Проблем с запалителната система на М10Б18

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 225
Регистриран на: 3.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw 316 84г. м10б18
Мечтае да кара: на рали съзтезание :)

Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Мнение от cargo22 » 10 Окт 2010, 16:15

viper написа:
delas_328 написа:Колеги,запалих я :D !!!!
Обаче държи 4000 оборота :mhihi: ,кво става :dunno: ще я карам някаде на елкон да видят за ко става въпрос!

Дай и повече предварение - завърти делкото в посока обратна на часовниковата :winky:

remaka написа:и като пререждаш кабелите да знаеш че тва делко върти на обратно :mhihi:


Viper Делкото наистина върти обратно на часовника, така би трябвало да намали
предварението.

Ето инфо за колегата, но тоя карб. е прекалено недъгав и нема оправяне.
Газификация му е майката или смяната му с нещо друго :mhihi:
http://lehaiver.h10.ru/karb.htm

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Мнение от remaka » 10 Окт 2010, 19:23

....... и ако не моеш се опраиш с карбуратора смени маторя аз ша взема твойто м10 ша му приложа механичен инжекцион и ша го напрааа да разплаква сума ти 20-ки ;)

Щото аз не познавам такъв дето да му е било гот да се занимава с м10 карб и да има е мазохист да знаеш щото всичко е временно
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1044
Регистриран на: 27.08.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 24 Клапанова гад!!!
Мечтае да кара: М3 Е36 3.2

Re: Помощ за вакумни маркучи на Карбуратор М10Б18

Мнение от delas_328 » 10 Окт 2010, 23:10

Мерси колега,ще го имам в предвид,но да му се невиди има някъкъв друг проблем с тоците тази кола,всичко си беше наред работеше си и изведнъж неще и неще чудих се от какво е :arrow: :idea: и дръпнах едната лула от свещите и гледам не дава искра, :idea: след това откачих централния кабел дето идва от бубината и пробвах на купето за маса и даде искра после го допрях до дистрибуторната капачка и запали от раз,обаче вкарам ли централния кабел докрая и гасне :dunno: защо така ? С помоща на един маркуч на дистрибуторната капачка го направих този кабел да седи по отдалече и си работи 10ина дена без проблем :mhihi: и един слънчев ден си запали нормално поработи 5 минути и загасна обаче този път от бубината не даваше искра,ядосах се и я оставих на другия ден тръгвам да се ровя и си викам чакай да пробвам и запали от раз и си работи вече 4-5 дена без проблем,но със маркуча на дистрибуторната капачка :ranting: !!!
На някой идва ли му на акъла на какво се дължи тази повреда,много странно :confused: !
По-добре известен пияч, отколкото анонимен алкохолик!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Re: Проблем с запалителната система на М10Б18

Мнение от ivantchoG » 11 Окт 2010, 12:59

Май сам си си отговорил - или централния кабел, или капачката
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook