глава от L-jetronic на Motronic М20

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

глава от L-jetronic на Motronic М20

Мнение от BiTurbo » 14 Окт 2010, 15:36

Значи случи се така, че едно Е30 М20Б20 от края на 89-та троен стоп с Мотроник спука глава и сега сме в търсене на нова. Въпросът ми е дали ако вземем от М20Б20 с двойния стоп където е Л-жетроник ще има проблем със слагането на мотроника, двете глави имат ли констуктивни особености ? В дадения случай каква глава изобщо може да се сложи ??

мерси предварително
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: глава от L-jetronic на Motronic М20

Мнение от ///Явор » 14 Окт 2010, 15:39

тя е най здрава :yes:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: глава от L-jetronic на Motronic М20

Мнение от BiTurbo » 14 Окт 2010, 15:43

Явор написа:тя е най здрава :yes:


кое е най-здраво ?? тази от двойния стоп ли имаш предвид ?
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: глава от L-jetronic на Motronic М20

Мнение от ///Явор » 14 Окт 2010, 15:56

ми за тая дет питаш дали става бре :shock:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: глава от L-jetronic на Motronic М20

Мнение от Lenco » 14 Окт 2010, 18:14

И от единичен стоп става т.е. е21/м20, само тряа се пилне малко да има къде да пръскат инжекторите.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: глава от L-jetronic на Motronic М20

Мнение от BiTurbo » 14 Окт 2010, 18:25

Явор написа:ми за тая дет питаш дали става бре :shock:


:yes: :yes:
Изображение

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: глава от L-jetronic на Motronic М20

Мнение от ///Явор » 15 Окт 2010, 0:30

сега някой ще попита,защо е по здрава...ми наложете ги една до друга и ще видите разликата между двете в горната част на шийките на вала..по старата е по усилена,за сметка в олекотяването на по новата...тоест: вероятноста като карате със 140 по магистралата с късия диф до следващото извънградско мероприятие по дрифт.... и спаднало ниво в охладителната система... е по голяма за спукване на главата под вала :yes:
п.с. ...ако някой не е разбрал да ми звънне :mhihi:
2ри п.с. ... и държи повече на бууст :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: глава от L-jetronic на Motronic М20

Мнение от VaLy0 » 15 Окт 2010, 13:56

Явор написа:сега някой ще попита,защо е по здрава...ми наложете ги една до друга и ще видите разликата между двете в горната част на шийките на вала..по старата е по усилена,за сметка в олекотяването на по новата...тоест: вероятноста като карате със 140 по магистралата с късия диф до следващото извънградско мероприятие по дрифт.... и спаднало ниво в охладителната система... е по голяма за спукване на главата под вала :yes:
п.с. ...ако някой не е разбрал да ми звънне :mhihi:
2ри п.с. ... и държи повече на бууст :mhihi:

Е тоя път наистина съм възхитен от обяснението, май до сега не съм виждал толко да се разпуснеш :mhihi: :mhihi: :yes:
ИзображениеБъРзИя ///

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1654
Регистриран на: 7.06.2003
Местоположение: PB/HD
Пол: Мъж
Кара: '04 BMW 330i // '96 BMW 320i
Мечтае да кара: '96 BMW M3

Re: глава от L-jetronic на Motronic М20

Мнение от BiTurbo » 15 Окт 2010, 18:59

Явор написа:сега някой ще попита,защо е по здрава...ми наложете ги една до друга и ще видите разликата между двете в горната част на шийките на вала..по старата е по усилена,за сметка в олекотяването на по новата...тоест: вероятноста като карате със 140 по магистралата с късия диф до следващото извънградско мероприятие по дрифт.... и спаднало ниво в охладителната система... е по голяма за спукване на главата под вала :yes:
п.с. ...ако някой не е разбрал да ми звънне :mhihi:
2ри п.с. ... и държи повече на бууст :mhihi:


закупихме вече една такава, ше я изтестваме силово да видим как ше дойде :D

иначе за обяснението :bowdown:
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook