Теч на антифриз от парното

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1957
Регистриран на: 7.04.2008
Местоположение: ВТ
Пол: Мъж
Кара: E30 Е38
Детайли за колата: Не бие много на очи

Теч на антифриз от парното

Мнение от Transportera » 19 Дек 2009, 15:25

Колеги,някой ако е имал подобен проблем нека сподели :help: И така като пусна клапата на парното да духа топло на краката и антифриза теква по мокета и от двете страни,та въпроса ми е трябва ли да разглобя цялото арматурно табло ,че да стигна до самото парно понеже свалих кори барчета и тем подобни но пак не се вижда светлина в тунела :lol: и от какво може да се е появил самия теч :winky:
Изображение

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: Теч на антифриз от парното

Мнение от bigmurzi » 19 Дек 2009, 15:36

Клапан май беше .. :roll: виж търсачката :yes:
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2132
Регистриран на: 30.11.2005

Re: Теч на антифриз от парното

Мнение от porostorm » 19 Дек 2009, 16:19

Някои казват, че се сваля радиатора без да се сваля парното.
Аз съм разглобил м42 и м10 и на двете без сваляне на таблото радиатора няма начин да излезе.
Първо виж клапана, той се сваля по-лесно. Отпред в моторния отсег има ли теч там където влизат маркучите в купето?
:yes:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: Теч на антифриз от парното

Мнение от ///Явор » 19 Дек 2009, 16:49

радиатор на тези без клима излиза тегаво,ама не е нужно сваляне на таблото,просто си има пениз :mhihi: ..а тея с клима са елементарни
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 51
Регистриран на: 16.08.2006

Re: Теч на антифриз от парното

Мнение от assen_g » 20 Дек 2009, 17:03

Колега,мисла че ти е спукано радиаторчето на парното,колата с какав матор е.А апропо,двоен стоп ле ли е или троен.Аз имам двоен стоп м20б23 сас старата електроника и се сваля цялото табло да стигнеш до него ,а примерно имам познат с м20б25 троиния стоп,при тиях нещтата се получаяат барзо,лесно и достатачно грамотно,сваля се кората под волана и си ти.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 6.04.2005
Местоположение: СВИЩОВ
Пол: Мъж
Кара: E 36 1,8 i & DK E30
Мечтае да кара: e 30-ската си преобразена

Re: Теч на антифриз от парното

Мнение от staevski » 23 Дек 2009, 12:37

Transportera написа:Колеги,някой ако е имал подобен проблем нека сподели :help: И така като пусна клапата на парното да духа топло на краката и антифриза теква по мокета и от двете страни,та въпроса ми е трябва ли да разглобя цялото арматурно табло ,че да стигна до самото парно понеже свалих кори барчета и тем подобни но пак не се вижда светлина в тунела :lol: и от какво може да се е появил самия теч :winky:

Аз съм свалял 3-4 пъти моя и директно си вадя таблото, по-удобно е за работа, при мен беше протекло от пласмата дето е щампован радиатора - но пък дано не ти е радиаторчето щото може и маркуче и клапанче да е. Успех :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 15.11.2008
Местоположение: Габрово
Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА

Re: Теч на антифриз от парното

Мнение от rahoGabroveca » 24 Дек 2009, 0:33

най вероятно радиаторче на парното, таблото не се сваля!
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 205
Регистриран на: 15.01.2009
Местоположение: Свищов
Кара: Е30 318i
Мечтае да кара: Комби

Re: Теч на антифриз от парното

Мнение от Стаевски » 25 Дек 2009, 22:59

staevski написа:
Transportera написа:Колеги,някой ако е имал подобен проблем нека сподели :help: И така като пусна клапата на парното да духа топло на краката и антифриза теква по мокета и от двете страни,та въпроса ми е трябва ли да разглобя цялото арматурно табло ,че да стигна до самото парно понеже свалих кори барчета и тем подобни но пак не се вижда светлина в тунела :lol: и от какво може да се е появил самия теч :winky:

Аз съм свалял 3-4 пъти моя и директно си вадя таблото, по-удобно е за работа, при мен беше протекло от пласмата дето е щампован радиатора - но пък дано не ти е радиаторчето щото може и маркуче и клапанче да е. Успех :yes:


Таблото не се сваля, ама зависи колко килограма .....си :winky:
А нали клапанчето спира само от едната страна охл.течност? :kuku: би трябвало да тече винаги при топъл двигател-нали системата държи към 1 atm.!?

Staevski ,ти на синята ли Е30 си го правил това :clap:
Стаевски

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook