Проблем с предницата, волана играе
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Svetlio.Angelov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak
Ако мога да обобщя:
1. Ако колата ти "сее", т.е. при дупки ходи в ляво и дясно, погледни си предни и задни амортесьори, с приоритет на предните, както и накрайниците на рейката.
2. Ако ти трепери волана при определена скорост, провери:
2.1 Спирачни дискове - изтънял / изтънели
2.2 Баланс на джанти
2.3 Криви гуми (въпреки баланса на джантите)
2.4 Гуми с различна шарка
2.5 Цялостна кормилна система
3. Ако ти трепери при определена скорост, почти сигурно е от гумите
4. Ако ти трепери при определена скорост и при натискане на спирачка - дискове.....
УСПЕХ
1. Ако колата ти "сее", т.е. при дупки ходи в ляво и дясно, погледни си предни и задни амортесьори, с приоритет на предните, както и накрайниците на рейката.
2. Ако ти трепери волана при определена скорост, провери:
2.1 Спирачни дискове - изтънял / изтънели
2.2 Баланс на джанти
2.3 Криви гуми (въпреки баланса на джантите)
2.4 Гуми с различна шарка
2.5 Цялостна кормилна система
3. Ако ти трепери при определена скорост, почти сигурно е от гумите
4. Ако ти трепери при определена скорост и при натискане на спирачка - дискове.....
УСПЕХ
Аз смених всичко квото трябваше по предницата, водих я гуми + баланс на предница и пак си вибрира, някъде към 90 до 110. Едната задна гума беше крива, смених я, ефект нулев. Като ви гледам мненията, тва май си е болест на Е30 ката, ама ми къса нервите, щото тва пак ше ми разбие предницата, а последия ремонт не беше от най евтините, за тва пък беше наистина ПОСЛЕДНИЯ.
Има още една теория за вибрацийте, а именно че от БМВ явно са забелязали проблема и има нещто като амортисиорче на кормилния прът, т.е да си тресе, ама да не се усеща човек и то като се хабне, чекай да престане да тресе
Има още една теория за вибрацийте, а именно че от БМВ явно са забелязали проблема и има нещто като амортисиорче на кормилния прът, т.е да си тресе, ама да не се усеща човек и то като се хабне, чекай да престане да тресе
"Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt"
- Svetlio.Angelov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak
Амортисьорчето на рейката е за улеснение на волана при навиване на пълен ход. Не бих казал, че това е болест при е30.
Тресенето къде се усеща? На волана или в купето? Видя ли сходимостта на мостовете? Аиде пиши!

Dr. Lektar написа: ...
Във волана, преди да сменя задната гума имаше и в купето. Минимални вибраций се усещтат още при 50, но едва забелижими, към 90 резонансира, след това пак си ги има, ама са с висока честота и не се усеща толкова. Сходимост на преден/заден мост ли имаш в предвид? Не, само реглаж на предницата и правих.
"Fehlende PS werden durch den Wahnsinn ersetzt"
- Svetlio.Angelov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 261
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: M6
- Детайли за колата: Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak
Когато прави реглажа на предния мост, казаха ли ти за някакви фрапиращи диспропорции? Аз имах такова "тресене" и го отстраних като смених предните гуми...
Това е някакав резонанс според това което казваш. Виж отново фланците на джантите, а за изправяне на джантите - ако си от София, отиваш в Горна Баня, като минеш под моста и караш по главния път след около 300 м. от моста стигаш до едно кръстовище и завиваш на ляво. първата или втората улица си пак в ляво. Гумаджията е много добър с изправянето на джанти.
Успех
Това е някакав резонанс според това което казваш. Виж отново фланците на джантите, а за изправяне на джантите - ако си от София, отиваш в Горна Баня, като минеш под моста и караш по главния път след около 300 м. от моста стигаш до едно кръстовище и завиваш на ляво. първата или втората улица си пак в ляво. Гумаджията е много добър с изправянето на джанти.
Успех
- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
Мойта тресеше след 80км. Реглаж на предница смяна на шарнири рейка накрайници и резултат е до 120 не мърда. После почва да тресе цялото табло
. Вече незнам какво да правя 


Ма много ме кефи тази кола!!!










21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани