М10Б18 повишаване на мощноста
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- B2R
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 27.10.2008
- Местоположение: SOFIA BULGARIA
- Мечтае да кара: VARBORGHINI
Re: М10Б18 повишаване на мощноста
Може и тромпети да сложиш но за да стане 200к.с. доста пари ще даваш ми се струва
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-2002 ... ccessories
гледал съм ги много и накрая се отказах. Ако е с механична помпа ще трябва да я изолираш и да си направиш една електрическа да нагнетява. А разхода на гориво става +++ и всякаква поддръжка на тромпетите е доста бавна и сложна/трябва да поръчваш части/
NEW ENGINE!!!
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-2002 ... ccessories
гледал съм ги много и накрая се отказах. Ако е с механична помпа ще трябва да я изолираш и да си направиш една електрическа да нагнетява. А разхода на гориво става +++ и всякаква поддръжка на тромпетите е доста бавна и сложна/трябва да поръчваш части/

NEW ENGINE!!!

- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
Re: М10Б18 повишаване на мощноста
здр колега ,имам същият лебед и се чудя, какво да го правя.
но моят е с инжекцион и му сложих мегаскуърт,и тръгна по-добре.
други работи за момента не са променяни.
но и според мен за 200к.с това желязо бая зор ще види,пък и въртящ момент няма.
тези тенекий дето вървят на 8500 нямат ниски обороти (трябва ти и добра ск.кутия).
а и разхода ще е страшен, но в крайна сметка ти си решаваш,проекта си е твой.
п.п. върти ми се в главата идея за м10б20 с инжекцион(карбораторите са за музея и за америка),виж дроселите са друга бира.
каквото и да решиш успех в начинанието.
но моят е с инжекцион и му сложих мегаскуърт,и тръгна по-добре.
други работи за момента не са променяни.
но и според мен за 200к.с това желязо бая зор ще види,пък и въртящ момент няма.
тези тенекий дето вървят на 8500 нямат ниски обороти (трябва ти и добра ск.кутия).
а и разхода ще е страшен, но в крайна сметка ти си решаваш,проекта си е твой.
п.п. върти ми се в главата идея за м10б20 с инжекцион(карбораторите са за музея и за америка),виж дроселите са друга бира.
каквото и да решиш успех в начинанието.

От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
- B2R
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 27.10.2008
- Местоположение: SOFIA BULGARIA
- Мечтае да кара: VARBORGHINI
Re: М10Б18 повишаване на мощноста
в корборатора има много сила не го подценявайте. Все пак драгстерите са с карборатори,а инжекциона има за цел да смъкне разхода и вредните емисии
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: М10Б18 повишаване на мощноста
В лека грешка си.
Инжекциона се манипулира много по-лесно от карбуратори и има много повече потенциал, стига да го пипа експерт. Почваме да откриваме топлата вода...
Инжекциона се манипулира много по-лесно от карбуратори и има много повече потенциал, стига да го пипа експерт. Почваме да откриваме топлата вода...

- B2R
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 55
- Регистриран на: 27.10.2008
- Местоположение: SOFIA BULGARIA
- Мечтае да кара: VARBORGHINI
Re: М10Б18 повишаване на мощноста
и студената! момчето иска доколкото разбирам да не дава 100000$ а инжекционите с потенциял не са заводските или бъркам и не трябва ли още доста неща да се сменят
- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: М10Б18 повишаване на мощноста
Пак бъркаш. Точно заводската електроника е перфектна за атмосферен мунинг. 


- mitko_lada
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 21.03.2011
Re: М10Б18 повишаване на мощноста
zlatko_baretata написа:Пак бъркаш. Точно заводската електроника е перфектна за атмосферен мунинг.
Ами като е перфектна вземи разясни какво имаш предвид а не само да казваш кой греши и кой не


- zlatko_baretata
-
-
- Мнения: 666
- Регистриран на: 5.07.2011
- Местоположение: с. Искрец
- Кара: Фиат 126р
- Мечтае да кара: Шкода Фабия
Re: М10Б18 повишаване на мощноста
Като нямаш пари има един много евтин и бърз тюнинг.
Вадиш всички седалки от колата, за шофьорска слагаш най-евтиното китайско корито. Махаш всички кори, механизми на стъкла, мокет, барче, табло и т.н. интериор. Изхвърляш резервната гума и оглозгваш багажника до нула. Махаш капаци, предни калници и задни страници и слагаш от смоличка. Вратите също ги тунинговаш с флекса до провисване. Оставаш само предното стъкло, другите ги тюнинговаш. Сигурно има доста неща, които пропускам, нека знаещите колеги да ме допълнят.
И ще тръгне, та чак няма да я познаеш.
Вадиш всички седалки от колата, за шофьорска слагаш най-евтиното китайско корито. Махаш всички кори, механизми на стъкла, мокет, барче, табло и т.н. интериор. Изхвърляш резервната гума и оглозгваш багажника до нула. Махаш капаци, предни калници и задни страници и слагаш от смоличка. Вратите също ги тунинговаш с флекса до провисване. Оставаш само предното стъкло, другите ги тюнинговаш. Сигурно има доста неща, които пропускам, нека знаещите колеги да ме допълнят.
И ще тръгне, та чак няма да я познаеш.


- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: М10Б18 повишаване на мощноста
Колега с тези пари, които разполагаш дори и да са ти чисти , на месец,немогат да ти стигнат да поддържаш една направена такава кола ,дори с турбо или дросели .Или ако почнеш някой проект ,като видиш цени на всичките работи и най вероятно едва ли всичко ще пасне ,от първият път, ще видим колата да се продава или цяла или на части,както става в последно време.Но все пак дано да измислиш нещо . 


- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
Re: М10Б18 повишаване на мощноста
mitko_lada написа:zlatko_baretata написа:Пак бъркаш. Точно заводската електроника е перфектна за атмосферен мунинг.
Ами като е перфектна вземи разясни какво имаш предвид а не само да казваш кой греши и кой неза това съм написал темата за да разбера нещо смислено от цялата работа ама то ко се получава така не прави иначе не прави вземи си един мотор 2.8 и други тем подобни писания бюджета ми е скромен все пак работя за 700лв а с тия пари имам доста друг неща които да покривам освен да давам за колата обмисля и варианта за турбо на гас или турбо с карбуратор поради простата причина,че нямам пари за електроника и още много други неща които ще ми трябват
колега ,това са пари на вятъра.
всеки тунинг,мунинг,тлингване и т.н. е само душевна чикия,(пари в кофата).
колегите ти пишат, тези съвети защото са минали по този път и ти дават най-евтините варянти.
пък и 200к.с са доста коне.
незнам колко ти е била ладата, но за 160к.с също си е голямо вадене.
пробвай съвета на колегата с олекотяването. поне е най-евтино.
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
Re: М10Б18 повишаване на мощноста
Колянов вал на 80мм
Рапределителен 310 градуса и нагоре
Крабуратори над 45мм дросел с подходящи дифузиори и настроени правилно
Степен на сгъстяване >13:1 или нагоре зависи от горивото
И ще си много близо до 200 к.с. на мотора при максимални 7500 об/мин. Даже може и да ги подмине ако е настроено правилно.
И цена минимум 2000лв. ако си сръчен и имаш познати майстори.
Рапределителен 310 градуса и нагоре
Крабуратори над 45мм дросел с подходящи дифузиори и настроени правилно
Степен на сгъстяване >13:1 или нагоре зависи от горивото
И ще си много близо до 200 к.с. на мотора при максимални 7500 об/мин. Даже може и да ги подмине ако е настроено правилно.
И цена минимум 2000лв. ако си сръчен и имаш познати майстори.
- staisa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30-кабрио S50B30 Nissan S-14
- Мечтае да кара: Вече го кара!
- Детайли за колата: Nissan S-14 2.0 turbo
Re: М10Б18 повишаване на мощноста
И за тез пари ще дойде едно мършаво е 30 купе с 328 вътре и ще го точкува ,поне ще остане с мечтите че ще върви колкто него .Не знам и от къде ще ги намери тези изброени части, които едва ле са ги виждали тук в Бг. 


- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: М10Б18 повишаване на мощноста
само вала на 80мм ще се опре ама и той не е кой знае колко труден за намиране.....
тук във варна си имаме майстор който прави копири на разпределителни валове
за м10-ката има до 333 градуса
и струва 150 лв
карбуратори той митака си имаше от ладата ама 40-ки и 45-ци има от де да вземе че имаме и майстор дето ги настройва един път
степента там е ясно....
въпроса е че нещата се промениха и проекта най-вероятно ще отпадне
тук във варна си имаме майстор който прави копири на разпределителни валове



карбуратори той митака си имаше от ладата ама 40-ки и 45-ци има от де да вземе че имаме и майстор дето ги настройва един път

степента там е ясно....
въпроса е че нещата се промениха и проекта най-вероятно ще отпадне
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- mitko_lada
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 21.03.2011
Re: М10Б18 повишаване на мощноста
Вече отпадна понеже заминавам от БГ и най веруятно живот и здраве да изкарам пари ще си докарам готова от Германия ама нека първо да замина та после да изкарам и парите пък другото вече е лесно 

29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани