Виско перка/съединител

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 28.03.2005
Местоположение: Пловдив

Мнение от mika » 15 Дек 2005, 14:09

Малко с закаснение ама и аз да кажа :lol: значи аз преди една година сменях виското и го взех 35 лв. някво Турско е ама за сега нямам грижи нито пък лятото имах момчето от което го взех ми каза, че по 2 год. карат а ако имам късмет може и повече. Но според мен варианта за ел. перка е добър ;)

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Мнение от vld » 15 Дек 2005, 15:13

DA WOLF написа:0886444448 -звънни му да се разберете кога да ти я сложи
той е с такава също -от ланча тема тди мноо яко охлажда...
ако пук си имаш твоя още по добре за теб, само трябва да му дадеш планки за нея :idea:
слагай електрическа и забрави за проблемите ;) всички е30 М3-ки са с ел.перки оригинално :idea:

Аз да питам дали и при мен ще върши работа или да си сменям виското
мотора ми е М21

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 15 Дек 2005, 20:15

DA WOLF написа:лудия ще ти я нареди за 5 мин.
трябва ти перка , датчик 88градуса и реле =80лв ;)

аз сум с такава -зимата изобщо не се включва...


а на мен само за перката ми искахте 120лв. :dunno:

оригинално виско във Варна струва 140лв.
в свищов един приятел го намери за 8* лв.
постоянно зацепения съединител не е оферта - става лесно - заварява се с ЦО2 и се върти с оборотите на мотора ма.... мое да фръкне нейде - иначе звука наподобява турбо :)
"резервен" вариант е вискосъединител за форд транзит дизел (два пъти по-ефтин е от оригиналния на БМВ)- почти същия е и пасва - разликата е че перката е малко по-близо до радиатора но няма проблеми - не опира никъде и работи перфектно, само дето май зацепва по рано от 88 градуса :!: :?:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 915
Регистриран на: 4.09.2003
Местоположение: Plovdiv
Пол: Мъж
Детайли за колата: Е46 M47N20

Мнение от Ludmil » 16 Дек 2005, 12:01

viper написа:Има още един вариант: Купуваш си нова водна помпа, ама за Е21 - тази с постоянно зацепената перка (60-70лв), вземаш перка от Е21 (по-малка от твоята) и забравяш завинаги за проблеми с охлаждането ;)



A не може ли да си зацепи вискосъединителя и да му върти постоянно?

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 16 Дек 2005, 12:24

Перката на е30 е голяма и краде доста кончета, а и ще се разбие бързо водната помпа.... :idea:

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 9.09.2002
Местоположение: София

Мнение от Plague » 16 Дек 2005, 14:12

viper написа:Перката на е30 е голяма и краде доста кончета, а и ще се разбие бързо водната помпа.... :idea:

с това за помпата не съм съгласен карал съм така много дълго време (аз 1 година де ама преди тва е карана така от бащата 6-7 години)
ако перката няма биене няма проблем за помпата моята се разби когато радиатора се беше откачил от едната страна перката го засмука като влязох в 6500 и няколко ребра отидоха и след тва си виках че мое и така да покарам 1-2 седмици ама се оказа че неможело:) хаха след това сложих ел перка но от предната страна на радятора - при м20 е малко тясно иначе
но аз лично си предпочитам оригиналния вариант определено

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 16 Дек 2005, 16:24

Незнам :confused:
И на мен ми се е пребал силикона и сега перката като я хвана се клати!Много ме претеснява да не разбие водната помпа!Мислех си ако я махна перката докато си намера ел. перка, дали може да прегрее колата през зимата!?Иначе и аз ще минавам на ел.перка 100%!
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 12.03.2005
Местоположение: Sofia,Sevlievo
Пол: Мъж
Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
Мечтае да кара: E30 M5 :)

Мнение от BMWIKTOR » 17 Дек 2005, 20:05

продавам виско БЕРХ втора ръка перфекно от 318ис е30 за 60 лв.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 19 Дек 2005, 11:14

simple_man написа:Незнам :confused:
И на мен ми се е пребал силикона и сега перката като я хвана се клати!Много ме претеснява да не разбие водната помпа!Мислех си ако я махна перката докато си намера ел. перка, дали може да прегрее колата през зимата!?Иначе и аз ще минавам на ел.перка 100%!
Доста време карах без перка. Слагах я само при ходене из София. Сега съм с електро. Ако си дебнеш температурата, не се заседяваш в задръствания и не караш бавно - няма проблем. А, да, и задължително - читав термостат.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 30.06.2004

Ъхъ

Мнение от Griffin » 19 Дек 2005, 12:18

simple_man написа:Незнам :confused:
И на мен ми се е пребал силикона и сега перката като я хвана се клати!


На мен точно това ми е проблема, клати се много нездравословно. Ама се чудех как да го опиша, за тва написах "аксиално биене" :roll:

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook