E30 m20b20 бензин - не пали || Излекувана

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 24.02.2010
Местоположение: Хисар
Пол: Мъж
Кара: -ше Е34 525 м50

Re: E30 m20b20 бензин - не пали

Мнение от gi4o » 24 Мар 2010, 14:56

идея как да си провериш дали помпата качва достатъчно налягане - /надявам се да е подобно като на Е34, ако не е, не се сърдете/ отваряш капака на резервоара /или там, където влиза вторият маркуч с излишното гориво в резервоара ако е различно/, контакт и въртиш на стартер. би трябвало горивото, което се връща в резервоара да изпълва здраво маркуча. трябва да е така и при работещ двигател, а при форсиране да намалява чувствително, но не и да спира!

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 22.10.2009

Re: E30 m20b20 бензин - не пали

Мнение от gogoto » 25 Мар 2010, 1:11

А едно питане преди да ми изпуши мотора....палеше трудно...маркуча за високото налягане кум регулатора беше станал на камък...все едно е тръба,може ли от това да е

член на клуба
Аватар
Мнения: 362
Регистриран на: 4.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: само 2 вратки

Re: E30 m20b20 бензин - не пали

Мнение от Stoicho » 25 Мар 2010, 12:18

При мен проблемът се оправи,след като смених регулатор налягане и маркуча,за който говориш ти - 16лв/м беше дару :)
"Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество - винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава.А.Б."

Потребител
Аватар
Мнения: 30
Регистриран на: 2.06.2008
Местоположение: РУСЕ
Пол: Мъж
Кара: кара на татко си колата
Мечтае да кара: е30....

Re: E30 m20b20 бензин - не пали

Мнение от 9900 » 07 Апр 2010, 4:42

здравейте колеги дойде ми идея за тоз проблем.Мисля че след като се провери налягането тряа да се види съпротивлението на един датчик със син цвят който се намира отгоре над термостата(щекера също е син
.При 20градуса целзий омовете тябва да са около 1300 а като загрее мотора 300-400ома успех
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 512
Регистриран на: 6.07.2007
Местоположение: гр.Троян
Кара: зеленият крокодил Лакоста

Re: E30 m20b20 бензин - не пали

Мнение от Azidaha » 19 Апр 2010, 17:21

След...месец и нещо, отново си имам кола.
Работеща добре, слушаща ме и обичаща, както от едно време :D

Какво в същност се оказа - никой не успя да каже, колата не палеше, защото : ... ... ...
Работило се е върху дебитомера. Имало е някакъв проблем с Мотроник-а. Също така е подменен и бензинов филтър.
Знам със сигурност, че когато е бил закачен манометър, бензиновата помпа е отчела много ниски стойности - 0,* бара, при допустими около 3. Тогава предположенията бяха бензинова помпа. За да не се хвърляме директно на нея, се изолираха филтрите и тогава помпата се оказа, че е в норма. Бензиновият филтър е бил доста зле, както се изразиха хора които оправиха колата. Подменихме го с нов.

За момента, колата вече около 500км и 3 дена се държи чудесно.
Престана да си променя оборотите на празен ход.
Започна да пали лесно на топъл мотор.
Стана някак си "по-силна", не знам как да се изразя. Може би най-точното определение е - върви с по-голяма лекота.


Благодаря на всички които се включиха в темата с мнения и отзиви, помогнахте изключително много!
Поздрави и се надявам да се видим на събора! :bchug:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 128
Регистриран на: 5.03.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: силно казано

Re: E30 m20b20 бензин - не пали || Излекувана

Мнение от SnakeOne » 25 Апр 2010, 19:56

Искам да Ви питам относно тея релета на кой мотор къде стоят, че не разбрах и как да ги различа релетата, кое е за инжекторите и кое за помпата :roll:
Изображение

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook