Проблем с бубината....Помощ!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 24.09.2008
Местоположение: Добрич
Кара: Грозната Лети
Детайли за колата: Чопли семки упорито

Проблем с бубината....Помощ!

Мнение от longy » 11 Юни 2009, 14:52

Здравейте колеги!Имам голям проблем,оня ден ми изгоря бубината както си карах,смених я,и след около 20км пак изгоря.Смених я с втора употреба бубина,но не мисля че това е съвпадение да ми изгорят 2 бубини.Иначе колата е м20б20 мотор.Моля помагайте!!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 28.02.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989

Мнение от Kin_klad_dze » 11 Юни 2009, 16:05

Ако запалването ти се управлява от компютър,най веоятно имаш някаква грешка там.И другият вариант е някой от кабелите (за свещите или централният между делкото и бубината )ти дава на късо.С какъв инжекцион си?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 24.09.2008
Местоположение: Добрич
Кара: Грозната Лети
Детайли за колата: Чопли семки упорито

Мнение от longy » 11 Юни 2009, 16:11

Как с кскъв инжекцион,не можах да те рзбера колега????

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Мнение от mitrax » 11 Юни 2009, 16:17

що не мернеш и напрежението на акумолатора докато форсираш :confused:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 537
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: пловдив

Мнение от ico318 » 11 Юни 2009, 16:26

и моята така умря-от нищото.и аз прибегнах до втора ръка,но си работи.сигурно,защото е от голф :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 575
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Sliven City
Пол: Мъж
Кара: е30 coupe IS
Мечтае да кара: Мойта си Е30-ка !
Детайли за колата: черно e30 купе IS на газ

Мнение от Dafy » 11 Юни 2009, 16:55

щом е30 м20б25 работи с бобина от м10, знчи и твоята ще тръгне...
а кабелите виж да не са мокри в снопа и да се товари бобината /най-ветроятно не си ги сменял - както и аз моите.../
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 24.09.2008
Местоположение: Добрич
Кара: Грозната Лети
Детайли за колата: Чопли семки упорито

Мнение от longy » 11 Юни 2009, 18:12

значи,ак окабелите не са наред,и товарят бубината така ли?Може и от тях да е тогава,или просто съвпадение,и на другата бубина да и е дошло времето :( макар че едно приятелче тук,дето е добро с бмв-тата ми каза че кабелите нямало как да товарят бубината,май ше се окаже че не е така :confused: ще се радвам на оште мнения колеги.Благодаря ви!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 28.02.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989

Мнение от Kin_klad_dze » 11 Юни 2009, 18:46

В случай че не е от кабелите,за това те питам дали е Мотроник,К-Жетроник или Л-Жетроник,защото при различните инжекциони бубината се управлява различно.В крайна сметка ,вземи старата бобина(тази която уж тие изгърмяла)и измери с мултицет първичната и вторичната намотка и кажи какви стойности ти дава,а аз ще проверя какви ги дават заводски.А и най малкото ще разберем коя веригати гърми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 24.09.2008
Местоположение: Добрич
Кара: Грозната Лети
Детайли за колата: Чопли семки упорито

Мнение от longy » 11 Юни 2009, 21:42

Мототроник е колега!И наистина ми е много интересно къква е схемата,защото според мен,ако някои кабел не е на 100 процента прекъснат,няма кое да товари толкова бъбината ,че да изгаря!А иначе утре ще я замеря,че сега колата е далек отт мен:(чувствам се сирак без нея :confused:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 24.09.2008
Местоположение: Добрич
Кара: Грозната Лети
Детайли за колата: Чопли семки упорито

Мнение от longy » 13 Юни 2009, 1:07

Kin_klad_dze написа:В случай че не е от кабелите,за това те питам дали е Мотроник,К-Жетроник или Л-Жетроник,защото при различните инжекциони бубината се управлява различно.В крайна сметка ,вземи старата бобина(тази която уж тие изгърмяла)и измери с мултицет първичната и вторичната намотка и кажи какви стойности ти дава,а аз ще проверя какви ги дават заводски.А и най малкото ще разберем коя веригати гърми.
Колега,направо съм мат,днес цял ден си играя,пробвах още 3 бубини,пробват я пред мен в моргата,вади искра,слагам я на колата.......няма никой,накрая ми писна събрах си колата сложих едната от 3-те бубини в багажника и на маитап с едва въртящт акумулатор коалта запали............Това обаче не е всичко приятели,щастлив карам си аз,и акто се почнаха едни луди детонации,и на газ и на бензин,придърпва,не държи обороти винаги,основно според мвен се държи добре като е п остуденичка,но не винаги.....Не знам вече кво да мисля някой ако има идеи,ще съм благодарен :(

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 28.02.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989

Мнение от Kin_klad_dze » 13 Юни 2009, 14:32

Мене ми е интересно как разбра че от бубината?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 325
Регистриран на: 3.10.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от Brani » 13 Юни 2009, 17:22

колега явно проблема ти е в тоците щом гърми така.и по горе колегите са ти написали да провериш кабели, намотки...проверихте ли ги за да си сигурен, че проблемите ти не идват от това?направете диагностика за да разбереш дали има някакви грешки и сложи читав акумулатор вместо тоя преди да замервате каквото и да било

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 24.09.2008
Местоположение: Добрич
Кара: Грозната Лети
Детайли за колата: Чопли семки упорито

Мнение от longy » 13 Юни 2009, 19:06

Колеги днес след поредното прекъсване,серия от придърпвания и лашкания се обадих на едно аверче с м20-ка,и установих че кабели не са,смених и бубината,пак същото,накрая ми хрумна че може да гълта повечко въздух......Навих шестограмният болт на Дебитомера(тоя който е с цветна тапа отгоре)и развих витка и половина,за сега съм на околко 20 км на бенз и колата се държи добре,макар че от време на време попрекъсва такава.Аз така или иначе утре съм на диагностика,ама не можах да разбера къде ми беше шибаният проблем :( и ква е връзката между дебитомера и това че бубината не вадеше искра,а сега същата тая бубина вади :roll:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 104
Регистриран на: 28.02.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е12 520 1979,Е30 318и 1989

Мнение от Kin_klad_dze » 13 Юни 2009, 22:05

КОмпютър!На МОтроника,запалителната и горивната система се управляват заедно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 332
Регистриран на: 24.09.2008
Местоположение: Добрич
Кара: Грозната Лети
Детайли за колата: Чопли семки упорито

Мнение от longy » 14 Юни 2009, 1:29

Колега,до колкото знам компа да замине е голяма рядкост,пък итя нямаше да работи така според мен,сега работи доста добре,само от време на време като я настъпя и прекъсва една такава,все едно не и стига гориво.Това ме кара да мисля че е Дебтомер-а,още повече,че е каран на това чудо на природата"ГАЗ".жалко че няма от къде да взема друг и да пробвам.Ще изчакам диагностикаат в понеделник,та да видим.Не се сещам къкво друго мога да направя за сега!

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook