глава от L-jetronic на Motronic М20
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
глава от L-jetronic на Motronic М20
Значи случи се така, че едно Е30 М20Б20 от края на 89-та троен стоп с Мотроник спука глава и сега сме в търсене на нова. Въпросът ми е дали ако вземем от М20Б20 с двойния стоп където е Л-жетроник ще има проблем със слагането на мотроника, двете глави имат ли констуктивни особености ? В дадения случай каква глава изобщо може да се сложи ??
мерси предварително
мерси предварително
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: глава от L-jetronic на Motronic М20
тя е най здрава 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: глава от L-jetronic на Motronic М20
Явор написа:тя е най здрава
кое е най-здраво ?? тази от двойния стоп ли имаш предвид ?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: глава от L-jetronic на Motronic М20
ми за тая дет питаш дали става бре 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: глава от L-jetronic на Motronic М20
И от единичен стоп става т.е. е21/м20, само тряа се пилне малко да има къде да пръскат инжекторите.
- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: глава от L-jetronic на Motronic М20
сега някой ще попита,защо е по здрава...ми наложете ги една до друга и ще видите разликата между двете в горната част на шийките на вала..по старата е по усилена,за сметка в олекотяването на по новата...тоест: вероятноста като карате със 140 по магистралата с късия диф до следващото извънградско мероприятие по дрифт.... и спаднало ниво в охладителната система... е по голяма за спукване на главата под вала 
п.с. ...ако някой не е разбрал да ми звънне
2ри п.с. ... и държи повече на бууст

п.с. ...ако някой не е разбрал да ми звънне

2ри п.с. ... и държи повече на бууст


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- VaLy0
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 3.07.2007
- Местоположение: Sliven
- Пол: Мъж
- Кара: S50 @_@
Re: глава от L-jetronic на Motronic М20
Явор написа:сега някой ще попита,защо е по здрава...ми наложете ги една до друга и ще видите разликата между двете в горната част на шийките на вала..по старата е по усилена,за сметка в олекотяването на по новата...тоест: вероятноста като карате със 140 по магистралата с късия диф до следващото извънградско мероприятие по дрифт.... и спаднало ниво в охладителната система... е по голяма за спукване на главата под вала
п.с. ...ако някой не е разбрал да ми звънне
2ри п.с. ... и държи повече на бууст
Е тоя път наистина съм възхитен от обяснението, май до сега не съм виждал толко да се разпуснеш



- BiTurbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1654
- Регистриран на: 7.06.2003
- Местоположение: PB/HD
- Пол: Мъж
- Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
- Мечтае да кара: '96 BMW M3
Re: глава от L-jetronic на Motronic М20
Явор написа:сега някой ще попита,защо е по здрава...ми наложете ги една до друга и ще видите разликата между двете в горната част на шийките на вала..по старата е по усилена,за сметка в олекотяването на по новата...тоест: вероятноста като карате със 140 по магистралата с късия диф до следващото извънградско мероприятие по дрифт.... и спаднало ниво в охладителната система... е по голяма за спукване на главата под вала
п.с. ...ако някой не е разбрал да ми звънне
2ри п.с. ... и държи повече на бууст
закупихме вече една такава, ше я изтестваме силово да видим как ше дойде

иначе за обяснението

9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани