Относно дюзи и още нещо....М20б25

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 28.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: дифа да вие...

Относно дюзи и още нещо....М20б25

Мнение от power of bmw » 15 Юни 2010, 20:05

Знам че на М20Б25 дюзите са като на М40 или по-точно 152 кубикови със бош номер-0-280-150-715,та имам аз едни които са с бош номер 0-280-150-725 и са 172 кубикови и едни с номер 0-280-150-943,които са с още по-голям дебит 192 кубика и са 4-точкови,впръскват горивото на мъгла.
Ето таблица с описаните дюзи
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm
До колкото знам и съм виждал,дюзите на Б25 връскат горивото в една плътна струя.Та проблем ли ще е ако сложа дюзи с по-голям дебит.как ще се отрази на двигатела?
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 15.03.2008
Местоположение: pleven
Пол: Мъж
Кара: probaciy
Мечтае да кара: e30 1200 hp
Детайли за колата: brutal zavodska

Re: Относно дюзи и още нещо....М20б25

Мнение от iliyan. » 15 Юни 2010, 21:51

със орегинал филтар проблем ина4е супер.... расхот проблем трябва да ровиш дебитомера

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 28.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: дифа да вие...

Re: Относно дюзи и още нещо....М20б25

Мнение от power of bmw » 15 Юни 2010, 23:37

със КН филтър съм
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Относно дюзи и още нещо....М20б25

Мнение от ge_a » 15 Юни 2010, 23:47

И зада стане като хората, трябва да се пипне чипа и да се настроят горивните карти да са като хората, бутането на дебитомера е закърпване на положението ;)
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: Относно дюзи и още нещо....М20б25

Мнение от remaka » 15 Юни 2010, 23:49

ge_a написа:И зада стане като хората, трябва да се пипне чипа и да се настроят горивните карти да са като хората, бутането на дебитомера е закърпване на положението ;)
и никой не знае за колко време иначе ако сложиш от м50б20 дюзи разликата е малка,усеща се и не трябва да ровиш никъде ;)
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 28.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: дифа да вие...

Re: Относно дюзи и още нещо....М20б25

Мнение от power of bmw » 16 Юни 2010, 0:24

нямам от м50б20 имам тези два чифта и просто питах какъв ще е ефекта без чип от тях
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: Относно дюзи и още нещо....М20б25

Мнение от remaka » 16 Юни 2010, 0:36

power of bmw написа:нямам от м50б20 имам тези два чифта и просто питах какъв ще е ефекта без чип от тях
нищо положително ;) ge_a ти каза ;)
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 28.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: дифа да вие...

Re: Относно дюзи и още нещо....М20б25

Мнение от power of bmw » 16 Юни 2010, 0:48

remaka написа:
power of bmw написа:нямам от м50б20 имам тези два чифта и просто питах какъв ще е ефекта без чип от тях
нищо положително ;) ge_a ти каза ;)


А отрицателно?
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 18.04.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: е30-ките на безин
Мечтае да кара: e24

Re: Относно дюзи и още нещо....М20б25

Мнение от MeTo_BMWto » 16 Юни 2010, 20:31

Може да почне да се дави и да не работи както трябва в ниските
Изображение
смръщена,четириока,двуврата мръсница,с вечно недоволен изруд под капака,влачеща се по земята и проблясващи в тъмното 4 диска,тясна и неудобна вътре Just e30 :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Re: Относно дюзи и още нещо....М20б25

Мнение от Dafy » 18 Юни 2010, 20:23

аз сложих 172 кубикови или нещо такова от м10
отрицателно няма върху м40-ката, положително ... ами сякаш има ;) или само психологически ...
с чип никаква разлика от оригиналните засичам се с един ИС е30
мисля оригиналните на м40-то бяха 152 кубика или нещо такова ...
трябва да я отровя и с по големи ама в момента не намирам ...
и аз ги гледах по същата таблица ;)
Изображение

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Re: Относно дюзи и още нещо....М20б25

Мнение от ge_a » 20 Юни 2010, 0:51

Dafy написа:аз сложих 172 кубикови или нещо такова от м10
отрицателно няма върху м40-ката, положително ... ами сякаш има ;) или само психологически ...
с чип никаква разлика от оригиналните засичам се с един ИС е30
мисля оригиналните на м40-то бяха 152 кубика или нещо такова ...
трябва да я отровя и с по големи ама в момента не намирам ...
и аз ги гледах по същата таблица ;)


А осъзнаваш ли какво си написал, ся всички ще тръгнат да слагат по големи дюзи и след това ще плюват по теб щот нищо не се е получило :idea:

п.с. Мойто М40 е с 252 кубика дюзи, обаче не е с оригинална електроника :idea: :wave:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 3.07.2007
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: S50 @_@

Re: Относно дюзи и още нещо....М20б25

Мнение от VaLy0 » 22 Юни 2010, 15:24

power of bmw написа:Знам че на М20Б25 дюзите са като на М40 или по-точно 152 кубикови със бош номер-0-280-150-715,та имам аз едни които са с бош номер 0-280-150-725 и са 172 кубикови и едни с номер 0-280-150-943,които са с още по-голям дебит 192 кубика и са 4-точкови,впръскват горивото на мъгла.
Ето таблица с описаните дюзи
http://users.erols.com/srweiss/tableifc.htm
До колкото знам и съм виждал,дюзите на Б25 връскат горивото в една плътна струя.Та проблем ли ще е ако сложа дюзи с по-голям дебит.как ще се отрази на двигатела?

Тея от Б25 дет си гледал и са пръскали в една плътна струя значи че са били запушени, трябва да пръскат мъгла под формата на фуния, иначе слагай тез 172 кубиковите и ще работи без проблеми и разлика ще има но съвсем малка ;)
ИзображениеБъРзИя ///

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook