от м20б25 към м20б27

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 3.03.2009
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: Е39 М5

от м20б25 към м20б27

Мнение от daniel.penchev » 15 Апр 2010, 0:44

здравейте колеги,интересува ме какво е нужно за да стане 325-цата на 327-ца?доколкото знам ми трябват бутала и биели от Е36 както и вал от 324тд,но от там нататък нищо друго не ми е ясно :confused: как стоят нещата с дюзите елетрониката и всичко останало..
[img]zagadka_padenii_v_futbole_yapfiles.ru.gif[/img]

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1296
Регистриран на: 14.09.2006
Местоположение: София, ул. Гурко 16

Re: от м20б25 към м20б27

Мнение от Louis » 15 Апр 2010, 1:00

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 28.02.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж
Кара: дифа да вие...

Re: от м20б25 към м20б27

Мнение от power of bmw » 16 Апр 2010, 18:37

има много писано по въпроса колега,ползвай търсачката,иначе темата кято ти е дал колегата по-горе е пълна с неточности не и се доверявай много :mhihi:
Ако БМВ е религия,то Е30 е икона!

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Re: от м20б25 към м20б27

Мнение от Дилян Пенчев » 16 Апр 2010, 22:51

Трябва ти вал от 325е или 324д/тд 524д/тд, мотовилки от М20Б20 или М20Б23 (130 мм)
И става 2.7 но трябва да се резне малко блока за да дойде степента на сгъстяване!

Има и варианти да не се реже блока и да стане 2.8 ма е малко по скъпо :)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: от м20б25 към м20б27

Мнение от Lenco » 16 Апр 2010, 23:06

А някой стъргал ли е м20/б20 от 80мм на 84мм в България?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 15.11.2008
Местоположение: Габрово
Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА

Re: от м20б25 към м20б27

Мнение от rahoGabroveca » 17 Апр 2010, 0:42

Дилян Пенчев написа:Трябва ти вал от 325е или 324д/тд 524д/тд, мотовилки от М20Б20 или М20Б23 (130 мм)
И става 2.7 но трябва да се резне малко блока за да дойде степента на сгъстяване!

Има и варианти да не се реже блока и да стане 2.8 ма е малко по скъпо :)

2мм се режеше блока ако не се лъжа..?,ма не от към картера :mhihi:
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 107
Регистриран на: 3.03.2009
Пол: Мъж
Кара: E39
Мечтае да кара: Е39 М5

Re: от м20б25 към м20б27

Мнение от daniel.penchev » 17 Апр 2010, 1:06

ок вала е ясен,главта също,буталата си остават 325-цовите,биели от б20 на лице :mhihi:
интересуват ме дюзите същите ли остават или....?
също и да обясните за тоя MAF какво представлява че нещо не съм на ясно..
[img]zagadka_padenii_v_futbole_yapfiles.ru.gif[/img]

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Re: от м20б25 към м20б27

Мнение от Дилян Пенчев » 17 Апр 2010, 14:24

реже се блока в зависимост от кво е ;) Ако е от 325 се реже 2 мм ако е от 325е се режеше друго :)

Абе трябва да се гледа да се внимава и най-важното е да започнеш да го правиш и като караш подред и като гледаш и каот внимаваш и като мериш става! Щото и да чакаш тука някой да ти каже нещо, ще имаш информация ма не цялата! Някой ще пропусне нещо, някой ще те заблуди нещо и т.н.

Разглабяй го и се хващай на работа :)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook