Арматурно табло.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- Новини
-
Арматурно табло.
Днеска свалих таблото за да му наблъскам липсващите крушки отзаде. Сложих навсякъде де що имаше празно място да се набутат. Като запалих колата ...всичко ток и жица и светка като коледно дръвче
Обаче .....има един индикатор, който не ми гасне и се принудих да разкарам крушката докато реша проблема. Става въпрос за индикатор с означение кръгче с по три малки квадратчета около него от ляво и от дясно. Какво индикира това нещо? Спирачки ли що ли?!? Не изгасва ли след известно време? Сложих крушка и в средата между скоростомера и оборотомера ....но там изобщо нищо не светка а и означение няма отпреде. Става въпрос за индикатора точно под надписа "VDO". За какво е този индикатор и има ли изобщо смисъл да слагам крушка и там. Някой да има снимка на арматурното табло с обяснения за отделните индикатори? Прерових Интернет но не открих такава благинка.
Мерси предварително ....
А и да се похваля .....вчера най-накрая си получих редовния талон за колата.....с много мъчения и връзки за маратонки
)) Пред мене .....чистак нов Мерцедес го емнаха заради белите мигачи и
фарове отзаде. Кеф
)) Няма само мене да разиграват я
))

Мерси предварително ....
А и да се похваля .....вчера най-накрая си получих редовния талон за колата.....с много мъчения и връзки за маратонки

фарове отзаде. Кеф


- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
накладки
накладките са за смяна 

- Любо Мегов
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2736
- Регистриран на: 13.02.2002
- Пол: Мъж
или
окачваш кабела от спирачния супорт и спира да свети
незнам дали задните ти имат датчик за износване
пробвай при предните ако изгасне е ок
НО ТОВА НЕ Е РЕШЕНИЕ ЩЕ ТРЯБВА ДА СМЕНИШ НАКЛАДКИ
ЩОТО НЕ Е ШЕГА РАБОТА

незнам дали задните ти имат датчик за износване
пробвай при предните ако изгасне е ок
НО ТОВА НЕ Е РЕШЕНИЕ ЩЕ ТРЯБВА ДА СМЕНИШ НАКЛАДКИ
ЩОТО НЕ Е ШЕГА РАБОТА


- Alex 320i Cabrio
- Храбрият Свинар
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 4.02.2002
- Местоположение: London
- Детайли за колата: Porsche 911 GT3 CS, Porsche 928 GTS 5spd, Porsche 928 RSR, Porsche 944 Turbo Cup, BMW540iA Touring, BMW E46 M3 SMG, Golf 3 GTI 16v, BMW Z4M Coupe (sold), BMW E61 M5 Touring (stolen),
BMW-tata imat datchici v samata nakladka, koito zatvarjat el. veriga i lampata na tabloto ti ne sveti. S vremeto, nakladkite se iznosvat i v edin moment diska ili otzad v tvoja sluchai barabanite prekusvat verigata.
Edinstvenija nachin da razberesh e da svalish gumite (edna otpred i edna otzad i da proverish). Na prednite spirachni aparati ima specialni prozorcheta, prez koito mozhesh da proverish debelinata na nakladkite. Mislja, che minimalno dopustimata debelina e okolo 5mm. Za barabanite ne znam, zashtoto sim s diskove all round. Njakude vuv foruma ima Haynes Manual v PDF format da si go download-nesh. Tam ima glava kak se smenjat nakladkite. Otnema okolo 1 chas i e mnogo lesno. Samo trjabva da imash shestogran i komplekt kljuchove -10, 12 i 13-ka.
Slozhi si nakladki ATE ili Textar, zashtoto s mente shansa da izkrivish diskovete e dosta goljam
Nadjavam se da sum ti bil polezen...
Edinstvenija nachin da razberesh e da svalish gumite (edna otpred i edna otzad i da proverish). Na prednite spirachni aparati ima specialni prozorcheta, prez koito mozhesh da proverish debelinata na nakladkite. Mislja, che minimalno dopustimata debelina e okolo 5mm. Za barabanite ne znam, zashtoto sim s diskove all round. Njakude vuv foruma ima Haynes Manual v PDF format da si go download-nesh. Tam ima glava kak se smenjat nakladkite. Otnema okolo 1 chas i e mnogo lesno. Samo trjabva da imash shestogran i komplekt kljuchove -10, 12 i 13-ka.
Slozhi si nakladki ATE ili Textar, zashtoto s mente shansa da izkrivish diskovete e dosta goljam

Nadjavam se da sum ti bil polezen...
Power is Nothing Without Insanity
Re: Арматурно табло.
!!Asen_X написа:Днеска свалих таблото за да му наблъскам липсващите крушки отзаде. Сложих навсякъде де що имаше празно място да се набутат. Като запалих колата ...всичко ток и жица и светка като коледно дръвчеОбаче .....има един индикатор, който не ми гасне и се принудих да разкарам крушката докато реша проблема. Става въпрос за индикатор с означение кръгче с по три малки квадратчета около него от ляво и от дясно. Какво индикира това нещо? Спирачки ли що ли?!? Не изгасва ли след известно време? Сложих крушка и в средата между скоростомера и оборотомера ....но там изобщо нищо не светка а и означение няма отпреде. Става въпрос за индикатора точно под надписа "VDO". За какво е този индикатор и има ли изобщо смисъл да слагам крушка и там. Някой да има снимка на арматурното табло с обяснения за отделните индикатори? Прерових Интернет но не открих такава благинка.
Мерси предварително ....
А и да се похваля .....вчера най-накрая си получих редовния талон за колата.....с много мъчения и връзки за маратонки)) Пред мене .....чистак нов Мерцедес го емнаха заради белите мигачи и
фарове отзаде. Кеф)) Няма само мене да разиграват я
))
Аз имах същия "проблем" и като дойде време за смяна на накладките смених датчика. Има един единствен датчик на предното дясно колело. Сменя се много лесно. Нямаш поблеми. А крушката на таблото показва дали са отишли накладките и дали има налягяне в спирачната система.
Аз пък да задам един въпрос.
От време навреме ми прекъсва крушката на таблото, която осветява дясната му част (оборотомера). Искам да я сменя. Мога ли да го направя лесно или трябва да свалям цялото табло?
- Новини
-
Допускам, че ти прекъсва фасунката, която държи крушката, осветяваща тази част от таблото. По принцип те са измислени много добре да се закрепват за таблото, но ако не е оригиналната фасунка е възможно да прекъсва. Същото се отнася и ако крушката се е измъкнала с 5 милиметра от фасунката.
Ако съм прав, то фиксирането на проблема ще ти отнеме не повече от 20-тина минути. Говоря, при положение че си с Е30.
Самото табло (километражите и контролните уреди) се сваля лесно. Първо отвиваш двата винта, намиращи се от вътрешната страна на кузирката на таблото. Махаш кората, която ти е под волана и напипваш от вътрешната страна от ляво и от дясно по една врътка (падат се точно на нивото на копчето на фаровете но отвътре и са отляво и от дясно на волана) След като ги развиеш, издърпваш пластмасовия капак, намиращ се точно под арматурното табло и над корпуса на волана. Под него ще видиш още четири винта. Развий ги. Сега рамката на стъклото на таблото трябва безпроблемно да може да се свали. Последната стъпка е да развиеш нови два винта намиращи се отново от вътрешната страна на кузирката на таблото. Сега можеш свободно да издърпаш самото арматурно табло. Не се притеснявай, да приложиш малко натиск ако се налага. Като го издърпаш максимално към волана ще видиш, че в него влизат две или три букси. Засега не ги махай, опитай да си навреш муцуната между волана и предното стъкло, така че да виждаш задната страна на изваденото табло. Разгледай добре. Ще видиш множество малки черни простотийки. Това са фасунките, на които са лампите за контролните уреди. Ще видиш и две по-големи фасунки (мисля, че те са кафяви). Те са за основната светлина на таблото. За да извадиш фасунката барабар с крушката, е необходимо да я завъртиш с четвърт оборот в която и да е посока. След това просто я издърпай. Провери дали крушката е излязла макар и с малко от нея. Ако трябва извади я и намести крачетата й. Постави я обратно във фасунката и я сложи пак на таблото, като я завъртиш отново с по същия начин. Без да сглобяваш таблото, провери дали сега ще прекъсва. Пусни си фаровете и леко раздвижи таблото (внимавай с кабелите де). Ако проблема е изчезнал, значи е било от това, ако не е, възможно е някоя спойка в самото табло да дава проблем. Тогава вече ще трябва да се обърнеш към специалист, но мисля че и тук във форума ще се намери кой да ти помогне.
Ако ти е неудобно да бърникаш така с фасунките, можеш да разкачиш кабелите от таблото. Те са на букси, и се изваждат като издърпаш първо черната пласмасова пластина (с формата на буквата П), намираща се точно върху буксите. След като я издърпаш, буксата излиза лесно, но бъди внимателен.
Съветвам те да си провериш всичките крушки, и да видиш няма ли някоя изгоряла лампа, или пък липсваща фасунка.
Така и така си разглобил таблото, обърни внимание колко ватови са ти основните лампи за осветление на таблото. Моите бяха 3W. Смених ги с 5W и не можеш да си представиш как красиво свети сега. Крушки можеш да си намериш на всякъде.
Сглоби таблото в обратен ред на горе написаното.
Дано съм ти бил полезен.
Ако съм прав, то фиксирането на проблема ще ти отнеме не повече от 20-тина минути. Говоря, при положение че си с Е30.
Самото табло (километражите и контролните уреди) се сваля лесно. Първо отвиваш двата винта, намиращи се от вътрешната страна на кузирката на таблото. Махаш кората, която ти е под волана и напипваш от вътрешната страна от ляво и от дясно по една врътка (падат се точно на нивото на копчето на фаровете но отвътре и са отляво и от дясно на волана) След като ги развиеш, издърпваш пластмасовия капак, намиращ се точно под арматурното табло и над корпуса на волана. Под него ще видиш още четири винта. Развий ги. Сега рамката на стъклото на таблото трябва безпроблемно да може да се свали. Последната стъпка е да развиеш нови два винта намиращи се отново от вътрешната страна на кузирката на таблото. Сега можеш свободно да издърпаш самото арматурно табло. Не се притеснявай, да приложиш малко натиск ако се налага. Като го издърпаш максимално към волана ще видиш, че в него влизат две или три букси. Засега не ги махай, опитай да си навреш муцуната между волана и предното стъкло, така че да виждаш задната страна на изваденото табло. Разгледай добре. Ще видиш множество малки черни простотийки. Това са фасунките, на които са лампите за контролните уреди. Ще видиш и две по-големи фасунки (мисля, че те са кафяви). Те са за основната светлина на таблото. За да извадиш фасунката барабар с крушката, е необходимо да я завъртиш с четвърт оборот в която и да е посока. След това просто я издърпай. Провери дали крушката е излязла макар и с малко от нея. Ако трябва извади я и намести крачетата й. Постави я обратно във фасунката и я сложи пак на таблото, като я завъртиш отново с по същия начин. Без да сглобяваш таблото, провери дали сега ще прекъсва. Пусни си фаровете и леко раздвижи таблото (внимавай с кабелите де). Ако проблема е изчезнал, значи е било от това, ако не е, възможно е някоя спойка в самото табло да дава проблем. Тогава вече ще трябва да се обърнеш към специалист, но мисля че и тук във форума ще се намери кой да ти помогне.
Ако ти е неудобно да бърникаш така с фасунките, можеш да разкачиш кабелите от таблото. Те са на букси, и се изваждат като издърпаш първо черната пласмасова пластина (с формата на буквата П), намираща се точно върху буксите. След като я издърпаш, буксата излиза лесно, но бъди внимателен.
Съветвам те да си провериш всичките крушки, и да видиш няма ли някоя изгоряла лампа, или пък липсваща фасунка.
Така и така си разглобил таблото, обърни внимание колко ватови са ти основните лампи за осветление на таблото. Моите бяха 3W. Смених ги с 5W и не можеш да си представиш как красиво свети сега. Крушки можеш да си намериш на всякъде.
Сглоби таблото в обратен ред на горе написаното.
Дано съм ти бил полезен.
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
!!Asen_X написа:
Така и така си разглобил таблото, обърни внимание колко ватови са ти основните лампи за осветление на таблото. Моите бяха 3W. Смених ги с 5W и не можеш да си представиш как красиво свети сега.
Ако смениш основните лампи с 5W няма ли да ти награяват прекалено много оранжевите покривала на крушките? Аз си свлих моето и даже 3w са го нагрявали много защото леко е започнало да се топи.

http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
Fast-and-Furious написа:!!Asen_X написа:
Така и така си разглобил таблото, обърни внимание колко ватови са ти основните лампи за осветление на таблото. Моите бяха 3W. Смених ги с 5W и не можеш да си представиш как красиво свети сега.
Ако смениш основните лампи с 5W няма ли да ти награяват прекалено много оранжевите покривала на крушките? Аз си свлих моето и даже 3w са го нагрявали много защото леко е започнало да се топи.
Да се топи... леле:!:
На мен засега не ми е изгоряла крушка, така че няма да ги сменям. Искам само да си реша проблема с прекъсването на осветлението

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани