По-късо движение на лоста за скоростите?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
По-късо движение на лоста за скоростите?
Да не би някой да знае как да си направя по-късо движението на лоста за скоростите? Страваше лесно кат веднаж си свалил скоростната, ама пустия сайт дето го описваха тфа как става съм го затрил нейде...
*&^$%*^%@%$!@$ 


DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

Вече е завършено! Стана НЕВЕРОЯТНО!!! Лоста вече ми мърда 1,5 - 2см напред и 2 назад! на старт вече ще бия Пилето!
Само да станат снимките ще направя страница с инфото, и който иска може да си го направи...
PS Вече я няма мизерната втора , при която си биех лакътя в задната седалка :mha:

Само да станат снимките ще направя страница с инфото, и който иска може да си го направи...
PS Вече я няма мизерната втора , при която си биех лакътя в задната седалка :mha:
DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

Няма проблем понеже съм направил снимки на процедурата, ще направя всичко грамотно когато те станат готови.
Днес между другото направих малка корекция защото не бях забелязал че като включвам на 5-та имаше някакво леко стържене а то било защото тостчето опирало в карето когато насиля много надясно лоста за скоростите. Но вече всичко е фиксирано и ще поместя инфо как изрично да го избегнте тоя проблем...
Днес между другото направих малка корекция защото не бях забелязал че като включвам на 5-та имаше някакво леко стържене а то било защото тостчето опирало в карето когато насиля много надясно лоста за скоростите. Но вече всичко е фиксирано и ще поместя инфо как изрично да го избегнте тоя проблем...

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

Мда прав си! Но рпи мене сила - дал Господ... :mha: :mha:
А иначе линка е добър и много подробен (вече се чудя заслужава ли си да правя и аз...).
Но при мен реших проблема като просто заварихме една втулка със същите размери (външен, вътрешен диаметър и дължина) под оригиналната, като това спаси рязането на оригиналната и също така ако искаш пак да си минеш към оригиналното превключване на скоростите, само трябва да изкубеш рейката и да я пъхнеш в по-горната втулка...
Обаче малко ще трябва да я пилна защото като натисна лоста силно надолу или включа 5-та по-грубо от нормално, съвсем леко усещам че ми тръква във кардана... стрмях се да е максимално увеличено рамото, за максимално късо движение, ама тъпия кардан не позволява много много.....
(те затва тия от линка са сменили и реики и пръстени и още 100 неща...)
А иначе линка е добър и много подробен (вече се чудя заслужава ли си да правя и аз...).
Но при мен реших проблема като просто заварихме една втулка със същите размери (външен, вътрешен диаметър и дължина) под оригиналната, като това спаси рязането на оригиналната и също така ако искаш пак да си минеш към оригиналното превключване на скоростите, само трябва да изкубеш рейката и да я пъхнеш в по-горната втулка...

Обаче малко ще трябва да я пилна защото като натисна лоста силно надолу или включа 5-та по-грубо от нормално, съвсем леко усещам че ми тръква във кардана... стрмях се да е максимално увеличено рамото, за максимално късо движение, ама тъпия кардан не позволява много много.....

DaWolf


:bowdown::bowdown: forced induction M42B18


.jpg)

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани