И аз вече си има Е30-ка
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
sas_88 написа:македонец написа:sas_88 написа:С изпарител ще е...
Ами забрави на турбото... и карай я така![]()
Успех!
и защо да я забравя? виждал съм такава и си вървеше доста прилично
Давай газ смело, Е30-ката е затова, да се кърти

BMW only!
- Myxa-TePoPuCT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 424
- Регистриран на: 27.07.2006
- Местоположение: Пловдив
bmw318coupe написа:Колега честито да ти е Е30-ката с здраве да си я караш , след някои месец и аз 6е си зема ...![]()
![]()
![]()
земи си, ама не като тая от тази тема...
Ползвам насрания си , смоличкаджиеф, курумпитан, лаптоп за да играя НФС и да флуудвам у форума
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Малко да задвижа темата,докато си чакам преходните щуцерчета за маслената магистрала,реших че ще ми трябва яко охлаждане,и за целта изхвърлих гадната силиконова перка,която и без тва само е*е водната помпа,и реших да монтирам ел перки ..
http://store.picbg.net/pubpic/22/90/4d5 ... 3f2290.jpg
тези точно са от пежо 309GTI
Последва разколачване
http://store.picbg.net/pubpic/36/E0/38e ... 2a36e0.jpg
и с малко гъвкавост перките са почти на място
http://store.picbg.net/pubpic/A4/44/8a0 ... 81a444.jpg
в момента правя малка провилактика на главата (вал кубилици и т.н.)
и проучвам възможността за монтиране на по хубава маслена помпа,някой ако има идея каква може да сподели
Следващата стъпка е да се мине на дискове отзад,защото барабаните ми се струват кофти работа,за предните спирачки също мисля преработка.Там е малко мисия невъзможна,ама ще си нагъна мозъка да видя какви дискове и апарати ще се мушнат без много разправии.
Визията отпред също ще претърпи промени,заради кулера,но това е за по нататък.
Имам и един въпрос. Какъв воден радиатор да взема? Някой ми препоръча от 6-так,но искам по точно инфо колко е по голям? мушка ли се точно кадето си му е мястото, или пак трябва преправяне?
http://store.picbg.net/pubpic/22/90/4d5 ... 3f2290.jpg
тези точно са от пежо 309GTI
Последва разколачване
http://store.picbg.net/pubpic/36/E0/38e ... 2a36e0.jpg
и с малко гъвкавост перките са почти на място
http://store.picbg.net/pubpic/A4/44/8a0 ... 81a444.jpg
в момента правя малка провилактика на главата (вал кубилици и т.н.)
и проучвам възможността за монтиране на по хубава маслена помпа,някой ако има идея каква може да сподели

Следващата стъпка е да се мине на дискове отзад,защото барабаните ми се струват кофти работа,за предните спирачки също мисля преработка.Там е малко мисия невъзможна,ама ще си нагъна мозъка да видя какви дискове и апарати ще се мушнат без много разправии.
Визията отпред също ще претърпи промени,заради кулера,но това е за по нататък.
Имам и един въпрос. Какъв воден радиатор да взема? Някой ми препоръча от 6-так,но искам по точно инфо колко е по голям? мушка ли се точно кадето си му е мястото, или пак трябва преправяне?
- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
аве мой тия перки са задни ве
така като си ги сложил първо че спираш въздушния поток второ ще ти смучат въздуха навънка а пък въздушната струя ще го връща обратно и ще се получава че при определена скорост може да почнат да се въртят на обратно
тряя да ги прехвърлиш отзад ама дали ше имаш тоолкоз място не знам....

така като си ги сложил първо че спираш въздушния поток второ ще ти смучат въздуха навънка а пък въздушната струя ще го връща обратно и ще се получава че при определена скорост може да почнат да се въртят на обратно

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Мен тия перки въртят точно във посока към мотора,ако не си забелязал във първата снимка, се виждат крачетата дато седи радятора,при пежо перките са пред радятора 

- E30_M_Tech_ll
-
-
- Мнения: 1402
- Регистриран на: 14.11.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e30 318is
почти виски перки дето са пред радиатора са със възможно най малка площ смисъл да не спират въздушния поток а твойте дори си имат отстрани перката въздухо заборник точно като при задна перка.... силно ме съмнява да ти вършат работа ама ти си знаеш 

Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
sas_88 написа:и с малко гъвкавост перките са почти на място
http://store.picbg.net/pubpic/A4/44/8a0 ... 81a444.jpg
Не ми казвай, че си изкривил гредата, за да вкараш тия радиатори


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
Не съм кривил нищо. само съм рязал пластмасата на дифузьора,докато нацеля размера за да влезне.За коя греда говориш?
- sas_88
- ентусиаст
-
- Мнения: 928
- Регистриран на: 6.03.2009
- Местоположение: Шопско
- Пол: Мъж
- Кара: чайник
E30_M_Tech_ll написа:почти виски перки дето са пред радиатора са със възможно най малка площ смисъл да не спират въздушния поток а твойте дори си имат отстрани перката въздухо заборник точно като при задна перка.... силно ме съмнява да ти вършат работа ама ти си знаеш
Ще вършат работа и още как, във пежото правеха мазало
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани