Диф Е30 и Е36
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Lil@vi@ S@ncho
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 5.04.2010
- Местоположение: Софиата
- Пол: Мъж
- Кара: Смело и безотговорно
Re: Диф Е30 и Е36
doko написа:Една от разликите при малките прасета е че при шпера на някой болтовете на короната са по дебели от на обикновените касети-дано уцелиш какъвто ти трябва.успех
еми ако е така, от сега съм сигурен че на мене ше ми е точно така... просто треа да е гадно и да не стане от първия път



BMW E36 EVO M3
- sarbinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 18.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Диф Е30 и Е36
Lil@vi@ S@ncho написа:sarbinoff написа:чакай чакай,аз нещо не разбрах искаш да сменяш касетата само,или искаш да правиш диф за е36 4.45?
искам от отворен дифф за Е36 да направя шпер за Е36 4.45 от шпер за Е30
това нема как да стане само с местене на касетата,треа земеш и пиньона от 30ската да го сложиш в корпуса на 36цата,да го регулираш което ако нзеш как става е тегаво,ипосле да сложиш и короната с касетата пак от 30ката в тоя кожух,демек ти треа целата карантия от 30ковия диф,обаче ако нзеш кфо правиш и нз как да регулираш пиньон,тоя диф ше вие кат к***а за майка си!а и брат от 4.45 нема смисъл аз съм с 36цова и с 4.27 беше кофти,най добре е 3.91,аз съм с такъв и е екстра,хем са ти по късички хем имаш максимална малко над 200
Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.
- s_kolev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 204
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София/Силистра
- Пол: Мъж
- Кара: e36 318ti
- Мечтае да кара: всичко
- Детайли за колата: М42б18 '94
Re: Диф Е30 и Е36
Lil@vi@ S@ncho написа:E30_M_Tech_ll написа:пич ние не ти говорим за разлика във външния вид и дали става да се сложи... на е30-ката ти заводското предвателно число на дифа е 4,10 и съответно кутията е с такива предавателни числа че да отговарят на него... там няма проблем да се сложи 4,45... но кутията от е36 е с предавателни числа като за диф 3.45 и познай като му сложиш диф с ЕДНА ЕДИНИЦА по голям кво става
чакай да да ти покажа как една варненска ис-ка турбо вдига 240 на трета с диф 2,65 от дизел![]()
http://vbox7.com/play:e8cd08c8
само че при теб ефекта ще е обратен....
на мене ми е ясно че кутиите са различни, на Е36 скоростите са по къси от на Е30, ама на мен не ми трябва максимална, с тоя къс дифф + сезона на ИС-а нали се сеШташ как ше я карам



Ако ще я сменяш за по - добро време 0 - 400 м, по - добре търси 3.67, 3.90 диф.
П.С. Ето ти прадавките и скоростите при диф 4.45
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна s_kolev на 03 Дек 2010, 13:58, променена общо 3 пъти
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
Re: Диф Е30 и Е36
да верно че ти се опитваш от 4,45 за е30 да го прайш за е36.. не става трябва ти 4,45 отворен от е36 и му слагаш твойта касета и тва е .... ама е36 с такъв диф не знам дали има.....
и ти повтарям отново че така колата не става за каране особено тоя сезон дет идва.... той предразполага към по дълги числа щот няма много сцепление.... ти ако сложиш такъв диф тряя пързаляш на трета....и пак щи идва къса щото ще свършва бързо.... не се занимавай с глупости а си сложи малко по къс от твоя диф и тва е .....
лично мое мнение че най добре е с до две степени по къс от заводския... демек ако си 3,9 - 4,27 е идялно а ти както си 3,45 или 3,64 или 3,7 нещо си(за последния не съм сигурен дали го има) и тва само ако ти е по слаб мотора....
и ти повтарям отново че така колата не става за каране особено тоя сезон дет идва.... той предразполага към по дълги числа щот няма много сцепление.... ти ако сложиш такъв диф тряя пързаляш на трета....и пак щи идва къса щото ще свършва бързо.... не се занимавай с глупости а си сложи малко по къс от твоя диф и тва е .....
лично мое мнение че най добре е с до две степени по къс от заводския... демек ако си 3,9 - 4,27 е идялно а ти както си 3,45 или 3,64 или 3,7 нещо си(за последния не съм сигурен дали го има) и тва само ако ти е по слаб мотора....
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: Диф Е30 и Е36
ge_a написа:И намерих снимките![]()
Присаждането на другата корона става ето така :
Тва между касетата и короната е някъв фланец май

аз моя го направих така - кожух от е36 с карантии от е30 4.10, пиниона от е30 го сложих в кожуха на е36, касетата комплект с короната от е30, само се получи малък луфт между короната и пиниона.Ама го направих само за пробата и не ми пукаше че има луфтове, само ме е яд че не сложих шпер касетата щот тая се счупи


Извода е...... турбо с дълъг дифф


- sarbinoff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 163
- Регистриран на: 18.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330i
Re: Диф Е30 и Е36
то трябва да има малък луфт,щото инчече вият ако няма изобщо
Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.
- Lil@vi@ S@ncho
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 5.04.2010
- Местоположение: Софиата
- Пол: Мъж
- Кара: Смело и безотговорно
Re: Диф Е30 и Е36
лелее
съвсем се обарках, благодаря на всички за мненята... но все пак ше опитам кво ше стане па ше вида
след ъпдейта ше шича пак 





BMW E36 EVO M3
- Lil@vi@ S@ncho
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 5.04.2010
- Местоположение: Софиата
- Пол: Мъж
- Кара: Смело и безотговорно
38 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани