обслужване на двигателя на Е30

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 11.05.2003

обслужване на двигателя на Е30

Мнение от eho-6 » 11 Май 2003, 17:31

моля за информация , която ще ми послужи за по-лесно самообслужване на беемвето. :( :( :( .

автомобилен поклонник
Аватар
Мнения: 4969
Регистриран на: 17.02.2002
Пол: Мъж

Мнение от Turturelo » 11 Май 2003, 21:00

Според мен BMW си е като всяка друг автомобил в отношение на поддръжката...
Редовна смяна на масло, зануляването на датчика за маслото, редовна подмяна на охладителната течност, профилактика на виско съединението на перката, пазене от прегряване, подгряването до нормална работна температура на двигателя преди потегляне или каране в ниски обороти е предимство ... Колегите да добавят пропуснатите неща...

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 19.01.2003
Местоположение: Смолян

Мнение от bakalov » 11 Май 2003, 21:31

"профилактика на виско съединението на перката" - това как се прави?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 102
Регистриран на: 7.01.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от OOPPSS » 11 Май 2003, 21:37

Като се смени с нова естествено!!!!!!!
:wink:

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 19.01.2003
Местоположение: Смолян

Мнение от bakalov » 13 Май 2003, 11:11

А как се разбира дали е за смяна?

viper
Аватар

Мнение от viper » 13 Май 2003, 19:03

Започне ли да ти загрява мотора - първо там гледаш :wink:

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 19.01.2003
Местоположение: Смолян

Мнение от bakalov » 14 Май 2003, 10:08

Въпроса ми е как да разбера дали виско съединението дали е изправно? Как става тестването му или нещо такова. В смисъл - как би могло да се разбере, дали двигателя загрява заради него.

Направо се обърках :-)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 4.02.2002

Мнение от dimd00d » 14 Май 2003, 10:24

внимателно с навит вестник, ако му разпарчети края - наред си - ако спре - сменяш

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 19.01.2003
Местоположение: Смолян

Мнение от bakalov » 14 Май 2003, 10:27

Ама това е при напълно загрял двигател нали?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 4.02.2002

Мнение от dimd00d » 14 Май 2003, 11:15

е нали трябва да се върти перката (дали) :)


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 14 Май 2003, 12:33

bakalov написа:Ама това е при напълно загрял двигател нали?


да! :wink:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook