Предпазна скара картер (skid plate)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Rumburak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 4.12.2003
- Местоположение: BG,Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: съмтаймс сайдуейс по пистити :D
- Мечтае да кара: е30 м3
- Детайли за колата: e30 sedan m44b19
Re: Предпазна скара картер (skid plate)
Dafy написа:Така купих колата с 20 кг +
....
това за температурата, че не се охлаждал мотора са глупости, специално за м40 няма такъв проблем ! има си радиатор и се охлажда от него
Те имат предвид, че така не се охлажда картера, което е

- Dafy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 575
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Sliven City
- Пол: Мъж
- Кара: е30 coupe IS
- Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
- Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ
Re: Предпазна скара картер (skid plate)
честно, не мисля че му пречи на м40-то 
то да не е вакуум покрай него
не се излагайте ... ако е 325 може ... те си имат и радиатор за маслото 
аз няма да я променям ... тъй ще си иде

то да не е вакуум покрай него


аз няма да я променям ... тъй ще си иде


- tZv3t0zAr
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 6.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е21 318is 78' сега е30 328
- Мечтае да кара: e30 monster
Re: Предпазна скара картер (skid plate)
Dafy написа:...
Moята е подобна, но от алуминиев рифел 3 или 4 мм не помня вече, но не тежи повече от 2-3кг ...
Просто при ис и м40 без скара не виждам друг начин, не ме разбирайте погрешно, пазя си колата обаче тея картери са страшно ниско ... а в София тия лунни пейзажи ... и най-тежко е по пъвета, по които е минала някоя тежка машина и е направила коловоз, а в средата са се надигнали паветата ...
Единствения недостатък е че трябва да се сваля скарата за да се източи маслото от пробката, а варянт с дупка за пробката е неподходящ при гореспоменатите мотори, защото тогава ще остане да стърчи пробката под скарата и всяка неравност която се плъзне по скрата ще се опитва да си вземе пробката


- NaKi4_pZ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 328i & 520i
Re: Предпазна скара картер (skid plate)
Е,щом не се охлаждал добре от скарата как според вас се охлажда,ако си с кора под мотора
Мисля,че няма да има никакви проблеми,дизела ми е с кора под мотора и изолация на капака и няма проблеми дори лятото.


- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Предпазна скара картер (skid plate)
Абе за това "охлаждане" си чешат пръстите точно. Един не вярвам да е тествал с датчик за темп. на маслото и скара и без скара че да каже със сигурност ето имам факти загрява.
И аз съм с кора и се вижда само долната част на картера, дето е плоска на животно и масления ми кулер е на лед студен лятото
И аз съм с кора и се вижда само долната част на картера, дето е плоска на животно и масления ми кулер е на лед студен лятото

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- NaKi4_pZ
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 312
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 328i & 520i
Re: Предпазна скара картер (skid plate)
Ако някой иска мога да наснимам кората и да сваля някакви размери за евентуална изработка на скара по нея,но ще е най-рано в събота.

- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Предпазна скара картер (skid plate)
Само да споделя, както и Явор каза, че наистина реалоемската е истината. Аз съм с подобна от Мицубиши Паджеро, дето се хваща отпред на гредата и успях да го строша картера, защото по този начин нищо не пречи на тфа желязо да се изправи където е сгънато и да подпре картера. Най-добре е да се хване за рогата нагоре, за да не може да се изправи сгъвката. Аз съм с 4 картера назад
и мисля, че колкото и хората да имат винкели под картера, просто самия начин на каране се променя след кат го строшиш венъж. Аз мойта 16-ка не я давам на никой, щот съм 100% сигурен, че ще трябва да ходя да си я прибирам... Просто улиците са ни ужасни...

"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани