Уреди
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
На е30ката съм направил тройник от датчика на маслото.
Едната страна се лови към филтъра,отдясно на тройника се лови
оригиналният датчик и отгорната страна се завива тръбичка
на който си правиш отвори за колкото си искаш датчици.
Дано ме разбра,че нямам снимки
на е30ката урудите най добре е да ги метнеш в барчето.

Едната страна се лови към филтъра,отдясно на тройника се лови
оригиналният датчик и отгорната страна се завива тръбичка
на който си правиш отвори за колкото си искаш датчици.
Дано ме разбра,че нямам снимки

на е30ката урудите най добре е да ги метнеш в барчето.
- S-stail
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
С какъм двг. си?
Н е е философия.
сваляш си датчика вземаш размери за да не опира некъде
и отиваш при бай стугар и си готов.
После слагай тефлонова лента навсякъде дет за севъват датчици.
Н е е философия.
сваляш си датчика вземаш размери за да не опира некъде
и отиваш при бай стугар и си готов.
После слагай тефлонова лента навсякъде дет за севъват датчици.
- small
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
или си потърси от фиат конзола за маслен филтър има изводи за охлаждане и за двата датчика тва от 1,3д 1,3тие и тем подобни но не всички имат 

- kocta
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 86
- Регистриран на: 14.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 540i/6
- Мечтае да кара: същото аа турбо
В уредчетата от той спеед имаше 4-творници с преходи всякакви.Едни алуминиеви.Аз ги използвам 

Time Attack Driver...
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
пак си в грешка колега
на м20 е на термостата
а на другите е на главата 




С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re:
S-stail написа:На е30ката съм направил тройник от датчика на маслото.
Едната страна се лови към филтъра,отдясно на тройника се лови
оригиналният датчик и отгорната страна се завива тръбичка
на който си правиш отвори за колкото си искаш датчици.
Дано ме разбра,че нямам снимки
на е30ката урудите най добре е да ги метнеш в барчето.
Колега, това което си направил е много яко.
Двигателя ми е М51. Налягането на маслото и турбото са важни стойности.
Вече поръчах барометър за турбото и датчик за налягането на маслото. Китайски, но се надявам да вържат работа.



Ти твоите уреди от къде ги взе? Къде са произведени?
И тоя тройник за маслото ще те помоля да го снимаш и да го качиш тука да се вижда.
Не ми е много ясно как да го направя, така че да отчита отново правилно налягането.
- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
Re: Уреди за налягане и темп. масло
Re: Уреди за налягане и темп. масло
Аз съм го направил като съм махнал датчика за налягането на маслото - този който е на масления филтър и съм сложил едно коляно 90 грядуса от хидравликите и към нея един тройник пак от хидравликите и на тях вече си направих на стругар муфи с резби на 10х1 че никъде нямаше тройници с такива резби.
Първоначално пробвах да уплътнявам с тефлонова лента и тройника кото си идва с уреда ама нестава, защото сутрин на студено като надуе 5+ бара и все сълзеше отнякъде а сега с хидравличните оплътнени с дифтунги и няма никакви ядове. Ще направя и снимки някой ден
Първоначално пробвах да уплътнявам с тефлонова лента и тройника кото си идва с уреда ама нестава, защото сутрин на студено като надуе 5+ бара и все сълзеше отнякъде а сега с хидравличните оплътнени с дифтунги и няма никакви ядове. Ще направя и снимки някой ден

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани