Изпускателни колектори - М20 ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Изпускателни колектори - М20 ?

Мнение от b2 » 30 Окт 2005, 13:48

В момента съм с такива:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50

Искам да сложа такива:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50


Откъм главата пасват със сигурност, ама откъм "двуцевката" дали ще паснат някой знае ли със сигурност.

Моля който знае да каже спешно е :lol:
Мерси предварително.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 30 Окт 2005, 22:13

откъм двуцевката няаа да станат -изпитано е....... (ако говорим за М20Б20 от двоен и троен стоп)
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 30 Окт 2005, 22:14

на Радо м20б20ката е с колектори като тия дето ги искаш, мойта също е с такива което ме води на мисълта че би трябвало да паснат ! но и да не паснат преправянето на две тръби не е кой знае какъв проблем всеки един майстор на гърнета ще го направи за не повече от 20-30лв.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 30 Окт 2005, 22:16

щом казваш ;)
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 30 Окт 2005, 23:02

...а с какво единия е по хубав от другия?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 30 Окт 2005, 23:03

той си знае. :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: София Люлин
Пол: Мъж
Кара: 89 BMW 320i
Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///

Re: Изпускателни колектори - М20 ?

Мнение от нино » 30 Окт 2005, 23:52

b2 написа:В момента съм с такива:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50

Искам да сложа такива:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50


Откъм главата пасват със сигурност, ама откъм "двуцевката" дали ще паснат някой знае ли със сигурност.

Моля който знае да каже спешно е :lol:
Мерси предварително.
INTERSCAN RALLY TEAM

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 24.09.2005
Местоположение: София Люлин
Пол: Мъж
Кара: 89 BMW 320i
Мечтае да кара: E 30 M3 EVO ///

Мнение от нино » 31 Окт 2005, 0:08

Намери тръба фи 60х1.5 и ще ги направя за по-малко от 20лв.
INTERSCAN RALLY TEAM

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 31 Окт 2005, 10:32

Мда, то като разгледаш малко двата вида и е Очивидно че няя да паснат..
По принцип мноо пауар ли губя с мойте сегашните колектори?

А още по-лошото е че веднага след двуцевката двете тръби са слети в една със същия диаметър около 60-65мм и така продължава само 1 тръба до края. Щом фабрично е с две такива тръби ми се струва че тва много ще го спъва. Много ме дразни тва и искам да си го направя хубаво.

Дайте предложения кой е най-добрия вариянт да се направи наново цялата изпускателна система? Да си потърся втора ръка от друга 320ка? Ма тя сигурно ще е много изгнила.. или да отида при някой майстор да ми направи изцяло нова. Щото аз имам две гърнета и двете са само с по 1 вход и изход и то на много тънка тръбичка. Така че сигурно ще трябват и нови гърнета и тръби и огъването и напасването и заваряването и не ми се мисли.. :mhihi:

Изобщо дайте идеи кой е най-добрия вариант в съотношение цена/перформънс

Набутах пари за още една е30ка по ремонти и сега такава цигания да ми спува колата няма да го преживея :)
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1190
Регистриран на: 4.04.2003
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW F30 335I xDrive
Мечтае да кара: M12 nasca, e31 850CSI, e30 M3

Мнение от DEFLEPPARD » 01 Ное 2005, 8:44

b2 написа:...


"далаверките" в случая са следните:
1. най добрия вариант е да идеш на майстор да ти направи нови испускателни колектори - да ги направи с малко по-голям диаметър от стандарните, НАЙ-ВАЖНОТО е да ги направи от 6 еднакво дълги тръби - по малко значение има как ще ги огъне - но тръбите на шестте колектора трябва да са еднакво дълги, след това ги полираш, напасваш предния край на колектора по дупките на блока да пасват ИДЕАЛНО за да няма никакви спирки (при по-голям диаметър мисля че няма да е проблем, но при най-малък се получава спънка) ако имаш повечко пари и измислиш начин може да пуснеш 2 тръби към 2 гърнета като вържеш само по 3 цилиндъра на гърне - ще бъде мн по-добре, пък ако ще я караш само с 1 чифт гърнета си вземи някви за по-голяма кубатура (примерно 2.5 или 2.7) така ще си сигурен че не ти спъва колата
ако купуваш оригинални колектори втора ръка - по моргите са 30лв. комплекта, те са чугунени така че колкото и да са ръждясали в повечето случаи са читави, обаче трябва да напаснеш отворите към двигателя ИДЕАЛНО щото стандартно не са... както и да свалиш цялата ръжда отвътре и да ги полираш - тва е в общи линии - като ще сменяш тръбите сложи малко по-дебелички и тва е
а оригинално (или поне мойте така бяха) двете тръби си влизат в средното гърне, излизат пак две, две влизат в задното и две излизат от задното....

но цялата интервенция с гърнетата може да ти "затисне" или "отпуши" 2-3 коня максимум.... така че трябва повечко да си помислиш дали има смисъл от това или не ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 01 Ное 2005, 9:14

За кво да ми правят колектори бе брачед, аз си имам 2 комплекта даже, мен ме интересува след тях кво прайме :lol:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 304
Регистриран на: 21.06.2004
Местоположение: Димитровград

Мнение от Paff » 03 Ное 2005, 20:21

а таквиз като моите не искаш ли :D


Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 2.11.2004
Местоположение: Сливен-София-Чикаго

:)

Мнение от HAMANN » 04 Дек 2005, 13:17

Борко DEFLEPPARD е прав. Няма да получиш повече от това. Максимум 5 коня отгоре. Ама те я коне я магарета, ама ако са кобили е друга работа. :mhihi:
Бръм, бръм, бръм.......скръц, скърц, скръц............. ! Бах маааамуу някои да има нови гуми?!?

323i Killer
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 24.07.2002
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E30 316i '91, G21 320d M-Sport
Мечтае да кара: G81 M3

Мнение от simple_man » 04 Дек 2005, 13:30

определено има ефект от преработката на генерацията!
На DEDATA на 316ката М40 и сложихме генерация от М42!Разбирасе моднахме доста неща докато стане както трябва, но ефект имаше! ;)
ИзображениеИзображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook