Проблем с m20b23
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: Проблем с m20b23
M-TEAM написа:колега понеже си с Л-жетроник на колекатора мисля че има една джаджа в която влиза вакуума на бензиновия регулатор http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=1171&mospid=47260&btnr=11_0858&hg=11&fg=40 номер 5 в схемата в задния си край който е към купето има дупка в която има винт чрез който можеш да пробваш да регулираш празния ход ако някой го е разбъзикал
Тоя винт ще ми окаже ли влияние ако пробвам на Газ ,защото оня ден май ми се прецака
Дебитомера и в момента не мога да пробвам на нищо друго освен газ.А относно високите обороти моя смукач е бил и на друга кола... и тя не работеше добре, и друга особеност, която може да ви помогне да ми дадете съвет е че на газ и на бензин работи на едни и същи обороти
- burov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 323i
- Мечтае да кара: E30 M3 SportEvo
Re: Проблем с m20b23
Колега оказва влияние и на газ и на бензин. Поне при мен е така - аз съм със същия мотор като твоя. Относно водния смукач, при мен е заменен с друг през който минава само въздух и има някви жици на него. Така взех колата. Доколкото разбрах от това което намерих в нета като информация са взаимозаменяеми и тоя със кабелака е по-модерния вариант на водния. Дори инсталацията на мотора имала подготовка за него серийно.
- ge_a
- Е30 IS Crasher
-
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
Re: Проблем с m20b23
Ама какви имена им кръщавате само на елеметите от мотора не е истина
П.С. Един съвет: защо не започнете наобратно да се поинтересувате кое, как и защо работи в мотора, тогава въпросите ви биха били доста по-смислени и съответно бихте били получили и по-смислени отговори

П.С. Един съвет: защо не започнете наобратно да се поинтересувате кое, как и защо работи в мотора, тогава въпросите ви биха били доста по-смислени и съответно бихте били получили и по-смислени отговори

Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!


- JoHNyB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 10.08.2008
- Кара: BMW E30 323I
- Мечтае да кара: BMW E30 s50b32
Re: Проблем с m20b23
ge_a написа:П.С. Един съвет: защо не започнете наобратно да се поинтересувате кое, как и защо работи в мотора, тогава въпросите ви биха били доста по-смислени и съответно бихте били получили и по-смислени отговори
Каквото и да питам се убеждавам, че за да си решиш проблема най добре се намира цял мотор и почваш да сменяш чаркове.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем с m20b23
JoHNyB написа:ge_a написа:П.С. Един съвет: защо не започнете наобратно да се поинтересувате кое, как и защо работи в мотора, тогава въпросите ви биха били доста по-смислени и съответно бихте били получили и по-смислени отговори
Каквото и да питам се убеждавам, че за да си решиш проблема най добре се намира цял мотор и почваш да сменяш чаркове.
Ако не четеш по-внимателно и цял мотор няма да ти свърши работа.
Тоя болт регулира оборотите на загрял двигател, т.е. въздуха през водния байпас (coolant heated throttle bypass) е спрян. На студено минава повече въздух през последния за да подържа нормални по-високи обороти, но не и толкова, че еку-то да не ги харесва и да спира горивото, и да започне едно ходене на оборотомера по скалата.
- Alexbmw
- Кукуригуууу
-
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Re: Проблем с m20b23
Lenco написа:JoHNyB написа:ge_a написа:П.С. Един съвет: защо не започнете наобратно да се поинтересувате кое, как и защо работи в мотора, тогава въпросите ви биха били доста по-смислени и съответно бихте били получили и по-смислени отговори
Каквото и да питам се убеждавам, че за да си решиш проблема най добре се намира цял мотор и почваш да сменяш чаркове.
Ако не четеш по-внимателно и цял мотор няма да ти свърши работа.
Тоя болт регулира оборотите на загрял двигател, т.е. въздуха през водния байпас (coolant heated throttle bypass) е спрян. На студено минава повече въздух през последния за да подържа нормални по-високи обороти, но не и толкова, че еку-то да не ги харесва и да спира горивото, и да започне едно ходене на оборотомера по скалата.
Само дето на студено минава по-малко въздух, защото на мотора като е студен му трябва повече гориво за да работи

- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем с m20b23
Lenco написа:Alexbmw написа:......
Предполагам се шегуваш
Виждал ли си как работи 'смукача' на най-простия механичен карбуратор? Замисли се дали се шегува...
Oversteer is when the passengers are scared, understeer is when the driver is scared.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем с m20b23
Мармот написа:Lenco написа:Alexbmw написа:......
Предполагам се шегуваш
Виждал ли си как работи 'смукача' на най-простия механичен карбуратор? Замисли се дали се шегува...
Доста станахте шегаджиите в тоя форум



24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани