непостоянни обороти при празен ход
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
ехей
DA WOLF написа:Баварец , моята има компресия 13,7 на всичките цилиндри - това нормално ли е или оня нещо не е измерил както требе и само ми зе 10-те кожи....(И после даже ми нареди свещите не как требе та щех го пребия...)
да не би да преплитате компресия и степен на сгъстяване

баварец: инсталирай си pdf-принтер и като принтиш ще могат да стават на pdf... (из фрее.евро.нет-а има разни такива програмчета....)
и малко по/извън темата:) аз като имам степен на сгъстяване 9.7:1 дали съм с резачка :mha:
<br>
br
br
DA WOLF написа:bmw написа:
Това обяснява, защо вдигнахме онзи пушиляк на един завой между Шипка и Бузлуджа
аа ти ли беше зад мене ?!?![]()
ми то аз така си карам
![]()
![]()
ама добре че гледам от батко Тифф как се праи "360 degree spin" , че инак на туй тесно пътче(добре опесъчено :mha: :mha: ) така щехме да се хвърлим из деерето че с хеликоптер нямаше да ни намерят :mha: :mha: :mha:
А бе мани мани... така щяхме да си скочим къде не трябва. Аз си спомням че влязох в завоя с 80-90, ти сигурно беше със 100

Мен ме е яд, че никой не го снима този екшън.
Мързелът е майка на всички изкуства
Re: ехей
july`s написа:
да не би да преплитате компресия и степен на сгъстяване![]()
и малко по/извън темата:) аз като имам степен на сгъстяване 9.7:1 дали съм с резачка :mha:
амии незнам какво се преплита


DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

bmw написа:
А бе мани мани... така щяхме да си скочим къде не трябва. Аз си спомням че влязох в завоя с 80-90, ти сигурно беше със 100![]()
Мен ме е яд, че никой не го снима този екшън.
ми незнам с колко съм карал (то е опасно да се любуваш на километража точно в такива моменти) ама скоростта ни беше еднаква , само дето аз в завойте аз давам газ



DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

Re: ехей
DA WOLF написа:амии незнам какво се преплитаама туй дето ти мерят като ти махат свещите и въртиш на стартер си мимисля че компресия му викаха ... пък знам ли ...
компресия си е:)
т.е. премерили са ти компресията за нея, най-важното е да е равномерна из цилиндрите, естествено и да не е прекалено ниска (за прекалено ниска не мога да дам компетентно мнение...) и се мери в налягане (атмосфери, барове...)
предполагам, поне на отворена дроселова клапа са мерили?! (то така трябва, ама нали са ти объркали свещаците, та да попитам...)
а степен на сгъстяване е съотношение, м/у обема на цилиндъра когато буталото е в ДМТ и обема, когато буталото е в ГМТ и се мери в.... отношение:) (безразмерна величина е)
а за преплитането попитах, щото в началото в темата ставаше въпрос за отношение (ама го казваха компресия) и така....
<br>
br
br
мда точно!
13.7 бара на всеки цилиндър (и аз лично се уверих като погледнах на оня манометъра) - щото отначало не му вярвах...
Да при отворена дроселова клапа ми ги мери ( накарал ме беше да държа газта до долу)
а за М42Б18 степента на сгъстяване е доста висока - 10:1 (както при ///М5) при М3 е дори още по-голяма - 10,5:1
сега вече се отплетохме
:mha: :mha:
13.7 бара на всеки цилиндър (и аз лично се уверих като погледнах на оня манометъра) - щото отначало не му вярвах...
Да при отворена дроселова клапа ми ги мери ( накарал ме беше да държа газта до долу)
а за М42Б18 степента на сгъстяване е доста висока - 10:1 (както при ///М5) при М3 е дори още по-голяма - 10,5:1
сега вече се отплетохме


DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

не:), по-скоро чак сега:):):)
а на студен или топъл двигател :mha:
и кое е по-правилно :mha:
е сега вече забатачихме яко темата, добре поне че има връзка с непостоянните обороти на празен ход...
и кое е по-правилно :mha:
е сега вече забатачихме яко темата, добре поне че има връзка с непостоянните обороти на празен ход...
<br>
br
br
- TFreak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 83
- Регистриран на: 18.05.2003
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1998 E36 M41
- Мечтае да кара: проекта дето ръждясва пред блока
- Детайли за колата: EV50306
На баща ми Аудито (не можах да го навия за Е36...) също държи непостоянни обороти (разликата е малка, но играят), а инжекциона е прилично задръстен. Може ли и това да е причина за непостоянните обороти

Тоя колко пари и иска??? Щото аз мисля да си търся Е30 като си продам маздата и се колебая между 316, 318 и 320.b2 написа:та колата е 320i '88 троен стоп
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
колата е 320i '88 троен стоп 4 врати с 4 л.дж. (14" петолъчки някви, готини са горе-долу
) 2 ел. стъкла, ел огледала. купето е супер запазено аз друго такова почти не съм виждал ама то в нашия град няма мноо запазени е30-ки. с оригинална боя металик (нещо като вишнаво) ръжда не се вижда никаде и човека твърди че не е удряна и на пръв поглед така и изглежда. за 2700 (договаряне
) я продава мен мноо ме кефи и мисля, че ще свали и цената си струва само че това с двигателя незнам дали е голям проблем


- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
всъщност с какъв тип Injetion System трябва да е снабдена колата (320i '88 троен стоп) L-Jetronic, LE-Jetronic, Motronic или нещо друго?
да знам за какво да търся и чета

да знам за какво да търся и чета
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани