Help!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Новини
Аватар

Help!

Мнение от Новини » 11 Апр 2003, 21:43

Едно оправя, друго се скапе ..... :cry:

Ходих днеска до един приятел и там размених мястото на предните и задните гуми, защото на едната предна имам солидно балонче а пък само нея да сложа отзад не става защото задните са 195/55 а предните 195/50. Временно така ще е. Както и да е ......Като се връщах започнаха да се усещат някакви вибраций в купето. Първоначално не бяха силни но взе да става като в трактор. Стигнах си в квартала ....отварям предния капак а отвътре ме лъхва зверска топлина. Паля колата .....пуля се в двигателя .....ПЕРКАТА НЕ ВЪРТИ!!!! въртеше се само оста й но не и самата перка. Викам си, ясно перката е за смяна. Все пак при изгасен двигател, опитвам да завъртя перчицата с пръст ама свежи зелени марули - стърже в и без това строшения кожух. Разкарах въпросната идиотщина ..запалих двигателя .....перката си върти юнашки както си трябва. Седнах в колата с широка усмивка ....стори ми се че вибрацийте вече ги няма. Тръгнах леко и финно .......първоначално ми се струваше че ги няма но изведнъж отново с нова сила ......Така вибрира купето че таблото и то вибрира и тропа всичко и си е майката е***о.
Няколко човека в тъмницата хвърлиха по едно оче или по точно усетиха какво става в колата и се чуха няколко мнения:
Издухали тампони (на които стъпва двигателя)
Гърнето се е откачило или тампона му е отишъл.
И последното предположение беше че целия тоя филм е заради отишлия съединител.

Вие какво мислите?


Вибрацията се усеща най-вече при тръгване. Имам чувството че изобщо няма да тръгне. Все едно се тресе целия мотор. Другото усещане (може и да си втълпявам) е че оборотите стават неспокойни.

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 13 Апр 2003, 22:28

Проверих гърнетата, както и тампоните на които стъпва двигателя. Проблема не е в тях.
Тихите обороти са неспокойни.

Преди седмица сипах бензин 95 безоловен от бензиностанция Петрол при 3-то РПУ. Допреди да ми светне лапмата за резервата, колата беше добре но малко след като останах на резерва започнаха проблемите. Интересното е, че с резервата изкарах само 48 километра. Разхода ли се е качил така зрерски? Бензина ли е нередовен, че да ми е скапал филтрите? Възможно ли е да е филтъра(те) на инжекциона? Резонанса в колата не е нетърпим но си се усеща и то доста плашещо. Звука на двигателя е направо зловещ. Въпреки всичко, колицата върви и то не никак зле. При рязко подаване на газта си се изстрелва както винаги. Вибрацийте в купето обаче са явен признак, че нещо никак ама никак не е в ред. Ако някой има предположение, нека ги сподели ....Утре ще посетя един сервиз пък да видим ......

Има и друго. Допускам че проблемите може да идват от перката или по точно от факта, че преди да разкарам "кожуха", тя опираше в него и беше спряла да върти. Дали не се е скапало нещо там и да прави тази вибрация в колата.

Не ми влиза в главата, как така при зловещата работа на двигателя, ТАЯ КОЛА ВЪРВИ!!!! Това май само БМВ го може а :))

Я да питам .......възможно ли е шибания бензин да ми е докарал този проблем, независимо че 40 километра работи с него без да даде фал и после се почна?

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 14 Апр 2003, 8:15

Бат Асене тичай към някой сервиз бързо. Значи щом перката опира двигателя се е разместил. Вероятно тампоните на д-ля или малкия отдолу на скоростната кутия. Преди години имах случай със счупени планки на притискателния диск и се беше получил дисбаланс и ужасни вибрации на мотора.

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 14 Апр 2003, 21:06

Това може да е част от проблема но днес като запалих колата направо ми се дорева. Паля ...разстресе се, разбира се, цялото купе отново и запали. Държеше 700 оборота колкото си трябва. Пипнах лекичко газта и ела гледай ко става. Вдигнаха се оборотите и се почна 1000 оборота, 1500 оборота, 900 оборота, 1400 оборота....и така докато не падна пак до нормалните 700. Има нещо гнило в самия двигател. Върви, но оборотите не са в час.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 10.04.2003
Местоположение: София

Мнение от bmw » 15 Апр 2003, 16:30

!!Asen_X написа:Това може да е част от проблема но днес като запалих колата направо ми се дорева. Паля ...разстресе се, разбира се, цялото купе отново и запали. Държеше 700 оборота колкото си трябва. Пипнах лекичко газта и ела гледай ко става. Вдигнаха се оборотите и се почна 1000 оборота, 1500 оборота, 900 оборота, 1400 оборота....и така докато не падна пак до нормалните 700. Има нещо гнило в самия двигател. Върви, но оборотите не са в час.



Братле, проблемът с оборотите е "свещен" :!: Този проблем трудно се оправя дори в ДаруКар. Казвам ти го от личен опит. Причините така да ти колебаят оборотите са много:
- проблем в дроселната клапа: при тези сътресения може да се е разцентровала! Ако е така трябва да се оправи, че иначе колата почва да харчи повече.
- лош контокт в датчика за мерене на оборотите. Той се намира под перката на двигателя и мери броя на зъпците за минута на колелото на ангренажния ремък.
- проблем в инжекциона: имам предвид датчиците и дебитомера на въздух преди смесителя, точно над въздушния филтър.
- лош бензин. Не го подценявай това!!!
- кофти масло, особено ако е загоряло или се е спластило в картера. Така маслената помпа не може да работи равномерно и буквално засмуква "тиня". Твоя случай надали е този, т.к. това значи че си занемарил колата. А то ми звучиш на БМВ фен, нали така :?: :lol:
- повредена дюза. Обикновено дюзите като се запушат започват да "плюят" и бензина не изгаря докрай. Така колата се нагнетява повечи и оборотите се вдигат. Т.к. този процес не е постоянен, те бързо падат.
- проблем в електричеството на цялата кола: майтап няма! От шумове и токове на утечка по купето може да се разбазика централния копютър.

А ти на газ ли си?

А ако се е раместил двигателя наистина бягай на сервиз. Наръка това не се оправя. Бих ти помогнал, но затова няма да ни стигнат силите и на двама ни.

По мое мнение най-вероятно е дросела! Мисля така защото колебанията са големи! Трябва да се проверят и другите възможности. Най-трудно се проверяват дюзите, разбира се...

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook