Смяната на съединител.
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Значи сглобих днес колата отново и чудото стана! Съединителя ми отделя на 1 см от ламарината! :mha: За буксуване и дума не може да става!
Значи какви бяха проблемите при мен.
* Долна хидравлична помпа за съединилетя (Slave Clutch Cylinder) ми беше заминала.
* Спирачната ми течност беше под всякаква критика! Незнам поради какво но откакто съм купил колата (58000км) не съм я сменял!!! Беше станала като боза... Замених я след промиване с Fully Synthetic DOT4 Castrol Response. Длъжен съм да споделя че такава разлика се появи в спирачките ЧЕ НЕ МОЖАХ ДА ПОВЯРВАМ ЧЕ КОЛАТА МИ МОЖЕ ДА СПИРА ТОЛКОЗ БЪРЗО!!!
* Смених и аксиалният лагер, не че на стария му имаше нещо, но... 46 кинта е, и е на кофти място така че реших да го сменя...
* Притискателният диск не бе сложен както трябва от предишния "майстор" на колата. На самата чиния има 3 шпилки върху които трябва да се надене, но уви забелязах че не е бил на мястото си! Трите шпилки въобще не са били използвани и си личи как с времето са ожулили отвътре корпуса на притискателния...
* Феродовия диск бе изтрит с 4-5 десети така че си го монтирах стария. При това тоя дет бях купил беше някакъв Luk а оригиналния - Sacsh.
* Смених и маслата на скоростната кутия и дифа.
Съответно с BMW ATF D-2 и Castrol ZRJX 75W140
Това е всичко което направих.
Значи какви бяха проблемите при мен.
* Долна хидравлична помпа за съединилетя (Slave Clutch Cylinder) ми беше заминала.
* Спирачната ми течност беше под всякаква критика! Незнам поради какво но откакто съм купил колата (58000км) не съм я сменял!!! Беше станала като боза... Замених я след промиване с Fully Synthetic DOT4 Castrol Response. Длъжен съм да споделя че такава разлика се появи в спирачките ЧЕ НЕ МОЖАХ ДА ПОВЯРВАМ ЧЕ КОЛАТА МИ МОЖЕ ДА СПИРА ТОЛКОЗ БЪРЗО!!!
* Смених и аксиалният лагер, не че на стария му имаше нещо, но... 46 кинта е, и е на кофти място така че реших да го сменя...
* Притискателният диск не бе сложен както трябва от предишния "майстор" на колата. На самата чиния има 3 шпилки върху които трябва да се надене, но уви забелязах че не е бил на мястото си! Трите шпилки въобще не са били използвани и си личи как с времето са ожулили отвътре корпуса на притискателния...
* Феродовия диск бе изтрит с 4-5 десети така че си го монтирах стария. При това тоя дет бях купил беше някакъв Luk а оригиналния - Sacsh.
* Смених и маслата на скоростната кутия и дифа.
Съответно с BMW ATF D-2 и Castrol ZRJX 75W140
Това е всичко което направих.

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

DA WOLF написа:Значи сглобих днес колата отново и чудото стана! Съединителя ми отделя на 1 см от ламарината! :mha: За буксуване и дума не може да става!
...
Това е всичко което направих.
DA WOLF da karam li i moita da povtorish procedurata, nali naroda kazva, che povtorenieto e maika na znanieto



"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди


то всичко е много лесно! Хората в нета са прави че БМВ-тата са наи-грамотно сглобените и впоследствие удобни за ремонт коли... Аз така се кефих на всеки болт и гайка дето свалих че замалко да я сваля пак скоростната... :mha:
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

Re: re
DA WOLF написа:javor написа:toi izvednuj shte ti otkaje,no go smeni po burzo zashto shte naderesh diska.
Маи си прав че ще надера огледалния диск... Ще се сменява ко да се праи... Някой да знае продават ли в BG 'performance' съединители?
И още, трябва ли да свалям цялата скоростна кутия за тази операция??? Тука ми казват няква шмекерия че се разкачва само между мотора и ск. кутия и се сменя съединителя , като скоростната си остава да 'виси' на кардана. Ставало при Е30 318. Някой да има впечатления?
Няма как да стане без да се свали скоростната кутия. Като цяло тази операция е малко гадна. Аз те съветвам да си смениш и графитния лагер. И така и така ще си разковеш таралясника.
35 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани