Мъничко въпроси....
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- Новини
-
Мъничко въпроси....
Дано ми помогнете с така нужната информация. Ще се постарая да не са максимално глупави и досадни.
1. Съединителя ми отделя доста високо. Допускам че е за смяна но дали ще се отърва само с феродовия диск? Не ми хъркат скоростите и си влизат идеално.
2. Предните ми гуми са различни като шарка и марка. За момент ще оставя фрапиращия факт, че едната е със солиден балон и съответно леко крива джанта и ще наблегна на въпроса има ли вероятност заради различната шарка да си разбия и раздрънкам предницата (лагери и щуротий)? Като сменям ще ги сменям и двете но за момента май по-належащ е съединителя.
3. Искам да сменя маслото и искам да разбера кой е най-добрият избор.
4. Сменя ли се маслото в скоростната кутия и идейно ли е да го сменя когато сменям и съединителя. Какво масло да сложа?
5. Смяна ще последва и на агренажен ремък. Цена? Марка?
6. Перката ми върти и при студена кола .....това нормално ли е? Малко вие или пък така ми се струва. Пластмасорията в която влиза перката (закрепения "кожух" на радиатора) е потрошена и е налице само една част от въпросната джаджа ....малко опира перката в нея от време на време. Да се притеснявам ли или може да почака замяната?
7. Понякога (рядко) при навъртане на пълен ляв или десен волан се чува солидно съществено кратко изскърцване (желязо в желязо). Не се получава винаги и май го има само когато съм на задна скорост и въртя волана но може и така да ми се струва и да е независимо от скороста. Имате ли идея от какво може да е?
8. Като погледна откъм двигателя тръбите излизащи от генерацията и между двечките има една джаджа като букса която влиза в нещо поставено точно между тях. Кабела излизащ от там отива нейде и не е безпризорен
Това да не е катализатор?!?....или?
9. Гледах някъде из форумите преди време тема свързана с наличието на вода в багажника, по-точно в нишите отляво или отдясно в багажника. При мен се събира от лявата страна. Някой успя ли да открие откъде влиза тя? Не е откъм калника ....не виждам и проблеми с уплътнението на багажника.
10. Как се маха емблемата на багажника. Моята е в окаяно състояние но не виждам начин да я разкарам камо ли как да сложа новата без да използвам БГ методи с къртене и лепене.
11. Някой идиот (бившата собственичка най-вероятно) беше сложил надпис на багажника 323. Разкарах цифрите но остана някаква мека простотия здраво залепнала за боята. Нещо като черен лепкащ слой дунапрен. Имате ли идея как да го разкарам от там без да нараня боята. Опитах с вода но не става.
12. Антената ми е автоматична. Излиза и се прибира при махане на панела на касетофона. Когато се прибере цялата се чувя зверско тракане. Същото става и при разгъването - разгъва се цялата и пак тракане няколко пъти. Сякаш се опитва още да я разгъне или още да я прибере. Свалих я, разглобих я но нищо нередно не видях. Има някаква лентова пружина вътре ....може би е възможно тя да се е пренатегнала и да прави допълнителни ненужни обороти. Да имате идея как да го оправя?
13. На панела от който се настройва парното .....точно отдясно на регулаторите имам място за копче но вместо такова там има просто пластмасова пластина с дупка. Какво е имало там? Какво трябва да има там и при каква екстра си го има там?
Въпросите май станаха множко. Извинявам се предварително че пълня форума с глупави въпроси но се надявам че ще ми помогнете. Благодаря предварително.
1. Съединителя ми отделя доста високо. Допускам че е за смяна но дали ще се отърва само с феродовия диск? Не ми хъркат скоростите и си влизат идеално.
2. Предните ми гуми са различни като шарка и марка. За момент ще оставя фрапиращия факт, че едната е със солиден балон и съответно леко крива джанта и ще наблегна на въпроса има ли вероятност заради различната шарка да си разбия и раздрънкам предницата (лагери и щуротий)? Като сменям ще ги сменям и двете но за момента май по-належащ е съединителя.
3. Искам да сменя маслото и искам да разбера кой е най-добрият избор.
4. Сменя ли се маслото в скоростната кутия и идейно ли е да го сменя когато сменям и съединителя. Какво масло да сложа?
5. Смяна ще последва и на агренажен ремък. Цена? Марка?
6. Перката ми върти и при студена кола .....това нормално ли е? Малко вие или пък така ми се струва. Пластмасорията в която влиза перката (закрепения "кожух" на радиатора) е потрошена и е налице само една част от въпросната джаджа ....малко опира перката в нея от време на време. Да се притеснявам ли или може да почака замяната?
7. Понякога (рядко) при навъртане на пълен ляв или десен волан се чува солидно съществено кратко изскърцване (желязо в желязо). Не се получава винаги и май го има само когато съм на задна скорост и въртя волана но може и така да ми се струва и да е независимо от скороста. Имате ли идея от какво може да е?
8. Като погледна откъм двигателя тръбите излизащи от генерацията и между двечките има една джаджа като букса която влиза в нещо поставено точно между тях. Кабела излизащ от там отива нейде и не е безпризорен

9. Гледах някъде из форумите преди време тема свързана с наличието на вода в багажника, по-точно в нишите отляво или отдясно в багажника. При мен се събира от лявата страна. Някой успя ли да открие откъде влиза тя? Не е откъм калника ....не виждам и проблеми с уплътнението на багажника.
10. Как се маха емблемата на багажника. Моята е в окаяно състояние но не виждам начин да я разкарам камо ли как да сложа новата без да използвам БГ методи с къртене и лепене.
11. Някой идиот (бившата собственичка най-вероятно) беше сложил надпис на багажника 323. Разкарах цифрите но остана някаква мека простотия здраво залепнала за боята. Нещо като черен лепкащ слой дунапрен. Имате ли идея как да го разкарам от там без да нараня боята. Опитах с вода но не става.
12. Антената ми е автоматична. Излиза и се прибира при махане на панела на касетофона. Когато се прибере цялата се чувя зверско тракане. Същото става и при разгъването - разгъва се цялата и пак тракане няколко пъти. Сякаш се опитва още да я разгъне или още да я прибере. Свалих я, разглобих я но нищо нередно не видях. Има някаква лентова пружина вътре ....може би е възможно тя да се е пренатегнала и да прави допълнителни ненужни обороти. Да имате идея как да го оправя?
13. На панела от който се настройва парното .....точно отдясно на регулаторите имам място за копче но вместо такова там има просто пластмасова пластина с дупка. Какво е имало там? Какво трябва да има там и при каква екстра си го има там?
Въпросите май станаха множко. Извинявам се предварително че пълня форума с глупави въпроси но се надявам че ще ми помогнете. Благодаря предварително.
4: маслото и в скоростите и в диференциала е готино да се смени.
7: и при мен прищраква - така 4е ако разбереш отговора - направо ми пиши ли4но съпбщение - изказаха предположение 4е може да превърта едната от пружините
8: т'ва ти е ламбда-сондата
10: емблемата : доколкото знам се маха директно тя е залепена.
peace
7: и при мен прищраква - така 4е ако разбереш отговора - направо ми пиши ли4но съпбщение - изказаха предположение 4е може да превърта едната от пружините
8: т'ва ти е ламбда-сондата
10: емблемата : доколкото знам се маха директно тя е залепена.
peace
~karmapa chenno~
- I.Voykov
- по-добре 2л пепси от 1.6л хонда
-
- Мнения: 5880
- Регистриран на: 8.03.2002
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери в гаража
Ще споделя каквото мога от моя скромен опит, но най-добре може да ти отговори Роската.
1. Много е възможно да се отървеш само с феродвия диск.
2. За мене това е равно на самоубийство, поне за читави гуми трябва да се отделят пари, за разбоването на предницата незнам, но ми се струва че е доста възможно да и влиаят различните гуми.
3. За този мотор според мен е най-добре да сложиш минерално или полусинтетично масло. Марката е Castrol, но най-добре е ако можеш да разбереш с какво масло е карана колата досега и да сложиш същото.
4. Хубаво е да го смениш защото все пак и то остарява а и не е много слъпо. Марка мога да ти препоръчам Lemfiorder (ако така се пише).
5. Погледни си ангренажния ремък и ако има каквито и да е признаци за износване сменяй, защото ако той здаде последниците ще са трагични. За марка и цена не мога да ти помогна защото аз съм с верига.
6. Възможно е да ти е зацепена перката поради скапване на силиконовата джаджа преди време, този вариант не е лош (но не е оригинален). За джаджата която е около перката не е лошо да я смениш, но не е задължително (може да почака).
7. Нямам идея
8. Ламбда сондата
9. При мен никога не е влизала вода и незнам откъде може да идва.
10.Единствения вариант (поне при мен) е да подложиш парцалче под една отверка (малка) и да я откъртиш. Парцалчето е за да не си нараниш боята.
11. Във темата на 3С "Направи си сам" има линк на едно Е46 и човека точно обяснва как се маха (с някакъв спрей и машина за топъл въздух).
12. Най-вероятно е пружината ,както сам си предположил.
13. Попринцип там седят двете копчета на климатика, иначе има пластмасова пластинка а дупката която имаш може да е от лампичка на аларма (или от много други неща).
Надявам се да съм ти бил поне малко полезен.
1. Много е възможно да се отървеш само с феродвия диск.
2. За мене това е равно на самоубийство, поне за читави гуми трябва да се отделят пари, за разбоването на предницата незнам, но ми се струва че е доста възможно да и влиаят различните гуми.
3. За този мотор според мен е най-добре да сложиш минерално или полусинтетично масло. Марката е Castrol, но най-добре е ако можеш да разбереш с какво масло е карана колата досега и да сложиш същото.
4. Хубаво е да го смениш защото все пак и то остарява а и не е много слъпо. Марка мога да ти препоръчам Lemfiorder (ако така се пише).
5. Погледни си ангренажния ремък и ако има каквито и да е признаци за износване сменяй, защото ако той здаде последниците ще са трагични. За марка и цена не мога да ти помогна защото аз съм с верига.
6. Възможно е да ти е зацепена перката поради скапване на силиконовата джаджа преди време, този вариант не е лош (но не е оригинален). За джаджата която е около перката не е лошо да я смениш, но не е задължително (може да почака).
7. Нямам идея

8. Ламбда сондата
9. При мен никога не е влизала вода и незнам откъде може да идва.
10.Единствения вариант (поне при мен) е да подложиш парцалче под една отверка (малка) и да я откъртиш. Парцалчето е за да не си нараниш боята.
11. Във темата на 3С "Направи си сам" има линк на едно Е46 и човека точно обяснва как се маха (с някакъв спрей и машина за топъл въздух).
12. Най-вероятно е пружината ,както сам си предположил.
13. Попринцип там седят двете копчета на климатика, иначе има пластмасова пластинка а дупката която имаш може да е от лампичка на аларма (или от много други неща).
Надявам се да съм ти бил поне малко полезен.

http://WWW.BMWBG.CLUB
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Are you ///M enough ...?
- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
6.Моята сьЩо се вьрти постоянно но мислия 4е оригинално си е така.
Пластмасовата кора около перката е препорь4ително да се смени 3аЩото като я няма перката не може да направи необходимия вакуум и не охлажда добре.
Пластмасовата кора около перката е препорь4ително да се смени 3аЩото като я няма перката не може да направи необходимия вакуум и не охлажда добре.
1. Много неща може да са... Феродов, притискателен, главен или спомагателен цилиндър (виж и аксиалният лагер)
2. Гумите особено предните трябва да са досущ еданкви а джантите особено предните идеално прави!
3.
Наи-добрият избор е или CAstrol TWS или Castrol Formula RS Но за твоят двигател мисля Castrol Magnatec е наи-добре...
4. Разбира се че се сменя. Като идеш в Дару ще ти кажат за твоята кола какво е точно маслото. По принцип е специално на БМВ и наи-вероятно ще да е Automatic Transmission Fluid ATF D2 (червено на цвят) но все пак си провери... Капацитета на скоростната ти кутия е 1150мл.
5. В Дару само за ангренаж!Там ще ти кажат какъв точно.
6.1. Перката по принцип си се върти, но при студена кола трябва да е по-бавно а после като зацепи муфата - по-бързо. Лично аз лисля че дори и да не е в първеа младост виско муфата може да си бачка безпроблемно още години наред... Само ако вземе да мята (бие) тогава - сменяй защото ще си иде жодната помпа.
6.2. Това виене не мисля че ти е от перката а от водната помпа.
6.3. Е що за немърливост??? Отстрани я да не трие в кожуха....
7. Провери си каретата на кормилната уредба. Има ли луфт волана???
8. Не е катализатор, ламбдасонда е. Кабелите от нея отиват в ECU-то.
9. И аз имах този проблем отляво и много други. Парадоксално обаче остава това откъде наистина влиза???? Пробивай отдолу 2мм отвор и не се бои!
10. Емблемата (оригиналната) седи закрепена с 2 шпилки. Вади се много лесно с отверка но подложи под отверката нещо да не съсипеш боята.
11. На всека що годе сносна авто-мивка ще го разкарат без проблем... Малко химия и паростуйка трябва...
12. Нямам идея...
13. Там не седи ли врътката за вентилатора???
2. Гумите особено предните трябва да са досущ еданкви а джантите особено предните идеално прави!
3.

4. Разбира се че се сменя. Като идеш в Дару ще ти кажат за твоята кола какво е точно маслото. По принцип е специално на БМВ и наи-вероятно ще да е Automatic Transmission Fluid ATF D2 (червено на цвят) но все пак си провери... Капацитета на скоростната ти кутия е 1150мл.
5. В Дару само за ангренаж!Там ще ти кажат какъв точно.
6.1. Перката по принцип си се върти, но при студена кола трябва да е по-бавно а после като зацепи муфата - по-бързо. Лично аз лисля че дори и да не е в първеа младост виско муфата може да си бачка безпроблемно още години наред... Само ако вземе да мята (бие) тогава - сменяй защото ще си иде жодната помпа.
6.2. Това виене не мисля че ти е от перката а от водната помпа.
6.3. Е що за немърливост??? Отстрани я да не трие в кожуха....
7. Провери си каретата на кормилната уредба. Има ли луфт волана???
8. Не е катализатор, ламбдасонда е. Кабелите от нея отиват в ECU-то.
9. И аз имах този проблем отляво и много други. Парадоксално обаче остава това откъде наистина влиза???? Пробивай отдолу 2мм отвор и не се бои!
10. Емблемата (оригиналната) седи закрепена с 2 шпилки. Вади се много лесно с отверка но подложи под отверката нещо да не съсипеш боята.
11. На всека що годе сносна авто-мивка ще го разкарат без проблем... Малко химия и паростуйка трябва...
12. Нямам идея...

13. Там не седи ли врътката за вентилатора???
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

7. ако имаш хидравлика на волана - и при мен е така. в този случай да си знаеш: никога не навъртай волана до край, никога не го задържай много навъртян за повече от 5 секунди и винаги го оставяй изправен когато оставяш колата паркирана.
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди
- Новини
-
Иване, май написаното от теб е най-логичното относно седмия въпрос.
Мисля че имам хидравлика на волана. Често го навъртам до пълна степен а колата я паркирам винаги с навъртян ляв волан за да си спестя гепването на предните джанти. Явно ще променя "военната" стратегия
Дали съм успял да прецакам нещо вече?!?
Мисля че имам хидравлика на волана. Често го навъртам до пълна степен а колата я паркирам винаги с навъртян ляв волан за да си спестя гепването на предните джанти. Явно ще променя "военната" стратегия

- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
-
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
ако ти е със серво волана скърцането може да е от затормозяването на двигателя,защото все пак върти и помпата на сервоусилвателя,а на малки обороти нямаш достатъчно мощност.ако е това го има при всички коли със серво.
един съсед си паркира колата много близо до други,оставя около 1-2 см от едната страна(навсякъде има коли,които не се движат) и засега не са му взели джантите
един съсед си паркира колата много близо до други,оставя около 1-2 см от едната страна(навсякъде има коли,които не се движат) и засега не са му взели джантите

След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
Re: Мъничко въпроси....
Zdravei,
spored men sled kato ti otdelja visoko suedinitelja znaci e vreme za snjana.
Ot nachalao karax s MOBIL-1 5W-50,sega sum s OMW 15w40
imam razxod na maslo na 1800-2000 km. 0,700gr Spored LANDSHARK
tova e v granicite.
Za ANGRENAZEN REMUK skoro go smenjax s LEMFURDER 127 zuba za sumata ot 25 lv.(proveri kolko zuba e tvoja REMUK)
VODA v bugaznika njamam,no si proveri uplatnenjata ot GUMA na AVTOMATICNATA ANTENA,moze ot tam dase pulni bagaznika v ljavo.
Avtomaicnata antena spored men imash prevurtjan zub na golqmata zubcatka,nezacepva navreme i se cuva preshtarkvaneto(predi dase zadeistva izklucvatelq)
spored men sled kato ti otdelja visoko suedinitelja znaci e vreme za snjana.
Ot nachalao karax s MOBIL-1 5W-50,sega sum s OMW 15w40
imam razxod na maslo na 1800-2000 km. 0,700gr Spored LANDSHARK
tova e v granicite.
Za ANGRENAZEN REMUK skoro go smenjax s LEMFURDER 127 zuba za sumata ot 25 lv.(proveri kolko zuba e tvoja REMUK)
VODA v bugaznika njamam,no si proveri uplatnenjata ot GUMA na AVTOMATICNATA ANTENA,moze ot tam dase pulni bagaznika v ljavo.
Avtomaicnata antena spored men imash prevurtjan zub na golqmata zubcatka,nezacepva navreme i se cuva preshtarkvaneto(predi dase zadeistva izklucvatelq)
!!Asen_X написа:Иване, май написаното от теб е най-логичното относно седмия въпрос.
Мисля че имам хидравлика на волана. Често го навъртам до пълна степен а колата я паркирам винаги с навъртян ляв волан за да си спестя гепването на предните джанти. Явно ще променя "военната" стратегияДали съм успял да прецакам нещо вече?!?
едва ли си прецакал, но си следи нивото на хидравличната течност и ако се налага да доливаш често ... не е читава работата

също проверявай понякога за теч от хидравличните рейки на волата, виждал съм на коли с хидравлика да капе от маншоните. ако имаш съмнения, че нещо не е наред - специалист да види колата!
"Око за око, и скоро целият свят ще бъде сляп." - Махатма Ганди
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани