Дали демпферен маховик от Getrag260 влиза в Getrag240
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Дали демпферен маховик от Getrag260 влиза в Getrag240
Здравейте маняци,
1. Дали е тоя маховик -> http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
влиза в Getrag240, идеята е да си сложа съединител на 228мм, и да махна стоковия за моята кутия Getrag240 - 215мм, щото ги хапва бързо вече.
2. Може ли с маховика който е сток на моята - демпферен на 215мм с шест пружини, да сложа съединител който е за големия маховик - 228мм.
1. Дали е тоя маховик -> http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... showeur=on
влиза в Getrag240, идеята е да си сложа съединител на 228мм, и да махна стоковия за моята кутия Getrag240 - 215мм, щото ги хапва бързо вече.
2. Може ли с маховика който е сток на моята - демпферен на 215мм с шест пружини, да сложа съединител който е за големия маховик - 228мм.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- dupeto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 21.04.2006
- Местоположение: варна
- Пол: Мъж
- Кара: 324 ТД
Re: Дали демпферен маховик от Getrag260 влиза в Getrag240
колега, линка май е зле... ама защо питаш въпроси, на които сам можеш да си отговориш....
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Дали демпферен маховик от Getrag260 влиза в Getrag240
Линка е чуден - Парт номер 21211223419.
Ако знаех отговора нямаше да спамя.
Ако знаех отговора нямаше да спамя.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Дали демпферен маховик от Getrag260 влиза в Getrag240
Никой ли не знае бе 

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: Дали демпферен маховик от Getrag260 влиза в Getrag240
става деянчо
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Дали демпферен маховик от Getrag260 влиза в Getrag240
Защо да слагаме маховик от гетраг 260 в гетраг 240, като може направо да си купим Getrag 260 с аксесоарите му и да решим проблема и чуденето.


Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: Дали демпферен маховик от Getrag260 влиза в Getrag240
Ми аз все си мисля,че ТД-то е за гетраг 260,ама карай!
Инак евала за правилното решение с покупката
!

Инак евала за правилното решение с покупката

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Дали демпферен маховик от Getrag260 влиза в Getrag240
Цената е 200лв. като ги качим другата събота ще видим и състоянието че колата от която ги взехме не беше карана 3 години
Дени, оригинално ТД си е само с гетраг 260 да, но мойто пилинци в момента е с гетраг 240 и малкия съединител => яде феродото много б'рже и минавам на по-голямо. Ама все си мисля че двигателя му остава още малко живот

Дени, оригинално ТД си е само с гетраг 260 да, но мойто пилинци в момента е с гетраг 240 и малкия съединител => яде феродото много б'рже и минавам на по-голямо. Ама все си мисля че двигателя му остава още малко живот

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: Дали демпферен маховик от Getrag260 влиза в Getrag240
deyan-enchev написа:Цената е 200лв. като ги качим другата събота ще видим и състоянието че колата от която ги взехме не беше карана 3 години![]()
Дени, оригинално ТД си е само с гетраг 260 да, но мойто пилинци в момента е с гетраг 240 и малкия съединител => яде феродото много б'рже и минавам на по-голямо. Ама все си мисля че двигателя му остава още малко живот
Ти това с малкото живот на двигателя си го мислиш от как я имаш тая кола,а още е жива!

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Дали демпферен маховик от Getrag260 влиза в Getrag240
След като успяхме да оправим демиджа на фланците - каръка се прехвърли на друго място - скоростите и тяхната смяна. Добре че сме близки авери с момците откъдето я взех тая гетраг 260ката че излезе яко строшена.
Първичния вал е абсофакинлютли аут, скоростите хъркат на всяка една предавка но с различен тон, като нео метъл е.
За сметка на това демферния маховик и кардана са перфектни.
Това за жалост стана ясно след като откарахме с Ицан до 23:20 снощи в сервиза и бях чистил кутията 2 часа:

Поне има обяви из форума. След кратка разходка до Владая и среща с местните фенове си намерихме съставките за супа от скоростни кутии - дано имаме печеливша от тия всичките (добре че 30 мин преди пътуването заредих климатика че беше 30 градуса сигурно):

Утре ако късмета е с мен ще ескпериментираме коя е здравата. Яд ме е че набих пари за нови лемфьордер семиринги за тая трошената, занимавах Ицо цял ден, омазахме се до уши и накрая -
.
Но както казва бързия - това е деянчо рискът от секънд хенд частите и е съвсем прав. Търсих по парт номера нови кутии в дару но ми излиза няма такъв чарколяк, жалко щях да зема 2-3 поне
Първичния вал е абсофакинлютли аут, скоростите хъркат на всяка една предавка но с различен тон, като нео метъл е.
За сметка на това демферния маховик и кардана са перфектни.
Това за жалост стана ясно след като откарахме с Ицан до 23:20 снощи в сервиза и бях чистил кутията 2 часа:

Поне има обяви из форума. След кратка разходка до Владая и среща с местните фенове си намерихме съставките за супа от скоростни кутии - дано имаме печеливша от тия всичките (добре че 30 мин преди пътуването заредих климатика че беше 30 градуса сигурно):

Утре ако късмета е с мен ще ескпериментираме коя е здравата. Яд ме е че набих пари за нови лемфьордер семиринги за тая трошената, занимавах Ицо цял ден, омазахме се до уши и накрая -

Но както казва бързия - това е деянчо рискът от секънд хенд частите и е съвсем прав. Търсих по парт номера нови кутии в дару но ми излиза няма такъв чарколяк, жалко щях да зема 2-3 поне

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: Дали демпферен маховик от Getrag260 влиза в Getrag240
Ми аз знам кой има читава!Ако решиш звънни!Ма не е 300лв! 

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Дали демпферен маховик от Getrag260 влиза в Getrag240
slatanic написа:Ми аз знам кой има читава!Ако решиш звънни!Ма не е 300лв!
Аз и 300 не бих дал

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани