Километража отказва да работи - e30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Не видях някой да попита за предпазителя.....
Целия електронен блок вършещ работата на скоростомер и километраж се захранва отделно през стояпем предпазител тип "бушон" означен с номер "12" в редицата такива....
Целостта на датчика се проверява лесно с мултицет. Самия датчик представлява "рид-ампула" + магнит... "перката" която е в диф-а пресича полето (магнитното) и ампулата прекъсва веригата. От схемата лесно ще се ориентираш за цветовете които идват до таблото.
Датчика може да провериш отзад докато е вдигната на крик и свържеш мултицет м/у двете клеми на датчика. Мултицета трябва да отчита наличието на верига и при завъртане на колелата трябва да редуващо се наличие и неналичие на такава.
Линиите до таблото можеш да провериш по същия начин но гледаш за верига м/у клеми 31 и 31b които влизат от "дънната платка" на таблото ти в самия скоростомер. Това са 4-те пин-а които го свързват с основата на таблото и са означени на самите платки.
П.П: Незнайно защо файлът със схемата който е 40кб надхвърля горната граница от 256кб .... съответно не мога да приложа схемата. Изрових ти я из нета. Схемата която те интересува се намира на страница 63
http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e30/e30_86.pdf

Целия електронен блок вършещ работата на скоростомер и километраж се захранва отделно през стояпем предпазител тип "бушон" означен с номер "12" в редицата такива....
Целостта на датчика се проверява лесно с мултицет. Самия датчик представлява "рид-ампула" + магнит... "перката" която е в диф-а пресича полето (магнитното) и ампулата прекъсва веригата. От схемата лесно ще се ориентираш за цветовете които идват до таблото.
Датчика може да провериш отзад докато е вдигната на крик и свържеш мултицет м/у двете клеми на датчика. Мултицета трябва да отчита наличието на верига и при завъртане на колелата трябва да редуващо се наличие и неналичие на такава.
Линиите до таблото можеш да провериш по същия начин но гледаш за верига м/у клеми 31 и 31b които влизат от "дънната платка" на таблото ти в самия скоростомер. Това са 4-те пин-а които го свързват с основата на таблото и са означени на самите платки.
П.П: Незнайно защо файлът със схемата който е 40кб надхвърля горната граница от 256кб .... съответно не мога да приложа схемата. Изрових ти я из нета. Схемата която те интересува се намира на страница 63
http://www.armchair.mb.ca/~dave/BMW/e30/e30_86.pdf


Икономията на суровини, материали и енергия - дълг на всеки!
Иначе най-обичам да седя накрай света, да си клатя краката и да плюя в нищото...
Он-борд Е28 3.5 Turbo http://www.youtube.com/watch?v=tXzeYgEsbuA
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани