Смяната на съединител.

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 05 Мар 2003, 18:56

Това със шайбите не съм го бил доразбрал правилно... Прави се за да се постигне обратния ефект... :oops:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 08 Мар 2003, 3:49

Значи сглобих днес колата отново и чудото стана! Съединителя ми отделя на 1 см от ламарината! :mha: За буксуване и дума не може да става!

Значи какви бяха проблемите при мен.

* Долна хидравлична помпа за съединилетя (Slave Clutch Cylinder) ми беше заминала.

* Спирачната ми течност беше под всякаква критика! Незнам поради какво но откакто съм купил колата (58000км) не съм я сменял!!! Беше станала като боза... Замених я след промиване с Fully Synthetic DOT4 Castrol Response. Длъжен съм да споделя че такава разлика се появи в спирачките ЧЕ НЕ МОЖАХ ДА ПОВЯРВАМ ЧЕ КОЛАТА МИ МОЖЕ ДА СПИРА ТОЛКОЗ БЪРЗО!!!

* Смених и аксиалният лагер, не че на стария му имаше нещо, но... 46 кинта е, и е на кофти място така че реших да го сменя...

* Притискателният диск не бе сложен както трябва от предишния "майстор" на колата. На самата чиния има 3 шпилки върху които трябва да се надене, но уви забелязах че не е бил на мястото си! Трите шпилки въобще не са били използвани и си личи как с времето са ожулили отвътре корпуса на притискателния...

* Феродовия диск бе изтрит с 4-5 десети така че си го монтирах стария. При това тоя дет бях купил беше някакъв Luk а оригиналния - Sacsh.

* Смених и маслата на скоростната кутия и дифа.
Съответно с BMW ATF D-2 и Castrol ZRJX 75W140

Това е всичко което направих. :lol:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 464
Регистриран на: 24.03.2002
Местоположение: София

Мнение от Ivan » 08 Мар 2003, 22:46

DA WOLF написа:Значи сглобих днес колата отново и чудото стана! Съединителя ми отделя на 1 см от ламарината! :mha: За буксуване и дума не може да става!

...

Това е всичко което направих. :lol:


DA WOLF da karam li i moita da povtorish procedurata, nali naroda kazva, che povtorenieto e maika na znanieto :D :D :D
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди


Аватар
Мнения: 2141
Регистриран на: 19.01.2002
Местоположение: Враца

Мнение от DA WOLF » 09 Мар 2003, 3:09

:lol: стига да имаш необходимите инструменти и условия (аз второто го нямам баш... питай ме как се сваля скоростна кутия без канал... :) )
то всичко е много лесно! Хората в нета са прави че БМВ-тата са наи-грамотно сглобените и впоследствие удобни за ремонт коли... Аз така се кефих на всеки болт и гайка дето свалих че замалко да я сваля пак скоростната... :mha:
DaWolf
ИзображениеИзображениеИзображение
:bowdown::bowdown::bowdown: forced induction M42B18

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 86
Регистриран на: 10.04.2003
Местоположение: София

Re: re

Мнение от bmw » 15 Апр 2003, 15:07

DA WOLF написа:
javor написа:toi izvednuj shte ti otkaje,no go smeni po burzo zashto shte naderesh diska.


Маи си прав че ще надера огледалния диск... Ще се сменява ко да се праи... Някой да знае продават ли в BG 'performance' съединители?

И още, трябва ли да свалям цялата скоростна кутия за тази операция??? Тука ми казват няква шмекерия че се разкачва само между мотора и ск. кутия и се сменя съединителя , като скоростната си остава да 'виси' на кардана. Ставало при Е30 318. Някой да има впечатления?


Няма как да стане без да се свали скоростната кутия. Като цяло тази операция е малко гадна. Аз те съветвам да си смениш и графитния лагер. И така и така ще си разковеш таралясника.

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook