бензинова помпа - неволи
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
1 мнение
• Страница 1 от 1
- lambreto
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 19.10.2007
- Местоположение: София / Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318is
бензинова помпа - неволи
Здравейте,
Имам 2 бензинови помпи и нито една не работи както трябва.
Помпа 1 (в момена съм с нея) - Проблема е че прекъсва когато минавам през неравности. Когато си карам по нормален път няма проблем, но за съжаление голяма от част ежедневния ми маршрут е по павета
. Напоследък все по често се случва докато карам да спира и веднага да тръгва - резултата е че колата забива моцуна за секунда и след това си продължава нормално. Понякога дори и гасне. Най-учудващото е, че помпата винаги тръгва без никакви интервенции от мен.
Някой друг имал ли е подобен проблем?
Помпата е VDO на около 10к километра от Ауто Плюс.
Помпа 2 - При нея, проблема е че не държи налягането при изгасена кола. Т.е. като изгася колата вечерта и на следващата сутрин трябва доста да въртя на стартер докато колата запали. След като запаля, по време на движение - няма проблем, но идва зима и се притеснявам за акумулатора, защото карам на къси разстояния.
На тази помпа всмукателя (т.е. това на което е закачена цедката) е сменяно и връзката с изходящата тръба за бензина е с маркуч стегнат със скоби. Съмнява ме, че точно от този маркуч изпуска налягане и бензина си се връща обратно докато колата е изгасена, но скобите са добре стегнати.
Имате ли някакви идеи как да оправя поне една от помпите ?
Или да минавам на вариант нова помпа? Каква марка да търся и от къде? Не ми се купува трета след още 10к километра.
Какво ще кажете и за вариант оригинална помпа на старо? Което ще рече помпа на 20 години
Имам 2 бензинови помпи и нито една не работи както трябва.
Помпа 1 (в момена съм с нея) - Проблема е че прекъсва когато минавам през неравности. Когато си карам по нормален път няма проблем, но за съжаление голяма от част ежедневния ми маршрут е по павета

Някой друг имал ли е подобен проблем?
Помпата е VDO на около 10к километра от Ауто Плюс.
Помпа 2 - При нея, проблема е че не държи налягането при изгасена кола. Т.е. като изгася колата вечерта и на следващата сутрин трябва доста да въртя на стартер докато колата запали. След като запаля, по време на движение - няма проблем, но идва зима и се притеснявам за акумулатора, защото карам на къси разстояния.
На тази помпа всмукателя (т.е. това на което е закачена цедката) е сменяно и връзката с изходящата тръба за бензина е с маркуч стегнат със скоби. Съмнява ме, че точно от този маркуч изпуска налягане и бензина си се връща обратно докато колата е изгасена, но скобите са добре стегнати.
Имате ли някакви идеи как да оправя поне една от помпите ?
Или да минавам на вариант нова помпа? Каква марка да търся и от къде? Не ми се купува трета след още 10к километра.
Какво ще кажете и за вариант оригинална помпа на старо? Което ще рече помпа на 20 години

1 мнение
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани