електроника на325

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 29
Регистриран на: 15.03.2008

електроника на325

Мнение от qvor325 » 30 Дек 2010, 19:37

здравейте колеги,имам две вапросчета към вас?
първия е ,че имам 325 със старата електроника"с двата дачика на скорустната кутия"мутроник 1.0 или 1.1 незнам точно как се води,идеята ми е как мога да мина към по-новата електроника с ланда сондата мутроник 1.3 мисля,че се водеше
и втория въпрос е: инсталацията на двигателя на м20б20 иб25 една и съща ли е? В смисъл само в компютъра ли е разликата
благодаря на всички отзовалисе на помощ.
Последна промяна qvor325 на 30 Дек 2010, 20:58, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: електроника на325

Мнение от tuningfena » 30 Дек 2010, 20:31

че тя 1,3 мотроник е по новата .или някоя още по нова искаш ? самата инсталация на б20 и б25 1,3 си става но за да минеш от 1.1 към 1,3 ще ти трябват някой неща освен самата инсталация :yes:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 239
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: US
Пол: Мъж

Re: електроника на325

Мнение от NEDD » 30 Дек 2010, 21:34

Аз правя същотото в момента. Най-добре е да си намериш цялата инсталация от кола с Мотроник 1.3. Трябва ти:
-демферната шайба която е със зъби,
-датчика който ги чете,
-буксата за нивото в картера е различна,
-буксата на датчика за масло е различна,
-трябва ти рейката която управлява дюзите, свързва с букса към самата инсталация (ще трябва да я преправяш или да използваш нова бензинова рейка, защото маркуча от помпата е точно до последния инжектор),
-кабели за запалването с датчик на единия (не помня на кой цилиндър беше),
-3 редов компютър от 2,5 ( номер 173 примерно)
-ламбда сонда и изп. колектор за да има къде да я навиеш.

Горе-долу това се сещам, при мен е по лесно защото направо пускам мотора в кола с мотроник 1.3 и трябва да навържа датчиците. Надявам се да съм помогнал. Поздрави. :yes:
The fun is not in the straight line...!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 14.11.2006
Местоположение: у Софето
Пол: Мъж
Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
Мечтае да кара: тенджера под налягане...
Детайли за колата: Touringi

Re: електроника на325

Мнение от doctoragsxr » 03 Яну 2011, 13:31

Колегата NEDD, подробно ти е описал какво ти трябва,ама какъв е смисъла от тая смяна ... :dunno: стария копм е двуредов трябва да смениш цялата инсталация на двигателя със все компютъра... :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 455
Регистриран на: 6.01.2007
Местоположение: София

Re: електроника на325

Мнение от щирлиц » 10 Яну 2011, 23:37

А нямаше ли и разлика в пиновете на дебитомера? :paranoid:
Един е шестака и Крис Бенгъл е неговия пророк, да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе , Амин.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1012
Регистриран на: 3.06.2006
Местоположение: dimitrovgrad
Пол: Мъж
Кара: е30-327 . е30-320
Мечтае да кара: bmw 327i turbo
Детайли за колата: BMW 327 i

Re: електроника на325

Мнение от tuningfena » 11 Яну 2011, 11:46

щирлиц написа:А нямаше ли и разлика в пиновете на дебитомера? :paranoid:

да вярно имше ли разлика или ставаха ???
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook