електроника на325
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
електроника на325
здравейте колеги,имам две вапросчета към вас?
първия е ,че имам 325 със старата електроника"с двата дачика на скорустната кутия"мутроник 1.0 или 1.1 незнам точно как се води,идеята ми е как мога да мина към по-новата електроника с ланда сондата мутроник 1.3 мисля,че се водеше
и втория въпрос е: инсталацията на двигателя на м20б20 иб25 една и съща ли е? В смисъл само в компютъра ли е разликата
благодаря на всички отзовалисе на помощ.
първия е ,че имам 325 със старата електроника"с двата дачика на скорустната кутия"мутроник 1.0 или 1.1 незнам точно как се води,идеята ми е как мога да мина към по-новата електроника с ланда сондата мутроник 1.3 мисля,че се водеше
и втория въпрос е: инсталацията на двигателя на м20б20 иб25 една и съща ли е? В смисъл само в компютъра ли е разликата
благодаря на всички отзовалисе на помощ.
Последна промяна qvor325 на 30 Дек 2010, 20:58, променена общо 1 път
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: електроника на325
че тя 1,3 мотроник е по новата .или някоя още по нова искаш ? самата инсталация на б20 и б25 1,3 си става но за да минеш от 1.1 към 1,3 ще ти трябват някой неща освен самата инсталация 

Re: електроника на325
Аз правя същотото в момента. Най-добре е да си намериш цялата инсталация от кола с Мотроник 1.3. Трябва ти:
-демферната шайба която е със зъби,
-датчика който ги чете,
-буксата за нивото в картера е различна,
-буксата на датчика за масло е различна,
-трябва ти рейката която управлява дюзите, свързва с букса към самата инсталация (ще трябва да я преправяш или да използваш нова бензинова рейка, защото маркуча от помпата е точно до последния инжектор),
-кабели за запалването с датчик на единия (не помня на кой цилиндър беше),
-3 редов компютър от 2,5 ( номер 173 примерно)
-ламбда сонда и изп. колектор за да има къде да я навиеш.
Горе-долу това се сещам, при мен е по лесно защото направо пускам мотора в кола с мотроник 1.3 и трябва да навържа датчиците. Надявам се да съм помогнал. Поздрави.
-демферната шайба която е със зъби,
-датчика който ги чете,
-буксата за нивото в картера е различна,
-буксата на датчика за масло е различна,
-трябва ти рейката която управлява дюзите, свързва с букса към самата инсталация (ще трябва да я преправяш или да използваш нова бензинова рейка, защото маркуча от помпата е точно до последния инжектор),
-кабели за запалването с датчик на единия (не помня на кой цилиндър беше),
-3 редов компютър от 2,5 ( номер 173 примерно)
-ламбда сонда и изп. колектор за да има къде да я навиеш.
Горе-долу това се сещам, при мен е по лесно защото направо пускам мотора в кола с мотроник 1.3 и трябва да навържа датчиците. Надявам се да съм помогнал. Поздрави.

The fun is not in the straight line...!
- doctoragsxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 14.11.2006
- Местоположение: у Софето
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М20В27 Е30 М20В25
- Мечтае да кара: тенджера под налягане...
- Детайли за колата: Touringi
Re: електроника на325
Колегата NEDD, подробно ти е описал какво ти трябва,ама какъв е смисъла от тая смяна ...
стария копм е двуредов трябва да смениш цялата инсталация на двигателя със все компютъра... 


Re: електроника на325
А нямаше ли и разлика в пиновете на дебитомера? 

Един е шестака и Крис Бенгъл е неговия пророк, да бъде благословен от Никасила, Ваноса и Голямото прасе , Амин.
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
Re: електроника на325
щирлиц написа:А нямаше ли и разлика в пиновете на дебитомера?
да вярно имше ли разлика или ставаха ???
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани