Проблем табло/датчик ...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Освен през гайката, уреда за температурата (и тоя за бензина), ползват още два проводника през едни пишки на платката.
Но щом проблема е един и същ с две различни табла, по-вероятно е извън таблата. "От време на време е нормално" - непостоянна връзка.
Опитай да караш без кората над педалите. Когато не работи нормално - бръкни с ръка и размърдай десния сноп кабели зад таблото. Виж дали има положение, при което си показва нормално. При мен километража не работеше заради лоша връзка "проводник - обувка" в куплунга зад километража. Механично беше ОК, а електрически 50/50...
Но щом проблема е един и същ с две различни табла, по-вероятно е извън таблата. "От време на време е нормално" - непостоянна връзка.
Опитай да караш без кората над педалите. Когато не работи нормално - бръкни с ръка и размърдай десния сноп кабели зад таблото. Виж дали има положение, при което си показва нормално. При мен километража не работеше заради лоша връзка "проводник - обувка" в куплунга зад километража. Механично беше ОК, а електрически 50/50...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- rahoGabroveca
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 15.11.2008
- Местоположение: Габрово
- Кара: ЛЯСТОВИЦА С РАМКА
longy написа:В тоя ред на мисли.....същият проблем на 3-ен стоп как се отстранява,само че при мен докато загрее колата си отчита вярно.Наближи ли средата започва да се мятка(ама не винаги)
на тебе ти е от термостата, а на колегата дет е пуснал темата , малко вероятно да е това, по скоро скапани табла,трудно се намира читаво
- nabora
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 299
- Регистриран на: 21.03.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: 1987 e30
При мен температурата преди време започна да се бъгва и понякога се друскаше стрелката. Сега е постоянно в червеното... Свалих таблото и презапоих спойките. Ефект нямаше. Сложих моя температурен уред на друго табло и пак в червеното. Пробвах с друга платка(тази долната с батерииките) и температурата се оправи с нея. Сложих моята и пак не работеше. Разходомера също дефектира. Незнам дали при смяната на платките се получи или после.За кратко ми беше прекъснал и оборотомера на следващия ден. Надявам се скоро да сменя пустата платка и всичко да заработи отново нормално
- Morricone
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 15.09.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: '93 E30 Convertible
- Мечтае да кара: E31 ALPINA B12
днес експериментирах ... когато колата работи на обороти и то точно 1000 ... уреда показва точно .... когато дам гас стрелката залепва в нулата ..направо се мъчи да слезе и под нулата ако може ... ако я остая да паднат оборотите и понеже на пропан като не е загряла дуржи към 500 оборота и стрелката залепва в червеното ... и така ...
500 оборота ... 100 градуса +++
1000 оборота ... показва точно
1000++ .... залепва на нулата
голяма схема ... днеска тествах да размърдам буксата... почистих всички букси ... стегнах оная гайка отзаде ... и същия уй ... поне хванах цаката как да проверя колко е загряла ... дори и да почне да се мятка .. с малко форсиране си залепва на верните градуси ... пиша проблема в графа ЕГН на колата и ще си карам така.... след 5тото сваляне на таблото вече не ми се занимава.... благодаря за съдехствието на всички колеги ... някой ден ако ми се занимава пак ще разнищя загадката ...
500 оборота ... 100 градуса +++
1000 оборота ... показва точно
1000++ .... залепва на нулата
голяма схема ... днеска тествах да размърдам буксата... почистих всички букси ... стегнах оная гайка отзаде ... и същия уй ... поне хванах цаката как да проверя колко е загряла ... дори и да почне да се мятка .. с малко форсиране си залепва на верните градуси ... пиша проблема в графа ЕГН на колата и ще си карам така.... след 5тото сваляне на таблото вече не ми се занимава.... благодаря за съдехствието на всички колеги ... някой ден ако ми се занимава пак ще разнищя загадката ...
- bigmurzi
- драфтаджия
-
- Мнения: 2793
- Регистриран на: 9.04.2006
- Местоположение: София
- Кара: '93 316ix Touring
- Мечтае да кара: далеч
- Детайли за колата: Хубавица =)
Morricone написа:днес експериментирах ... когато колата работи на обороти и то точно 1000 ... уреда показва точно .... когато дам гас стрелката залепва в нулата ..направо се мъчи да слезе и под нулата ако може ... ако я остая да паднат оборотите и понеже на пропан като не е загряла дуржи към 500 оборота и стрелката залепва в червеното ... и така ...
500 оборота ... 100 градуса +++
1000 оборота ... показва точно
1000++ .... залепва на нулата
голяма схема ... днеска тествах да размърдам буксата... почистих всички букси ... стегнах оная гайка отзаде ... и същия уй ... поне хванах цаката как да проверя колко е загряла ... дори и да почне да се мятка .. с малко форсиране си залепва на верните градуси ... пиша проблема в графа ЕГН на колата и ще си карам така.... след 5тото сваляне на таблото вече не ми се занимава.... благодаря за съдехствието на всички колеги ... някой ден ако ми се занимава пак ще разнищя загадката ...
точно тоя проблем с температурата не е добре да го оставяш с оправдание ЕГН, щото сега лято иде


Е30 на десен завой бензин НЯМА!
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани