ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
ПРОБЛЕМ С ОБОРОТИТЕ!!!
Аз преди време давах акъл по темата, сега търся такъв
Проблемът не е малък и се появи за първи път преди да отида на срещата в картинга в Ст. Град.
Все пак считам за нужно да напища малко предистория:
Седмица след събора се оказа че все пак съм се върнал с проблем: скъсан маркуч за бензин под колектора на моето M40. Да знаете трудно се сменя и понеже не ми се занимаваше оставих колата в ДаруКар. Казах им сменете всички бензинопроводи и гарнитурите на колектора. Пичовете го направиха, взимам си аз колата и какво забелязвам:
1. Оборотите ми не колебаят (преди го правеха от време на време)
2. Колата ми работи на 500 оборота празен ход (това го оправих, разбира се). Мислех си да го оставя така, даради градското каране, на се отказах поради ред причини.
Онзи ден обаче на едно крастовище на празен ход за първи път оборотите не паднаха под 1500. Това се повтори вчера също! Викам си, сигурно жилото нещо се е заклещило. Да, ама не! Кагото изключих двигателят и го пуснах пак нещата се оправиха. В същност това е единствения начин да излеза от положението. Когато пускам колата пали от раз и оборотите си стоят там където им е мястото. От време на време обаче се случва на празен ход да се вдигнат повече до 1500.
Това е и проблемът: защо се случва и как да го оправя?
Имам идея какво може да бъде, но за да не ви насочвам е добре да чуя няколко независими мнения.

Проблемът не е малък и се появи за първи път преди да отида на срещата в картинга в Ст. Град.
Все пак считам за нужно да напища малко предистория:
Седмица след събора се оказа че все пак съм се върнал с проблем: скъсан маркуч за бензин под колектора на моето M40. Да знаете трудно се сменя и понеже не ми се занимаваше оставих колата в ДаруКар. Казах им сменете всички бензинопроводи и гарнитурите на колектора. Пичовете го направиха, взимам си аз колата и какво забелязвам:
1. Оборотите ми не колебаят (преди го правеха от време на време)
2. Колата ми работи на 500 оборота празен ход (това го оправих, разбира се). Мислех си да го оставя така, даради градското каране, на се отказах поради ред причини.
Онзи ден обаче на едно крастовище на празен ход за първи път оборотите не паднаха под 1500. Това се повтори вчера също! Викам си, сигурно жилото нещо се е заклещило. Да, ама не! Кагото изключих двигателят и го пуснах пак нещата се оправиха. В същност това е единствения начин да излеза от положението. Когато пускам колата пали от раз и оборотите си стоят там където им е мястото. От време на време обаче се случва на празен ход да се вдигнат повече до 1500.
Това е и проблемът: защо се случва и как да го оправя?
Имам идея какво може да бъде, но за да не ви насочвам е добре да чуя няколко независими мнения.
Мързелът е майка на всички изкуства
1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани