Лятно разхвърляне и обличане

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ-та

Лятно разхвърляне и обличане

Мнение от dichodichev3 » 30 Авг 2010, 12:36

Живо здраво БМВ холдинга!
Всичко започна с една паднала капачка на пода.От нея тръгна една голяма дупка.Зимата мокета ставаше вир-вода.В последствие разбрах,че вода влиза и от нишата на парното,за мое нещастие. :bang: Мокет,седалки,конзоли всичко вън.Добре,че свалих корите на вратите.Като взех колата вратите бяха нацвъкани с боди.И хем майсторчето е пич и го познавам.Ето малко снимков материал
http://store.picbg.net/pubpic/73/F6/624 ... c773f6.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/07/D3/c94 ... 9107d3.JPG
http://store.picbg.net/pubpic/3B/94/46b ... fb3b94.JPG
Та кажете за тея ниши.Аз мисля че ги оправих.Но отдолу няма как хубаво да видиш.Махах даже калници.Видях че от шофьорската страна,имаше една малка дупка на подкалника откъм купето,точно малко под волана.Фиксирах я.Горе онези дупки,от които парното смуче въздух,много зор там.Черен силикон без да го жаля,цялата ламарина покрих.Махнах и онази гумено-пластмасова тръбичка от която се оттича водата от тея ниши.И само от шофьорската страна при наливане на вода в нишата,тънка струика се стича зад мушамата под таблото и става гьолче в моите крака.Хубаво че е тая мушама защото там са една гора кабели и букси.След като силиконирах нишата от вътрешната страна налях вода.Спокоино се отичаше и теч нямаше.Но чесно да кажа пак не сам сигурен.Уплатнението на парното ме притеснява понеже не е гума а от онази изолация като пяна.Беше ми мерак да свалям парното и да силиконирам уплатнението ама тряа да се правят грешки.От другата страна е барут.Наливам вода в другата ниша,водата си се оттича през онзи улей на ебем сикеме място където е и няма теч.Ама там гледам че има ламаринена преграда на улея от страната на парното и вода до него не стига.Мислех и за дръгата ниша да направя така ама наклона е към дупката надясно(вътрешната)а не кам външната дупка.Парвия момент мислих,че е обратното и си мислих стана.Ама после докато я бях дигнал на крик се усетих че колата е накллонена :lalala: :mhihi: и идеята пропадна.Зимата ще се разбере кои е майстора :mhihi: Ама мен даже и да тече не ме притеснява.Колата е напраскана с 10 мм-тров слои асфалтово боди.Така че а да гние :mhihi: Колата стана страшно безшумна.Понеже е пръсната и от долу.
Между другото искам да отбележа че сакса беше за смяна.Сега машината е с нов.Не мога да я чуя :driving: :driving: При подаване на дизел не чувам форсирането.Мисля че колата е на 500 оборота. :lalala:
Кажете за тея ниши.Някои които ги е правил да каже по какъв начин е фиксирал проблема.
Благодаря за вниманието!

член на клуба
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 4.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само 2 вратки

Re: Лятно разхвърляне и обличане

Мнение от Stoicho » 30 Авг 2010, 15:15

:OT: :OT: :OT:
Съжалявам,че ще пиша точно в тази тема,но реших да не пускам отделна...първо да се извиня на автора(нищо лично брат),че малко ще изкажа истините за е30-ките в момента...но като гледам как вече всеки ден почти се появява,все някоя и друга нова тема-рестраврация,старт от скрапта и тн...имам чувството,че съм попаднал не в е30(класика) раздела,ами в лада форум...така е колите са стари и то доста на по 20 и повече години,зависи от екземпляра...но все пак хора замисляйте се преди да купувате,че не само цената е водеща...да пазара се е напълнил с е30-ки от 500 до 5000лв...ама като надникнеш под мокета и в коша се плашиш и се почва вечният проект...докато един ден не осъзнаеш,че прекарваш повече време под и със колата отколкото да си правиш кефа(да си с приятели,семейство и тн) и в този момент филма спира,и като теглиш чертата всичкото това загубено време няма кой да ти го върне...айде парите не ги говорим,защото има различни случай и с малко,и с много пари пак има губене на време...примерите за хора започнали с много ентусиазъм и след това колата на скрап са не малко...доста колеги от форума един след друг вървят...идеята на този ми поуст е към хората,който все още не са си купили или искат да си купуват е30,да гледат какво купуват и да не пестят,защото нали знаете евтиното излиза скъпо - личен пример от кола 4к със събирането на всички възможни гиздийки за нея надмина 10к....да но погледно не се различаваше много от кола за 2к...както всички биха казали шанс филма е безкраен,да ама не,ако си бях купил колата за 10к от там нататък филма,щеше да е доста по малък и ефективен...надявам се доста фено решили да си вземат този автомобил да се вслушат в думите...за тяхно добро,нали знаете "вие ще дойдете на моето,аз няма да се върна на вашето",както и "не слушай старило,а патило"....извинявам отново на автора за това лирическо отклонение,но просто не се сдържах.Успех колеги!
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава.А.Б."

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: Лятно разхвърляне и обличане

Мнение от bigmurzi » 30 Авг 2010, 15:30

за това трябва да знаеш какво искаш да направиш от тази кола и да си направиш проста сметчица кое и колко. информация и части има колкото искаш, гледаш, смяташ, комбинираш...филма е голям, ама като скочиш като кон с капаци у дерето ще се пребиеш, ясно е и резултата е дето ти казваш - на части. има редки екстри, но всичко се намира и си има цена. ама дето викаш, не е най-важно да има светещо огледало, отварящи се задни джамци, рекаро, м волан, м топка, м тва, м онова. наведнъж се прави с доста кеш събран, ако ги нямаш накуп - поетапно, но трябва да решиш кое след кое, щото е важно, а не баница - режи па яж. ма те на са само е30-ките са така, не знам защо реши .. всяка една кола, която си купиш и искаш "да правиш" струва пари и в крайна сметка резулатата е съмнителен, щото може да я вземеш и за 10к да налееш още 2-3-4к и тя после пак да върви толкова и да изглежда по същия начин. и после пак нещата опират до любов към возилото и фенщината .. ама всичко трябва да си има граници, че иначе после като теглиш чертата и ти се реве и пръскаш киселини навсякъде.
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1120
Регистриран на: 4.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio

Re: Лятно разхвърляне и обличане

Мнение от UBAH5 » 30 Авг 2010, 15:32

Съгласен съм и с двамата преди мен :yes:
Изображение
When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 29.10.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: БМВ-та

Re: Лятно разхвърляне и обличане

Мнение от dichodichev3 » 30 Авг 2010, 21:17

Колеги не искам да съм груб,но търся опит,обмен на ценни познания,на изпатили от модела наречен Е30.Ако исках някои да ми приказва така както вие пишете щях да слушам баща ми.
Признавам си,дори и след 20 години като се огуша пак ще карам Е30. :lalala:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook