Някоко проблема м20б20

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 6.06.2010
Пол: Мъж
Кара: e30 318i
Мечтае да кара: e30 320is

Някоко проблема м20б20

Мнение от fds89 » 22 Дек 2010, 14:00

Здравеите преди извесно време взех друга е30ка м20б20 88 набор има някокло проблема за които търся помощ от публиката:
1.стрелката за бензина си седи все на 0 нищо че сипах 40 лева бензин лампата също свети казаха ми за нивомера в резервоара само че незнам къде да го търся от къде да отворя тоя резервоар да да го видя тоя нивомер ?
2. колата на бензин докато е студена заботи като на 4 - 5 цилиндъра загре ли се оправя също така доакто си работи на по малко цилиндри и тресе вкл'ча ли на газ заработва идеално само че ми се иска колата да си загрее на бензин и тогава да пускам газта ама с това тресене и работене на по малко цилиндри не е оферта да загрява на бензин въпроса ми е може ли да са свещите или ако не какво е :dunno:
3.мисля че колата ми загрява по бавно от нормалното имах преди това м40 1.8 загряваше мн по бързо но на нея не и се вътеше перката с оборотите а на м20 то перката се засилва с оборотите на колата освен това знам че на повечето бмв та стрелаката на температурата се залепя на 90 градуса и не мърда моита стига да речем 50 -60 и не мърда дали е термо датчика или просто тая перка дето се върти с оборотите охлайда мног и немойе да стине 90 градуса ?

За сега само тея нередности съм открил надявам се и да няма повече де :D Ще се радвам да получа мнения и за 3 те проблема
Благодаря ! :bowdown:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 6.06.2010
Пол: Мъж
Кара: e30 318i
Мечтае да кара: e30 320is

Re: Някоко проблема м20б20

Мнение от fds89 » 22 Дек 2010, 14:28

че колата е обезвъздушена но големия кръг не ми отваря сигорно е термустат и дали от него може да пртави всички тия мизерии
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 594
Регистриран на: 24.11.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E30-ката да си пали джапанките
Мечтае да кара: E39 M5

Re: Някоко проблема м20б20

Мнение от JoRkAtA_pld » 22 Дек 2010, 14:58

За температурата, щом се върти виското с оборотите на колата значи ти включва по рано, но е добре и да видиш термостата щом темп. стига само до 60градуса.Защото ако термостата си работи пак ще загрява колата с това виско но до първата черта след синьото и доста по-бавно.
My E30
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1063
Регистриран на: 13.01.2004
Местоположение: Бургас и София
Пол: Мъж
Кара: head turner и екзотики
Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39

Re: Някоко проблема м20б20

Мнение от Convertible » 22 Дек 2010, 15:06

нивомера е под задната седалка..
а прекъсва заради дюза сигурно, щом на газ изчезва.. там дюзите не играят..
Изображение
"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 6.06.2010
Пол: Мъж
Кара: e30 318i
Мечтае да кара: e30 320is

Re: Някоко проблема м20б20

Мнение от fds89 » 22 Дек 2010, 15:47

А от какво зависи кога ще се пусне виско пекрата та ми се пуска на мен по рано от термостата ли ?

Ако прекъсва от дюзите няма ли да си прекъсва и като загрее колата защото при мен прекъсва като е студена и като загреее се оправя
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 24.09.2008
Местоположение: Добрич
Кара: Грозната Лети
Детайли за колата: Чопли семки упорито

Re: Някоко проблема м20б20

Мнение от longy » 22 Дек 2010, 17:16

1.Дигаш задната седалка,зад шофиорската седалак е нивомера за количеството гориво,а от другата страна е бензиновата помпа с нивомера за лампата!
3.Сменяй термостата :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 703
Регистриран на: 16.07.2003
Местоположение: София

Re: Някоко проблема м20б20

Мнение от 6estaka » 22 Дек 2010, 17:37

Може виското да е зацепено постоянно и това ще е лошо за водната помпа а и отнема от мощноста на мотора.Важно е да го оправиш като задължително смени и термостата защото не е много пари а е важно колата да ти загрява зимата нормално
За тресенето на бензин е нормално щом имаш газ...Почисти дюзите и пробвай с друг дебитомер.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Re: Някоко проблема м20б20

Мнение от Dafy » 22 Дек 2010, 17:59

1. за прекъсването: дебитомер ... мотор за празен ход ... дюзи ... в краен случай центровката на ангренажа
2. за температурата : термостат /виското го остави за сега да си почива - няма да е от него/
3. за резервоара виж зад пасажерската седалка, под задната седалка има капак с 4 болта развива се после 4 гайки на едно алуминиево тяло с букса изкл. я първо ! отрежи си едно шише да не наклепаш навсякаде с бензин и извади тялото внимателно и го сложи в шишето ;) после следвашия нивомер ;)
Изображение

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: Някоко проблема м20б20

Мнение от bigmurzi » 29 Дек 2010, 15:13

я ми обяснете какво значи да загрява нормално - моето м20 на място загрява за 10-12мин. някъде, ако паля и карам за 3-5км, като се старая преди да мине синьото да не минава 2.5к оборота. ?
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: Някоко проблема м20б20

Мнение от GEORGIEV » 29 Дек 2010, 15:56

е то зависи и на колко градуса го палиш,едно е на +30 градуса друго е на -20 ;)
иначе 10-12 мин май е доста добре,ако е сега зимата тва
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook