Проблем при загряване
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- димящият вожд
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 206
- Регистриран на: 17.09.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: насъскана сенокосачка 3.5НР
- Мечтае да кара: ИКАРУС по линия 280 или 94
- Детайли за колата: Е30 М10Б18 04.88 с ръждата, скоро в ОПЕЛ форума!
няма удар само със самолет и с подводница .За сега!
има шпер, но вие като скорости на "ЧАВДАР"
разход на гориво:виж за"ЗИЛ 131"!!!
Re: Проблем при загряване
колегата е прав "термостат".
за да застане на средата ти трябва да уцелиш читав термостат на 88 градуса и виското да ти е здраво ,иначе прегрява.
сигурно твоят отваря рано или е запекък отворен ,за това задрява до някъде.
като я оставиш пред блока да хлопа на празен ход ще загрее до 90г.
зорът е да уцелиш читав термостат.
за да застане на средата ти трябва да уцелиш читав термостат на 88 градуса и виското да ти е здраво ,иначе прегрява.
сигурно твоят отваря рано или е запекък отворен ,за това задрява до някъде.
като я оставиш пред блока да хлопа на празен ход ще загрее до 90г.
зорът е да уцелиш читав термостат.
От свиня маз и от комунист власт се взима само с дране!
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
газарията и селенията нЕмат почивен ден
рано или късно всяка е30 става "Опел" - ако не ми вярвате вдигнете мокета.
remaka - те му намерили мотор на цена скрап той мисли как некви карбуратори и колектори да слага...боже..,слез си прибери вересийте......
Re: Проблем при загряване
ами аз проблем 3 и повече години смених термостата и виското и нямах,
Направим и експеримент - набичвам парното на макс и бавно бавно.... започва да си истива колата и да си отива към синьото..... Разбира се предполагам,че няма да стигне до там НО?!
Направим и експеримент - набичвам парното на макс и бавно бавно.... започва да си истива колата и да си отива към синьото..... Разбира се предполагам,че няма да стигне до там НО?!

!!!BLUE POWER !!! BMW POWER !!!
======================
======================
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Проблем при загряване
Залагам на датчика - при мен беше идентичен случай. Заставаше в края на синьото, а парното ще те опече 

Re: Проблем при загряване

мерси

дано да е от това. въпреки,че вчера нещо ми поспря парното въобще да духа и чак на 4та сстепен се отпушваше. Незнам може аз да съм направил нещо, че ги бях затворил всичките отвори на средните духалки и го пуснах на макс парното, но все пак ме съмнява.
!!!BLUE POWER !!! BMW POWER !!!
======================
======================
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Проблем при загряване
С какъв мотор е колата?
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Проблем при загряване
Това, че не духа на малките степени е от друго - изгорели съпротивления на моторчето. На 4-та степен не минава през резисторите, а е директно на +12В. Проверих в Дарукар - този датчик е на цена от 35.95 лева (п.н. 12621710512 ) - май си струва да го подмениш преди да се хвърляш на термостата 

Re: Проблем при загряване
мерси
но след като се "отпуши" на 4та степен и върна на 1ва 2ра и 3та степен си духа.... и така после може да духа 1 час,а може и да спре след 1 мин и пак трябва 4та степен и да върна

!!!BLUE POWER !!! BMW POWER !!!
======================
======================
- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Re: Проблем при загряване
Е, явно си имаш нагорял ключ. Аз имам за подаряване един, но е от 2-ен стоп и е само с 3 степени. Ако мислиш, че ще ти върши работа - пиши на ЛС.
Re: Проблем при загряване
благодаря, да се стопли малко и ще го отворя 

!!!BLUE POWER !!! BMW POWER !!!
======================
======================
- Стаевски
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 205
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: Свищов
- Кара: Е30 318i
- Мечтае да кара: Комби
Re: Проблем при загряване
Таблото можеш да провериш като замасиш кабела на датчика-стрелката отива в червения сектор.провери термостата на колко ти отваря. Топиш го в канче и го топлиш на котлона. С термометър следиш температурата....ако е запецнал на отворено ще го видиш още при свалянето.
М/у другото на колко градуса отговаря средното(12:00часа) положение на стрелката за температурата?
М/у другото на колко градуса отговаря средното(12:00часа) положение на стрелката за температурата?
Стаевски
Re: Проблем при загряване
Щом като пуснеш парното на макс и колата изстива значи си за термостат.
Отделно за с тепените на парното, най-вероятно са ти заминали втулките на моторчето
Отделно за с тепените на парното, най-вероятно са ти заминали втулките на моторчето


- Radoslav318i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Проблем при загряване
Колега пиша в твоята тема защото гледам че и ти си с м40. Моя проблем е че колата един път включва виското малко след 90-то а друг път утива до предпоследната бяла черта и чак тогава, отворихме термостата и видяхме, че няма клапа коята отваря (някои е махнал преди нас) и оставихме колата така и сега неможе да разберем какъв е проблема някои ако знае да помага че вече....




По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани