ключ моля !!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
Re: Проблем с форсиране на м20б23
без разлика май:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... pid=47275&
тя разликата е само във валовете и градусите
при 323и и 320и двоен стоп и това го знаеш ИВАЙЛО
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... pid=47275&
тя разликата е само във валовете и градусите

- NoBrainNoPain
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 19.06.2010
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: на керосин
Re: Проблем с форсиране на м20б23
Така колеги,бензиновия филтър съм сменил,почистих и керамичния пишльок на дебитомера,също така и забелязах че единия вакум на делкото го нямаше (от към радиатора който е) сега вече всички вакуми са така както пише по книгите, извадих и буксата на екуто беше суха няма проблем. И честно да ви кажа малко се пооправи,но не е все още както трябва има едно задържане на оборотите когато стигне около 3500,като мине въртящия момент след 4000 (посредством ритване на съединитела
) се изфорсира вече до край. Ако някой знае нещо друго ще му бъда благодарен да си каже и той своето мнение. 


Аз съм млад , силен , красив , здрав , богат и много талантлив ... Има ли значение какъв цвят е BMW-то ми ?
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани