Проблем с 318 is

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 10.09.2008
Пол: Мъж
Кара: кололо !!

Проблем с 318 is

Мнение от ludnik » 04 Май 2010, 23:52

Здравейте, колеги. Днеска се натъкнах на нещо много странно: сменям свещите на швейцарска Е30 318is, току що внесена в България. Купили сме оригинални NGK платинени, четириполюсни.Откачам аз лулите,те омаслени, до свещите пълно с моторно масло.... :shock: :shock: :shock: Помислих, че е избила гарнитура на капака на клапаните, но няма капка масло по мотора. Изчистихме всичко омаслено, сложих ги обратно старите, за да разберем какво и как става...Запали машината от четвърт, малко като нафтова печка, след 10 мин всичко наред... кажете каква е причината с това масло...
По-добре само бит, отколкото бит и ебан !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Re: Проблем с 318 is

Мнение от porostorm » 05 Май 2010, 0:02

е такава е причината http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
:yes:

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: Проблем с 318 is

Мнение от remaka » 05 Май 2010, 0:11

porostorm написа:е такава е причината http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15

владе обесни му че с гарнитурата в средата има едни е*ани О-пръстени 4 и 5 на схемата които пускат смени гарнитурата колега и О-пръстените и ше спре да тече (внимавай със задния край откъм купето на гарнитурата :mhihi: )
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 10.09.2008
Пол: Мъж
Кара: кололо !!

Re: Проблем с 318 is

Мнение от ludnik » 05 Май 2010, 0:16

:bowdown: :bowdown: :bowdown:
По-добре само бит, отколкото бит и ебан !!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Re: Проблем с 318 is

Мнение от porostorm » 05 Май 2010, 0:18

купи си хубава гарнитура, не гласер :wave: турни и силиконец, ама хубав
:yes:

пияния майстор
Аватар
Мнения: 1211
Регистриран на: 6.11.2007
Местоположение: Там далеч,зад реката
Кара: на мастика с айрян
Мечтае да кара: е30 М3

Re: Проблем с 318 is

Мнение от remaka » 05 Май 2010, 0:23

porostorm написа:купи си хубава гарнитура, не гласер :wave: турни и силиконец, ама хубав

взимай всичко на рейнц и силикон и гарнитура и няма да сбъркаш
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност :)
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи :)
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1850
Регистриран на: 25.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: G20, F82

Re: Проблем с 318 is

Мнение от Bexim » 08 Май 2010, 20:34

Колеги, понеже и аз трябва да сменям въпросната гарнитура, задължително ли е със силикон да се лепи или може само да се монтира, и да се притегне с болтовете?
Ако трябва силикон (предполагам черен), то той къде се слага, над гарнитурата, под нея или и на двете места, по цялата й дължина :confused:

Паздрави, Владо :yes:
FREE SPIRIT
``He who shall be last shall be sideways and smiling...`` J. Clarkson
ex: e30 318is, e46 330d, e36 328i M, e46 316i, e90 320d, e34 ///M5, e46 330ci SMG M, e90 LCI 325i M, f30 328i, e92 ///M3 6MT

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 115
Регистриран на: 23.12.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 320 D
Мечтае да кара: следващото 320

Re: Проблем с 318 is

Мнение от nedko » 11 Май 2010, 0:13

И да не забравите колеги да ИЗЧИСТИТЕ много добре всички легла както на гарнитурата така и там дето са О-пръстените,че да не ви разказвам как и аз го имах същия проблем и как един ПИШМАН МАЙСТОР ми я смени.Карам я колата на един уж майстор че аз нямах много време да се занимавам поради липса на време както и да е и отивам да си я взимам и той казва сичко е ОК и на следващия ден си казвам абе чакай да видя какво е направил този майстор и какво да видя същата работа там дето са свещите пълно с масло.Намерих малко време и почнах да свалям капака,свалих го и какво да видя ми то под гарнитурата един пръст боклуци и те като надигат и си влиза масалце оттам.Свалих гарнитурата и малките гарнитурки и изчистих всички легла както и капака оттам с чичо рейнц една тънка ивичка по гарнитурките и работата се оправи :D Отделно няма да ви казвам че половината ми болтове бяха превъртяни от въпросния майстор ВНИМАВАЙТЕ ДА НЕ ГИ ПРЕВЪРТИТЕ и вие :yes:
brillantrot team
Изображение
Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook