор ще види,пък и въртящ момент няма.

тези тенекий дето вървят на 8500 нямат ниски обороти (трябва ти и добра ск.кутия).
а и разхода ще е страшен, но в крайна сметка ти си решаваш,проекта си е твой.

п.п. върти ми се в главата идея за м10б20 с инжекцион(карбораторите са за музея и за америка),виж дроселите са друга бира.

каквото и да решиш успех в начинанието. :yes:
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: SOFIA BULGARIA
Мечтае да кара: VARBORGHINI

Re: М10Б18 повишаване на мощноста

Мнение от B2R » 15 Авг 2011, 13:56

в корборатора има много сила не го подценявайте. Все пак драгстерите са с карборатори,а инжекциона има за цел да смъкне разхода и вредните емисии
B2R - E30 DREAMS
ИзображениеИзображение
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: М10Б18 повишаване на мощноста

Мнение от zlatko_baretata » 15 Авг 2011, 14:52

В лека грешка си.
Инжекциона се манипулира много по-лесно от карбуратори и има много повече потенциал, стига да го пипа експерт. Почваме да откриваме топлата вода...
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 27.10.2008
Местоположение: SOFIA BULGARIA
Мечтае да кара: VARBORGHINI

Re: М10Б18 повишаване на мощноста

Мнение от B2R » 15 Авг 2011, 16:13

и студената! момчето иска доколкото разбирам да не дава 100000$ а инжекционите с потенциял не са заводските или бъркам и не трябва ли още доста неща да се сменят
B2R - E30 DREAMS
ИзображениеИзображение
Изображение


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: М10Б18 повишаване на мощноста

Мнение от zlatko_baretata » 15 Авг 2011, 20:07

Пак бъркаш. Точно заводската електроника е перфектна за атмосферен мунинг. :yes:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.03.2011

Re: М10Б18 повишаване на мощноста

Мнение от mitko_lada » 16 Авг 2011, 21:23

zlatko_baretata написа:Пак бъркаш. Точно заводската електроника е перфектна за атмосферен мунинг. :yes:

Ами като е перфектна вземи разясни какво имаш предвид а не само да казваш кой греши и кой не :) за това съм написал темата за да разбера нещо смислено от цялата работа ама то ко се получава така не прави иначе не прави вземи си един мотор 2.8 и други тем подобни писания бюджета ми е скромен все пак работя за 700лв а с тия пари имам доста друг неща които да покривам освен да давам за колата обмисля и варианта за турбо на гас или турбо с карбуратор поради простата причина,че нямам пари за електроника и още много други неща които ще ми трябват ;)


Аватар
Мнения: 666
Регистриран на: 5.07.2011
Местоположение: с. Искрец
Кара: Фиат 126р
Мечтае да кара: Шкода Фабия

Re: М10Б18 повишаване на мощноста

Мнение от zlatko_baretata » 16 Авг 2011, 22:00

Като нямаш пари има един много евтин и бърз тюнинг.
Вадиш всички седалки от колата, за шофьорска слагаш най-евтиното китайско корито. Махаш всички кори, механизми на стъкла, мокет, барче, табло и т.н. интериор. Изхвърляш резервната гума и оглозгваш багажника до нула. Махаш капаци, предни калници и задни страници и слагаш от смоличка. Вратите също ги тунинговаш с флекса до провисване. Оставаш само предното стъкло, другите ги тюнинговаш. Сигурно има доста неща, които пропускам, нека знаещите колеги да ме допълнят.
И ще тръгне, та чак няма да я познаеш. :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
Мечтае да кара: Вече го кара!
Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo

Re: М10Б18 повишаване на мощноста

Мнение от staisa » 16 Авг 2011, 22:15

Колега с тези пари, които разполагаш дори и да са ти чисти , на месец,немогат да ти стигнат да поддържаш една направена такава кола ,дори с турбо или дросели .Или ако почнеш някой проект ,като видиш цени на всичките работи и най вероятно едва ли всичко ще пасне ,от първият път, ще видим колата да се продава или цяла или на части,както става в последно време.Но все пак дано да измислиш нещо . :yes:
Изображение[img]http://store.picbg.net/pubpic/C4/91/7fb41a5ce168c491.JPG[img]

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 17.09.2007
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!

Re: М10Б18 повишаване на мощноста

Мнение от димящият вожд » 20 Авг 2011, 23:41

mitko_lada написа:
zlatko_baretata написа:Пак бъркаш. Точно заводската електроника е перфектна за атмосферен мунинг. :yes:

Ами като е перфектна вземи разясни какво имаш предвид а не само да казваш кой греши и кой не :) за това съм написал темата за да разбера нещо смислено от цялата работа ама то ко се получава така не прави иначе не прави вземи си един мотор 2.8 и други тем подобни писания бюджета ми е скромен все пак работя за 700лв а с тия пари имам доста друг неща които да покривам освен да давам за колата обмисля и варианта за турбо на гас или турбо с карбуратор поради простата причина,че нямам пари за електроника и още много други неща които ще ми трябват ;)


колега ,това са пари на вятъра.
всеки тунинг,мунинг,тлингване и т.н. е само душевна чикия,(пари в кофата).
колегите ти пишат, тези съвети защото са минали по този път и ти дават най-евтините варянти.
пък и 200к.с са доста коне.
незнам колко ти е била ладата, но за 160к.с също си е голямо вадене.

пробвай съвета на колегата с олекотяването. поне е най-евтино.
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!

газарията и селенията нЕмат почивен ден

рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.




remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 256
Регистриран на: 9.02.2006
Кара: мфил

Re: М10Б18 повишаване на мощноста

Мнение от teao » 22 Авг 2011, 12:06

Колянов вал на 80мм
Рапределителен 310 градуса и нагоре
Крабуратори над 45мм дросел с подходящи дифузиори и настроени правилно
Степен на сгъстяване >13:1 или нагоре зависи от горивото
И ще си много близо до 200 к.с. на мотора при максимални 7500 об/мин. Даже може и да ги подмине ако е настроено правилно.
И цена минимум 2000лв. ако си сръчен и имаш познати майстори.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 8.09.2008
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
Мечтае да кара: Вече го кара!
Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo

Re: М10Б18 повишаване на мощноста

Мнение от staisa » 22 Авг 2011, 20:22

И за тез пари ще дойде едно мършаво е 30 купе с 328 вътре и ще го точкува ,поне ще остане с мечтите че ще върви колкто него .Не знам и от къде ще ги намери тези изброени части, които едва ле са ги виждали тук в Бг. :)
Изображение[img]http://store.picbg.net/pubpic/C4/91/7fb41a5ce168c491.JPG[img]


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Re: М10Б18 повишаване на мощноста

Мнение от E30_M_Tech_ll » 22 Авг 2011, 20:27

само вала на 80мм ще се опре ама и той не е кой знае колко труден за намиране.....
тук във варна си имаме майстор който прави копири на разпределителни валове :) за м10-ката има до 333 градуса :winky: и струва 150 лв :mhihi:
карбуратори той митака си имаше от ладата ама 40-ки и 45-ци има от де да вземе че имаме и майстор дето ги настройва един път 8)
степента там е ясно....
въпроса е че нещата се промениха и проекта най-вероятно ще отпадне
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 21.03.2011

Re: М10Б18 повишаване на мощноста

Мнение от mitko_lada » 25 Авг 2011, 20:02

Вече отпадна понеже заминавам от БГ и най веруятно живот и здраве да изкарам пари ще си докарам готова от Германия ама нека първо да замина та после да изкарам и парите пък другото вече е лесно :D

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook