проблем

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: montana

проблем

Мнение от svetli_laugh » 31 Юли 2010, 0:58

колеги карам е30 м40б16 и на последък забелязвам 4е тая кола не иска да върви в нанагорни6те незнам дали от дистрибуторна капа4ка дали от не6то друго а ина4е няма да работи гадно не прекъсва незнам от кфо даите савет a и да добавя много мери6е ба катализатор които не мисля да махам дано да не е от него а имах и проблем с диструбуторна капа4ка взех некфа ама малко по добра от моита вазможно ли да е от нея ина4е по равното си върви няма пробелем ама в нанагорни6те набирасе и не иска нито да ка4и обороти нито иска да ускорява ебем ли и маиката

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: проблем

Мнение от ge_a » 31 Юли 2010, 1:27

и аз кат всеки БМВ-ист, а гас има ли ? че да почнеме да дискутираме ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: montana

Re: проблем

Мнение от svetli_laugh » 31 Юли 2010, 1:40

няма газ само на бензин и винаги има поне 15 литра гориво

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: проблем

Мнение от ge_a » 31 Юли 2010, 1:45

Е тогава отиваш на диагнистика, да видиш дали всички уреди работят нормално, ако работят пак пиши и ще ти кажа какво и е ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: montana

Re: проблем

Мнение от svetli_laugh » 31 Юли 2010, 1:47

ka4ена няма никфи проблеми днес свър6их и това

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: проблем

Мнение от ge_a » 31 Юли 2010, 13:15

svetli_laugh написа:ka4ена няма никфи проблеми днес свър6их и това


Диагностиката как я правихте, кото сложихте някъв тестер в диагностичната букса или проверявахте всеки уред в покой и в работа ?
И скоро ангренажа пипал ли си ?
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: montana

Re: проблем

Мнение от svetli_laugh » 31 Юли 2010, 13:20

вси4ко едно по едно преди колата си върве6е сменил съм ангренажа пради 20 хил

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: montana

Re: проблем

Мнение от svetli_laugh » 31 Юли 2010, 13:21

масло въжду6ен филтър само горивен несъм ама неме ми се вярва толко да се е затиснал

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: проблем

Мнение от ge_a » 31 Юли 2010, 13:22

svetli_laugh написа:вси4ко едно по едно преди колата си върве6е сменил съм ангренажа пради 20 хил


Тогава можеш да видиш дали разпределителния вал е на мястото си(на правилна центровка), това поне е лесно и е безплатно, предполагам знаеш как ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: montana

Re: проблем

Мнение от svetli_laugh » 31 Юли 2010, 13:26

няма как да не е на центравка понеже по равно върви тфа е 4е много мери6е на катализатор и много 4ука разпределителния вал ама и преди 4ука6е толко и си върве6е много странна работа

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: montana

Re: проблем

Мнение от svetli_laugh » 31 Юли 2010, 13:35

а и колега незнам от дистрибуторна капа4ка може ли да е зна4и няма да прекъсва ама се мисля 4е стаа не6то с нея и ми праи мизериии зна4и аз смених моито понеже замина и зех втора ръка ама некфо пак много много неми хареса тая капа4ица

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: проблем

Мнение от ge_a » 31 Юли 2010, 15:09

Ако е от капачка мотора ще за почне да тресе на празен ход повече от нормалното, същото се сличва и ако някоя дюза или повече не работят както трябва, а щом е почнала да чука повече значи вала ти е износен вече и не пълни и изпуска както трябва и затова е загубила мошност, сега имам една точно такава, която чукаше малко и за има няма 20000 км. умря, също така може и повдигачите да са се позапушили и да допринасят за горното, а също може и гърне да е запушила и накрая да имаш комбинация от няколко малки проблема които да доведат до по голяма загуба на мошност ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: montana

Re: проблем

Мнение от svetli_laugh » 31 Юли 2010, 17:36

благодарим но според мен е бензиноба помпа или аспух сега 6те ида да го ръ4на малко с дрелката да видим как 6те е

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: проблем

Мнение от ge_a » 31 Юли 2010, 23:41

svetli_laugh написа:благодарим но според мен е бензиноба помпа или аспух сега 6те ида да го ръ4на малко с дрелката да видим как 6те е


Окс ама не вярвам да е помпата ;) по скоро де е от гърнрто ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 32
Регистриран на: 28.12.2009
Пол: Мъж

Re: проблем

Мнение от Petar_Tonev » 01 Авг 2010, 11:08

колега провери гарнето отпред до отзад може да си го натиснал някаде и да няма правилно изхварляне на газове по този на4ин ако си го натиснал някаде като се наведеш отдоло веднага ще видиш каде е защтото мястото кадето си го натиснал ще е червено и ще мирише!Ако не е от това наи вероятно износен вал което си мисля че е така!

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook