бмв-то умря :(
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Сони не е писал числа...sonny написа:... мериш налягането на бензина, ако не идва изобщо или е слабо...

Fuel pressure checks (fuel injection engines)
Fuel system pressure (relative to intake manifold pressure)
3-Series (E30)
316i with M40/B16 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.0 ± 0.06 bars
318i with M10/B18 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 to 3.0 bars
318i with M40/B18 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.0 ± 0.06 bars
320i with M20/B20 engine (L-Jetronic) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 to 3.0 bars
320i with M20/B20 engine (Motronic) . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 ± 0.05 bars
325i with M20/B25 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.0 ± 0.05 bars
5-Series (E28/”old-shape”)
All models . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 to 3.0 bars
5-Series (E34/”new-shape”)
518i with M40/B18 engine . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3.0 ± 0.06 bars
All other models . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.5 to 3.0 bars
Fuel system hold pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2.1 bars
Fuel pump maximum pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6.3 to 6.9 bars
Fuel pump hold pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5.5 bars
Transfer pump pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 0.28 to 0.35 bars
Как се пробва - т.3
Трябва да си бая силен в пръстите да спреш 7атм

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
5,5 е pump hold, не system
Ако има с 5б на инжекторите, не са слезли така от конвейера

Ако има с 5б на инжекторите, не са слезли така от конвейера

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
mnh написа:Закачаме манометър-а след бензиновия филтър и там при въртене на стартер трябва да покаже около 3амтосфери така ли?
За момента помпата не покачва наляганетече си лекичко от помпата,даже май неможе да се говори за налягане
![]()
При какви условия тази помпа губи свойството да натиска горивото? ебаси
износване на помпата, блокиране от боклук, понижено напрежение. Напрежението може да спадне, както от слаб акумулатор, така и от лоши връзки, нагорели релета и прочие, затова ти бях писал да вземеш кабел директно от акумулатора

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
напрежението до крайната букса е около 14волта при въртене на стартер.sonny написа:mnh написа:Закачаме манометър-а след бензиновия филтър и там при въртене на стартер трябва да покаже около 3амтосфери така ли?
За момента помпата не покачва наляганетече си лекичко от помпата,даже май неможе да се говори за налягане
![]()
При какви условия тази помпа губи свойството да натиска горивото? ебаси
износване на помпата, блокиране от боклук, понижено напрежение. Напрежението може да спадне, както от слаб акумулатор, така и от лоши връзки, нагорели релета и прочие, затова ти бях писал да вземеш кабел директно от акумулатора
Лично си мисля,че е от износване на помпата...но това не ме топли пак си трябва нова помпа..

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
На маркуча след филтъра - "Fuel pump maximum pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6.3 to 6.9 bars"
14V мериш между двете клеми на помпата или между едната и купето? И минуса може да е проблем
.
Филтъра също може да е запушен
.
14V мериш между двете клеми на помпата или между едната и купето? И минуса може да е проблем

Филтъра също може да е запушен

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

филтъра е пропусклив .ivantchoG написа:На маркуча след филтъра - "Fuel pump maximum pressure . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6.3 to 6.9 bars"
14V мериш между двете клеми на помпата или между едната и купето? И минуса може да е проблем.
Филтъра също може да е запушен.
Между двете клеми на помпата меря.т.е. на буксата.
7бара почти,на маркуча след филтъра


Явно играта е в налягането.
Интересно пробвах друга помпичка пак от М40 потопяема но НЕ стана
после се замислих,че колата от която я взех е на газ и кой знае помпата колко е била в час и тя
Сложих нова/даде втора ръка/ помпичка от М40Б18 врът и запали.. работи си добре...
На новата помпа налягането не съм го мерил,но предполагам е достатъчно.
Благодаря на всички!
Интересно пробвах друга помпичка пак от М40 потопяема но НЕ стана


Сложих нова/даде втора ръка/ помпичка от М40Б18 врът и запали.. работи си добре...
На новата помпа налягането не съм го мерил,но предполагам е достатъчно.
Благодаря на всички!

- dancenation
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 630
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: E30 324TD '88
- Мечтае да кара: Custom made e30 with шукариии батко
- Детайли за колата: E30 1987 10'th october grey mettalic 203/7 4 door Diesel 324 td (turbo-diesel)Mechanical Fuel Pump,Xenon lights,
- terziev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 288
- Регистриран на: 11.07.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: mega10B18
44 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot]